سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید؛ هرچند در چین باشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا


(انتخابات مجلس هشتم 448)

دکتر محمد حسن نجفی مسئول ستاد مهندس شایق  :

بر اساس قوانین صاحب ملک مجاز به هر گونه تصرف در آن میباشد و این موضوع هیچ ارتباطی با توافق کاندیداها مبنی بر حمایت از هم ندارد  

یزدفردا : دکتر محمد حسن نجفی مسئول ستاد انتخابات مهندس مرتضی شایق در دور اول انتخابات مجلس در تماسی با یزدفردا  در مورد ادعای تصرف عدوانی محل ستاد مهندس شایق توضیحاتی را ارائه داد

دکتر نجفی درتماس با یزدفردا در مورد ادعای تصرف عدوانی ستاد مهندس شایق  گفت:بر اساس توافق انجام شده با صاحب ملک که در سفر زیارتی به سر میبردند مقرر شد به صلاحدید مهندس مرتضی شایق ملک واقع در باغ ملی که به عنوان ستاد مرکزی در دور اول انتخابات مجلس مورد استفاده قرار گرفته بود در اختیار فرد مورد نظر ایشان قرار گیرد .

دکتر نجفی با تائید اظهارات اعضای ستاد حجت الاسلام صدر در مورد موضوع اظهار داشت  : بر همین اساس کلید محل ستادمهندس شایق  به ستاد آقای صدر الساداتی تحویل گردید و اعضای ستاد حجت الاسلام صدر الساداتی جهت آماده نمودن محل اقدامات خود راآغاز نمودند و در عصر آنروز با مراجعه افرادی که منصوب به صاحب ملک نیز نبودند با فحاشی و ادعای تصرف عدوانی تهدید به شکایت علیه افراد حاضر گردیدوبا توجه به تماس تلفنی اینجانب با یکی از بستگان صاحب ملک مقرر شد با تخلیه ستاد توسط افراد حاضر ، ملک مذکور در اختیار هیچ کاندیدائی قرار نگیرد که متاسفانه به این توافق تلفنی عمل نشد .

دکتر نجفی در ادامه ضمن بی اهمیت خواندن این موضوع  و اضهار تعجب از رسانه ای شدن و قصد بهره برداری تبلیغاتی نمو.دن از محل ستاد تبلیغاتی افزود :بر اساس قوانین صاحب ملک مجاز به هر گونه تصرف در آن میباشد و این موضوع هیچ ارتباطی با توافق کاندیداها مبنی بر حمایت از هم ندارد .

دکتر محمد حسن نجفی در مورد حمایت مهندس شایق در دور دوم افزود : مهندس مرتضی شایق حمایت رسمی خود را از حجت الاسلام صدر الساداتی به عمل آورده اند که بزودی از طریق رسانه هااطلاع رسانی خواهد شد و انشالله مردم شریف حوزه یزد و صدوق با شرکت گسترده خود در انتخابات بار دیگر بر خمایت خود از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مهر تائید خواهند زد . 

گفتنی است سایت رسمی ستاد مهندس اولیاء طی خبری با عنوان :بدخلاقی های انتخاباتی در آستانه 6 اردیبهشت
تصرف عدوانی ستاد اولیاء با دخالت نیروی انتظامی ناکام ماند و متن:
سرویس اجتماعی یزدآنلاین از میدان آزادی (باغ ملی) گزارش داد : تصرف عدوانی ستاد مرکزی مهندس اولیاء با دخالت نیروی انتظامی ناکام ماند. گزارش خبرنگار یزدآنلاین از محل واقعه حاکی از آن است که ستاد مرکزی مهندس اولیاء که در شامگاه چهارشنبه به تصرف افراد منتسب به ستاد آقای صدر بودند، در آمده بود با دخالت نیروی انتظامی و هوشیاری اعضای ستاد مهندس اولیاء موضوع به پایان رسید. ساختمان مزبور هم اکنون یکی از کانون های فعالیت های انتخاباتی مهندس اولیاء در مرحله دوم انتخابات مجلس می باشد. 

و ستاد حجت الاسلام صدرالساداتی نیز طی یاد داشتی تحت عنوان :یک ماجرای واقعی در مورد ستاد .........
بسمه تعالی
آنچه گذشت
زمانیکه یکی از مسئولین ستاد آقای مهندس شایق کلید ستاد ایشان را به ما تحویل دادند رفتیم آنجا را تمیز کنیم در خانه و مغازه کنار آن نه وسیله ای بود نه پارچه ای نه..... و نه هیچ چیز دیگری جز در و دیوارها. وسایل و تجهیزات به داخل مغازه انتقال یافت.
ساعت 7 شب بود که دیدیم چند نفر جلوی درب ایستاده اند و توهین می کنند ، فحش می دهند.
چه شده ؟ چه خبره ؟
خوشبختانه شاهدان عینی و گفته ها حاکی از این است که بعد از آمدن فرزند صاحب خانه آنانکه خود را صاحبخانه معرفی می کردند و تهمت دزدی می زدند و توهین می کردند و فحش و ناسزا می دادند نه آن بودند که می گفتند.
پس برای حل مسأله، موضوع به نیروی انتظامی ارجاع داده شد. با حضور فرزند صاحب ملک و افرادی از دو ستاد در پاسگاه شهید رجائی موضوع خاتمه پیدا کرد و کلید تحویل فرزند صاحب ملک داده شد و وسائل ستاد از ملک بیرون برده شد.
و حال چند مسأله مهم:
کلانتری شهید رجائی هیچ متن شکایتی از کسی در این مورد ندارد.
فرزند صاحب ملک هیچ گونه ادعائی مبنی بر زیان دیدن مغازه ومنزل ندارد.
شخص خود آقای مهندس اولیاء نیز با حضور در ستاد حاج آقا صدر الساداتی از اصل ماجرا مطلع شدند. حالا نمی دانیم:
چه کسی شیشه نشکسته را شکسته است؟
نمی دانیم اموال نبوده را چه کسی بیرون برده است؟
نمی دانیم نیروی انتظامی چه کسی را بازداشت کرده؟چه کسی شکایت کرده؟چه کسی.....؟
احتمالاٌ نوشتن در مورد چیزی که اتفاق نیفتاده هنوز هم ادامه دارد..!
(( این بود واقعیت ماجرا ))
با تشکر وسپاس فراوان
جانشین ستاد حجت الاسلام صدر الساداتی
مجید شرفی یزدی



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 87/2/1::: ساعت 3:21 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 109

بازدید دیروز: 936 کل بازدید :2489326

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<