سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پست ترین دانش، آن است که از زبانت در نگذرد و والاترین دانش، آن است که در اعضا و جوارح پدیدار گردد . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

تعریض سیدحسن خمینی به خطبه‌های هاشمی:
این خطبه‌ها بازخورد تجمل‌گرایی در جامعه یافت

*

پس از دوران دفاع مقدس، یک بازخورد اجتماعی شکل گرفت و عده ای خیال کردند، عقب افتاده اند، لذا به دنبال ثروت افتادند و از سوی دیگر «قدرت» برای برخی شیرین و به یک «اصل» مبدل شد.

جنبلاط حزب الله را تهدید به جنگ کرد
*

گروههای کوچکی در منطقه الجبل و دیگر مناطق،‌ مسلح هستند و قصد دارند علیه نیروهای امنیت داخلی و ارتش و افراد آزاد در لبنان به عملیات جدید تروریستی اقدام کنند. اگر شما هرج و مرج می خواهید، بفرمائید و اگر جنگ می خواهید، بفرمایید جنگ کنیم.

استقبال خبرگزاری فرانسه از حمله توکلی به ردصلاحیتها
*

احمد توکلی که ریاست مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد، طی ماه های گذشته انتقادهای خود را از دولت محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران دو چندان کرده است.

ایندیپندنت گزارش داد:
شکست محرمانه امریکا در سومالی

*

تعداد زیادی از سومالیایی ها و تعداد کمی از افراد کنیایی که در این شهر توسط نیروهای امنیتی اتیوپی بازداشت شده اند، فوراً به نیروهای امنیتی امریکایی تحویل داده شده اند تا توسط آنان بازجویی شوند و به اصطلاح "اعتراف" کنند.

بهزاد نبوی فرکانس رادیویی مدرسه علوی را برای چه می‌خواست؟
*

سلام و احوالپرسی و تعارفات متداول شروع شد. حالتها نشان می داد که بدنبال چیزی هستند، ولی در سئوال، دغدغه دارند. ناگاه یکی از آنها از من خواست تا فرکانس مرکز ارتباط را در اختیار آنان بگذارم! سرم سوت کشید. در درونم آشوب بپا شد. فرکانس برای چه!

عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با رجانیوز:
خروج از حاکمیت ردصلاحیت هم می‌آورد

*

کسانی که می گویند باید انتخابات را تحریم کرد و اصولگرایان را در انتخابات تنها گذاشت طرح خروج از حاکمیت را مطرح می کردند، کسانی که به قول آقای کروبی تنها با تهدیدات توخالی فقط حرف می زنند و عمل نمی کنند.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 86/11/21::: ساعت 9:40 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 344

بازدید دیروز: 299 کل بازدید :2489860

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<