سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در دین خدا تفقّه کند، خداوند همّ و غمش را کفایت می کند و از آنجاکه به حساب نمی آورد، روزیش دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

  پاسخ منفی رئیس‌جمهور به استعفای الهام
ای برادر توکل کن و تحمل

 3 هفته پس از آنکه سخنگوی دولت در نامه ای با گلایه از تخریب ها، برای کناره گیری از تمامی مسئولیت های دولتی اعلام آمادگی کرد، رئیس جمهور در نامه ای با شفاف و گویا خواندن این نامه، الهام را‌ به صبر و توکل توصیه نمود.

 

به گزارش رجانیوز، احمدی نژاد با بیان اینکه "یک بار دیگر شما را به عهدی که بسته‌ایم، توجه می‌‌دهم"، افزود: قرار بود در راه خدمت به مردم و اصلاح اساسی امور و پیگیری اهداف بلند، ‌مقاوم و صبور باشیم. بدیهی است هر چه جلوتر می‌رویم، فشار‌هاو بی انصافی‌های برخی بیشتر می شود و شما باید تحمل کنید.

 الهام در نامه خود از تبلیغات مخرب از سوی رسانه‌های منتقد و مخالف دولت، به ویژه صدا و سیما و برخی نمایندگان مجلس گلایه کرده بود و شاید اشاره رئیس جمهور به همین تبلیغات است که در ادامه نامه به سخنگوی دولت خطاب به وی خاطرنشان کرد: یادتان بیاید بر بزرگان ما در همین دوران انقلاب از سوی خودخواهان و مخالفین عدالت و پاکی چه آورده اند. یاد مرحوم شهید بهشتی و یاد شهیدان رجایی و باهنر و دیگران آرامش بخش است. بالاتر، ما باید همواره غصه اهل بیت (علیهم السلام ) را بخوریم و غریبی امام عصر(عجل الله) را در خاطر داشته باشیم.

 احمدی نژاد اضافه کرد: چه بسیار مدعیان ارزش ها و حتی دین داری که در وقت آزمایش، دنیا طلبان حرفه ای و خودخواهان غرق شده در دنیای آرزوهای کوچک مادی، از کار در می آیند.

 رئیس جمهور در ادامه نوشت: یادتان باشد امسال سال سخت تری است، از یک سو باید تلاش ها ثمر دهد، ‌شکوفا شود و در خدمت مردم و کشور قرار گیرد و از سوی دیگر هجوم خود خواهی‌ها و قدرت طلبی ها و مانع ساختن‌ها در راه است، رمز موفقیت در راه کمال و حضور در دولت عشق و مهرورزی، توکل و تحمل است.

 احمدی نژاد در پایان نیز افزود: اینجانب به اخلاص و فداکاری و اهتمام شما در راه خدمت به بی منت به ملت بزرگ ایران واقفم و شما را برادری دلسوز و پرتلاش می دانم که در راه خدمتگزاری شب از روز و سر از پا نمی شناسید.  ملت بزرگ نیز نشان داده‌اند که قدردان و قدر شناس‌اند و صد البته اگر جمعی را کمر بسته خدمت صادقانه بیابند، از اشتباهانت اندک آنان در می گذرند و از آنان حمایت حواهند کرد. پس ای برادر توکل کن و تحمل.

 نامه رئیس جمهور به سخنگوی دولت و تأکید بر ادامه حضور الهام در دولت در شرایطی منتشر شده است که شورای نگهبان نیز هفته گذشته مصوبه مجلس درباره منع تصدی بیش از یک شغل حقوقدانان شورای نگهبان را مغایر قانون اساسی شناخت. این طرح در نخستین روز کاری مجلس در سال جدید تصویب شد. مصوبه ای که برخی با اشاره به بی سابقه بودن آن، از این اقدام به "مصوبه ای برای یک نفر" یاد کردند. با این حال، مصوبه مذکور اگرچه به نام الهام تمام شد اما با توجه به آنکه تمامی حقوقدانان شورای نگهبان مشمول آن می شدند و شورای نگهبان تفسیری از مغایرت آن با قانون اساسی نداشت، مورد تأیید این شورا قرار نگرفت.

 این در حالیست که سخنگوی دولت موافق این مصوبه بوده است و دفعات قبل نیز که چنین بحثی در شورای نگهبان مطرح شده، وی با تأیید آن موافقت کرده است.

 گفتنی است جلسات مطبوعاتی سخنگوی دولت از 17 فروردین به حالت تعلیق درآمده و الهام منتظر پاسخ رئیس جمهور به نامه اعلام آمادگی وی برای استعفا بوده است.

 رجانیوز پیش از این از عدم موافقت رئیس جمهور با استعفای الهام از مشاغل دولتی خبر داده و همراهی وی با احمدی نژاد در بازدید از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی را به منزله پاسخ منفی تلویحی رئیس جمهور تلقی کرده بود.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 87/2/22::: ساعت 12:30 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 153

بازدید دیروز: 438 کل بازدید :2490457

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<