سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه شما را دوستبدارد، خدا را دوست داشته است، و هرکه شما را دشمن بدارد، خدا را دشمن داشته است . [امام هادی علیه السلام ـ در زیارت جامعه ـ]
بازتاب بُرنا

  سید حسن نصرالله هشدار داد
آمادگی برای گسترش نبرد به خارج از مرزهای لبنان

 گروه بین الملل: مراسم تشییع عماد مغنیه ساعت 14:30 به وقت بیروت در حالی در ضاحیه آغاز شد که جمعیت فراوانی از نقاط مختلف لبنان به این بخش از بیروت آمده بودند. در این مراسم که متکی وزیر امور خارجه کشور نیز پیامهای تسلیت مقامهای ایرانی را قرائت کرد، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در یک سخنرانی مهم پس از سخنرانی یک ماه قبل خود در روز عاشورا، با تأکید بر اینکه همانند گذشته اینگونه ترورها موجب بالندگی بیشتر مقاومت می شود، 4 نکته اساسی را مورد اشاره قرار داد.

 

بشارت عظیم پیروزی در پی شهادت حاج رضوان، افزایش اتحاد در حزب الله، عاملیت صهیونیست ها در این ترور و پاسخ به اظهارات گروهها و افراد ضد مقاومت مانند جنبلاط درباره جنگ داخلی محورهای اصلی سخنان نصرالله بود.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه مغنیه در خارج از لبنان توسط صهیونیستها به شهادت رسیده، برای گسترش جبهه نبرد از لحاظ مکانی و زمانی اعلام آمادگی کرد و خون حاج رضوان را زمینه ساز محو و نابودی کامل اسرائیل خواند.

 

متن کامل این سخنرانی مهم به نقل از پرس تی وی، در ادامه آمده است:



بازتاب بُرنا ::: جمعه 86/11/26::: ساعت 10:20 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 340

بازدید دیروز: 299 کل بازدید :2489856

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<