سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم نیست آنکه با کسی که از معاشرتش ناگزیر است پسندیده رفتار نمی کند، تا آن گاه که خداوند برایش راهی بگشاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

حمایت بوش از اصلاح طلبان؛ هر روز صریح تر از دیروز!

 جرج بوش رئیس جمهور آمریکا برای چندمین بار در ماه های اخیر به حمایت آشکار از اصلاح طلبان در ایران پرداخت.

 به گزارش رجانیوز، پس از آن که اصلاح طلبان داخلی به این بهانه که اگر از آمریکا تبری بجوییم پشتوانه مان را از دست می دهیم، حاضر نشدند مرزشان با دشمنان کشور را مشخص کنند، جرج بوش در سخنانی صریح تر از گذشته از آنان حمایت کرد.

وی که در پاسخ به تبلیغات انتخاباتی سناتور باراک اوباما کاندیدای دموکرات ها در انتخابات آتی ریاست جمهوری مبنی بر اینکه در صورت پیروزی با سران ایران و کوبا وارد مذاکره بدون پیش شرط خواهد شد، سخن می گفت، این نوع مذاکره را «باعث دلسردی اصلاح طلبان در این دو کشور» خواند و به همین دلیل خواستار اجتناب از آن شد.

 بی بی سی از قول بوش نوشت: «من به مردم یادآوری می کنم که تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره با برخی چهره های بین المللی می تواند به شدت مخرب باشد. این پیام بدی به متحدین ما می دهد. حاکی از گیجی و آشفتگی سیاست خارجی ما خواهد بود. اصلاح طلبان را دلسرد می کند. به نظر می رسد این نوع مذاکره در مورد آن دو کشوری که شما به آنها اشاره کردید اشتباه خواهد بود.»

 بوش افزود: اصلاح طلبان در کشورهایی چون ایران و کوبا نباید احساس کنند آمریکا حکومت های این کشورها را مشروع می داند.

 گفتنی است اواخر هفته گذشته حزب مشارکت در بیانیه به بهانه صدور قطعنامه سوم و انتخابات مجلس مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال برده بود.

 همچنین رهبر انقلاب پس از اولین حمایت بوش از اصلاح طلبان صراحتا اعلام کرد: حمایت آمریکا  از هر کسی در ایران ننگ است. ایشان همچنین خواستار روشن شدن مرزهای اصلاح طلبان و دشمنان انقلاب شدند و فرمودند: هم مردم و هم آن دسته‌ای که رئیس جمهور امریکا از آن اعلام حمایت کرده است باید فکر کنند که چرا امریکا می‌خواهد از آن دسته حمایت کند و آن دسته چه نقصی داشته که امریکا را به فکر حمایت از آن انداخته است.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 86/12/20::: ساعت 8:35 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 220

بازدید دیروز: 299 کل بازدید :2489736

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<