سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما اهل بیت را دوست بدارد و محبّت ما در دلش تحقّق یابد، چشمه های حکمت بر زبانش جاری می شود . [امام صادق علیه السلام]
بازتاب بُرنا

 بسمه تعالی

 و له الحمد فمن یعمل من الصالحات و هو مومن فلا کفران لسعیه و انا له کاتبون (94 انبیاء)

هر کس که از کارهای شایسته انجام دهد در حالی که مؤمن باشد هرگز سعی و کوشش او ناسپاسی نخواهد شد و ما آن کارها را برای او ثبت می کنیم .

 ملت قهرمان ایران ،مردم شریف دارالعباده،

 سلام علیکم

 بار دیگر پیشانی شکر در پیشگاه خداوند مساییم که امتحان دوباره ای را پشت سر گذاشتیم و با حضور در صحنه انتخابات دشمنان این مرز و بوم را نا امید ساخته و نمایندگانی را به خانه ملت فرستادیم و با این عمل نورانی به ندای رهبرمان لبیک گفتیم .

 از این فرصت پیش آمده بهره می جویم و توجه همشهریان خود در حوزه یزد و صدوق را به نکات زیر جلب می نمایم :

1- ضمن تشکر از حضور شما در هر دو مرحله رأی گیری مطمئنم اصل حضورتان یک عبادت و تلاش برای انتخاب اصلح با رعایت حجت شرعی عبادتی دیگر به شمار می آید و خداوند قبول فرماید.

 2- همه عزیزانی که بر حسب وظیفه شرعی چه در دور اول و چه در دور دوم خود را برای خدمتگذاری در معرض آرای مردم قرار داده اند پاداش الهی خواهند داشت . بنده نیز از آنها تشکر می کنم .

 3- از همه خواهران و برادرانی که به اینجانب اعتماد کردند و رای خود را بنام خادم خود به صندوق ریخته اند و یا در این جهت زحمت کشیده اند و همچنین از نامزدهایی که اعلام حمایت کرده اند صمیمانه سپاس گذارم.

 4- توفیق برادر ارجمند جناب آقای مهندس اولیا ء در جهت کسب اکثریت آراء و پذیرش مسئولیت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را به ایشان تبریک می گویم و از خدای منان می خواهم که ایشان را در رسیدن به اهداف مقدس این نظام و خواسته های مردم مدد فرماید.

 5- بدیهی است که به منزل رسیدن این بار مهم بدون همکاری و پشتیبانی همگان و امداد الهی میسر نمی باشد ، اینجانب به سهم خود آمادگی خویش را برای هر گونه کمک و خدمت ممکن اعلام می نمایم و برای موفقیتشان دعا می کنم.

6- از همه دست اندرکاران در امر انتخابات بخصوص هیئت اجرایی و هیئت بازرسی و نظارت و نیز هیئت نظارت شورای محترم نگهبان و قوای انتظامی که در این مدت پیوسته تلاش نمودند تا انتخاباتی سالم برگزار شود تشکر وافر دارم.

در پایان از همگان می خواهم که در حق بکدیگر دعا کنیم ، همدیگر را فراموش نکنیم و نگذاریم که اموری مانند انتخابات دلهای ما را از هم جدا کند و کینه و کدورت را که از ویژگی های کافران و منافقان است بر دل مومنان مستولی گرداند .

 ربنا و اغفر لنا ذنوبنا و کفر عنا سیئاتنا و توفنا مع الابرار

 ملتمس دعا سید مهدی صدرالساداتی

 نامزد نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه یزد و صدوق



بازتاب بُرنا ::: شنبه 87/2/7::: ساعت 9:4 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 40

بازدید دیروز: 936 کل بازدید :2489257

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<