سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجوی دانش، برتر از عبادت است .خداوند فرموده است : «از میان بندگان خداوند، تنها دانایان از خدا بیم دارند» . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

  ناجوانمردانه دولت را تخریب می‌کنند

 رئیس جمهور در دیدار طلاب ، علما و روحانیون استان همدان با انتقاد از تخریب ناجوانمردانه دولت تأکید کرد: عده‌ای در برابر سیاست‌های دولت مقاومت می‌کنند و با تبلیغات منفی، اجازه نمی‌دهند این سیاست‌ها آن گونه که هست اجرا شود. در صورتی که همان مقدار جزیی از سیاست‌های دولت که تاکنون اجرا شده، آثار مثبتی در جامعه داشته است و به فضل الهی از عقبه‌های سنگینی که در مقابل برنامه های دولت طراحی شده بود، عبور کرده‌ایم.

به گزارش رجانیوز، دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه اسلام بر اجرای عدالت در همه امور تاکید دارد، اظهار داشت : دولت تلاش کرده که سیاست‌های خود را بر مبنای عدالت ترسیم کند. دولت معتقد است اگر مالیات به صورت عادلانه اخذ نشود، موجب ثروت‌های بادآورده می‌شود و این ثروت‌ها جامعه را به فساد می‌کشاند. از این رو دولت تاکید دارد که مالیات به صورت عادلانه اخذ شود.

 وی اما وعده داد که به فضل الهی مقاومت‌ها در برابر سیاست‌های عدالتخواهانه دولت در هم خواهد شکست و گفت: برای سازندگی ایران اسلامی و رفع نابسامانی‌ها باید به اصل فرهنگ انقلاب و دستورات اسلام برای اداره کشور رجوع کنیم.

 وی در جمع روحانیون القائات برخی افراد مبنی بر اینکه اسلام نظام اقتصادی ندارد را هم زیر سؤال برد و با تاکید بر ضرورت استفاده از آموزه‌های دینی در جهت رفع مشکلات کشور، تصریح کرد: حاکمیت اسلام صرفا یک تابلو و نماد نیست. اسلام برای اصلاح اوضاع فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور برنامه دارد.

 رییس جمهور همچنین تأکید کرد که اعتقادی به بنیان‌های اقتصادی نظام سرمایه داری ندارد و گفت: کسانی در کشور خیال می‌کنند با فرمول‌های نظام سرمایه داری می‌توان اوضاع اقتصادی را اصلاح کرد، در صورتی که این نظام‌ها در حال اضمحلال هستند و به پایان تاریخ رسیده اند.

 وی فلسفه وجودی انقلاب اسلامی ایران را حرکت نکردن بر مبنای نظام‌های غربی دانست و ادامه داد: دولت نهم از اندیشه انقلاب اسلامی به طور مستدل و قاطع حمایت می‌کند. امروز اگر مشکلاتی در داخل کشور وجود دارد، به خاطر عدم توجه به آرمانهای انقلاب اسلامی است. سیاست دولت این است که همه مردم در برابر قانون یکسان باشند و نباید به گونه‌ای این احساس در مردم به وجود آید که افرادی که قدرتمند هستند در برابر تخلفات خود مصونیت دارند.

 احمدی نژاد که روز گذشته در جمع مردم همدان به مخالفان کاهش نرخ سود بانکی گفته بود از دولت کنار بکشند، این بار در جمع روحانیون اشکال شرعی سود بانکی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: سود سابق بانکی اشکال شرعی دارد و باید عقود اسلامی به طور کامل عملیاتی شود و در چنین صورتی است که اقتصاد شکوفایی به وجود خواهد آمد و کشور به پیشرفت کامل خواهد رسید. دستورات اسلام در زمینه اقتصاد و دیگر امور کشور باید اجرا شود و دولت در این مسیر حرکت می‌کند.

 وی تاکید کرد : هنوز سیاست‌های دولت به طور کامل اجرا نشده و عده‌ای در مقابل آن به مقاومت و ایستادگی برخاسته‌اند اما به فضل الهی مقاومت‌های شان در هم خواهد شکست.

 رییس جمهور در این سفر استانی از سیاست تمرکز گرایی دولتهای گذشته و عدم توجه کافی به سایر نقاط کشور نیز انتقادی تلویحی کرد و گفت: اگر بنا است در کشورمان سازندگی اتفاق بیفتد، باید به همه نقاط کشور توجه کرد و اتفاقا باید به محروم‌ترین و دور افتاده‌ترین نقاط اولویت داده شود.

 دکتر احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود در جمع علمای استان همدان، شهر همدان، روحانیت و حوزه علمیه و مردم این شهر را کانون حرکت‌های انسان ساز و تعالی بخش کشور دانست و گفت : همدان پشتوانه محکم و مستحکم انقلاب اسلامی است.

 رییس جمهوری تربیت و پرورش انسان‌ها را مهمترین و اصلی‌ترین هدف حوزه‌های علمیه دانست و اظهار کرد: به فضل الهی حوزه و مدارس علمیه ایران، همواره پرچمدار ساختن و تربیت انسانها و دفاع از کرامت آنان بوده است.

 وی اضافه کرد: هیچ اتفاق مهمی در دنیا رخ نخواهد داد مگر اینکه انسانها ساخته شوند و در جمهوری اسلامی با آرمانهای بلند تاریخی و جهانی، هیچ کاری مهمتر از ساختن انسانها نیست.

 رییس جمهوری گفت: روحانیت اسلام همیشه در جبهه عدالت و دفاع از حقوق ملت و مظلومین بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به تقویت ارتباط حوزه علمیه و دولت، اظهار داشت : پیش از این به گونه‌ای تبلیغ کرده‌اند که ارتباط دولت و حوزه به امری ممنوعه تبدیل شود و این یک اشتباه است. مگر می‌شود حوزه از نیازهای جامعه و مسایل حکومت برکنار باشد. البته معنای این حرف این نیست که دولت می‌خواهد در نظریه پردازی‌های حوزه علمیه دخالت کند .ما نیازهای جامعه را به حوزه ها منتقل می‌کنیم وانتظار پاسخ اسلامی برای آن را داریم.

 رییس قوه مجریه با اشاره به اینکه بدون مدیریت و حاکمیت انسان کامل، استعدادهای انسانی شکوفا نمی‌شود، تصریح کرد: همه مشکلات عالم به خاطر مدیریت طاغوت‌ها است.

 رییس جمهوری اضافه کرد: مشکل اصلی جهان به خاطر غفلت از امام(ع) است و روح تبلیغ دین جز دعوت به امام(ع) نیست و همه مسایل عالم ذیل امامت قرار دارد.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 87/2/7::: ساعت 8:0 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 163

بازدید دیروز: 936 کل بازدید :2489380

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<