سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشینی با حکیمان، زندگی بخش خردها و درمان جانهاست . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

پیشرفت در سایه عدالت/ نسخه‏های غرب تنها راه‏حل نیست
*

مطالبه مردم از مسئولان همواره باید پیشرفت کشور در بخشهای مختلف اعم از تولید ثروت و افزایش بهره وری، عزم و اراده ملی، اتحاد ملی، دستاوردهای علمی و فناوری، اخلاق و معنویت، کم کردن فاصله طبقاتی، رفاه عمومی، انضباط اجتماعی، وجدان کاری، امنیت اخلاقی، آگاهی و رشد سیاسی، و اعتماد به نفس ملی باشد و رسیدن به این پیشرفتها نیز تنها در سایه تأمین عدالت امکان پذیر است.

شانس نفرین‌شده اسرائیل با پیروزی مجدد اصولگرایان
*

اسراییلی‌ها به نظریه "دومینوی بحران‌ها" اعتقاد داشتند و بر این اساس امیدوار بودند که موفقیت آنها در وارد کردن امریکا به جنگ عراق به سیطره آسان بر این کشور منجر خواهد شد و حرکت آسان‌تر امریکا را به سمت ایران و سوریه آغاز خواهد کرد.

سال نوآوری و شکوفایی/ حرکت با شتاب اما حساب‏شده
*

ما نمی توانیم آرام و معمولی حرکت کنیم، بلکه باید با تلاشی مضاعف، جدی تر و با نهایت شتاب اما حساب شده، منظم و منضبط به جلو برویم و در عرصه داخلی و همچنین عرصه پیچیده بین المللی از تمام ظرفیت ها برای دست یابی به پیشرفتهای بزرگ استفاده کنیم.

طرح بزرگ تحول اقتصادی برای ریشه‌کنی نابسامانی‌های موجود
*

همه ما باید نوروز را با همه خوبی هایش و پیام هایش که خلاصه در یک پیام است و آن پیام انتظار و استقبال از بهار بشریت و خرمی دوران یعنی حاکمیت آخرین ولی خدا ، منجی موعود است، گرامی بداریم.

نوروز از نگاه شریعت
*

در روایت معلى بن‏خنیس از حضرت امام صادق(ع) اشاره به همین حقیقت است: ...این روز از روزهاى ماست و از روزهاى شیعیان ما به شمار مى‏رود، که ایرانیان آن‏را حفظ کرده، و شما عرب‏ها آن را ضایع ساخته‏اید.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 87/1/3::: ساعت 12:15 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 251

بازدید دیروز: 936 کل بازدید :2489468

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<