سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل ها بر دوستی آن که به آنها نیکی کند و دشمنی آن که بدان ها بدی کند، سرشته شده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

اختصاصی فارس:

نمایندگان در خصوص سخنان خلاف امنیت ملی تذکر می دهند

خبرگزاری فارس: 77 نماینده مجلس با اشاره به سخنان خلاف امنیت ملی یکی از مسئولین سابق کشور در تذکری به وزیر اطلاعات خواستار رسیدگی عاجل به این سخنان بی‌مبنا شدند.

به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، 77 نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماده 192 آیین‌نامه داخلی مجلس در تذکری آیین‌نامه‌ای خطاب به محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات اعلام کردند که خواستار رسیدگی عاجل به سخنان بی‌مبنا و خلاف امنیت ملی و مضر به وجهه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی از سوی یکی از مسئولین سابق کشور هستند.
این نمایندگان که تذکر خود را امروز تقدیم هیات رئیسه مجلس کردند با اشاره به سخنان این مسئول سابق کشور در جمع شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان مبنی بر اینکه "امام چه می‌خواست و منظورش از صدور انقلاب چه بود؟ این که ما اسلحه بگیریم و در دیگر کشورها انفجار ایجاد کنیم و گروه‌هایی درست کنیم که در دیگر کشورها خرابکاری کنند؟ امام به شدت با این رفتارها مخالف بود و برخورد می‌کرد" تاکید کردند: این سخنان در هفته جاری مستمسک بسیاری از محافل و رسانه‌های استکباری و صهیونیستی برای حمله به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و متهم نمودن کشور ما به تروریسم گردیده است.
77 نماینده در تذکر خود اضافه کردند: شایسته است ضمن تذکر به نامبرده در رعایت مصالح جمهوری اسلامی، بررسی گردد با کدام مستندات و با چه انگیزه و حقی ایشان به خود اجازه دادند با سخنانی نسنجیده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که به فرموده حضرت امام حفظ آن از اوجب واجبات است در افکار عمومی جهان زیر سوال ببرند و موجب باز شدن راه یاوه‌سرایی بیگانگان و دشمنان علیه این نظام مقدس گردند.
این تذکر طبق آیین‌نامه داخلی مجلس صبح فردا باید توسط رئیس وقت جلسه علنی مجلس از تریبون مجلس قرائت شود.
رادیوفردا در همین ارتباط ادعا کرد: این فرد در حالی این سخنان را بیان می کند که آمریکا مدارکی مبنی بر تامین سلاح، پشتیبانی و آموزش شبه نظامیان شورشی در عراق از سوی ایران ارایه کرده است .
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس، با دستمایه قرار دادن بخشی از ابهام گویی وی، بهانه ای برای طرح ادعاهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی یافته است.
آسوشیتدپرس در خبری از مبدأ تهران نوشت: وی گفته است، صدور خشونت به دیگر کشورها، خیانت به اسلام و انقلاب سال 1979 است و بلافاصله نتیجه گیری کرده است که این اظهارنظر وی، متهم ساختن مسؤولان کشور به طرح ریزی ناآرامیها در خارج از ایران بود.
نامبرده که رسانه آمریکایی وی را «یک اصلاح طلب و روشنفکر مردمی» نامیده است، بدون اشاره ای به مصادیق ابهام گویی اش افزوده است: مقامات آمریکا، ایران را به تجهیز و آموزش شبه نظامیان در عراق متهم می کنند، اما تهران این اتهام را تکذیب می کند.
رسانه های غربی نظیر خبرگزاری آمریکایی آسوشتیدپرس و خبرگزاری فرانسه با انعکاس گسترده سخنان نادرست وی، این اظهارات را نشانه اعتراف ایران به اقدامات خشونت آمیز در سایر کشورها دانستند!



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 87/2/17::: ساعت 11:34 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 99

بازدید دیروز: 379 کل بازدید :2490782

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<