سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نه بخدایى که از قدرت او درمانده شبى سیاه به سر بردیم که روزى سپیدى را در پى خواهد داشت ، چنین و چنان نبوده است . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

انصراف 2 تن از نامزدهای لیست اصولگرایان
*

حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه می باشد که به منظور شرکت در فعالیتهای انتخاباتی از این مقام استعفا داده اما با استعفای وی موافقت نشده است. استعفای تقوی قطعی شده است.

افزایش 250درصدی سهم بخش خصوصی در دولت نهم
*

آمار عملکرد حساب ذخیره ارزی نشان می‌دهد در 2 سال نخست فعالیت دولت احمدی‌نژاد میزان اعطای وام به بخش خصوصی از محل حساب ذخیره ارزی 5/2 برابر، 4 سال پایانی دولت قبلی بوده است.

جزییات جلسه محرمانه کمیته جنگ روانی اصلاح طلبان
*

باید روی مواردی مانند ملاقات یکی از اعضاء جناح راست با نیک براون در سال 75 و یا انجام مذاکره با امریکا در دولت فعلی مانور داده شود تا این اتهامات به عنوان توطئه جریان اقتدارگرا علیه اصلاح طلبان قلمداد گردد.

آب سرد شورای روابط خارجی امریکا بر سر اصلاح طلبان ایران
*

حتی باوجود معضلات اقتصادی کشور، پیش بینی نمی شود که نامزدهای اصلاح طلب بتوانند در انتخابات روز چهاردهم مارس (بیست و چهارم اسفند) توازن قدرت خود را در مجلس برهم بزنند.

پرونده مجلس ششم/5:
قانون در خدمت فتنه گری فرهنگی

*

قانون مطبوعات سال 1364 که از سوی مجلس دوم مطرح و تصویب شد، دارای ابهامات فراوانی بود. این ابهامات در دهه اول انقلاب، به دلیل امنیتی شدن فضای کشور به جهت بروز جنگ تحمیلی، خود را کم تر نشان می داد...

مقاله نشریه آنتی وار:
فرانسه هم در مقابل ایران کوتاه آمد

*

فرانسه تنها متحد اروپایی امریکا نیست که از موضع نرم تر دیپلماتیک در قبال ایران حمایت می کند. به گفته یک منبع نزدیک به وزارت خارجه آلمان، سال گذشته آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، به طور اختصاصی به دولت بوش گفته بود امریکا باید پیش شرط تعلیق فوری غنی سازی برای شروع مذاکرات را رها کند.

حمله رئیس فرهیخته! ستاد اصلاح طلبان به رجانیوز
*

به نظر می رسد انتقادات اعضاء ستاد از وی موجب شده است این چهره فرهیخته! برای اثبات استعداد تندروی و قابلیتهای تهاجمی خود! اظهارات اخیر را بیان کند.

قسم‌های 3گانه امام(ره) در نامه تاریخی به منتظری
*

و الله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، ولی در آن وقت شما را ساده‌لوح می‌دانستم که مدیر و مدبر نبودید ولی شخصی بودید تحصیل‌کرده که مفید برای حوزه‌های علمیه بودید و اگر این گونه کارهاتان را ادامه دهید مسلما تکلیف دیگری دارم و می‌دانید که از تکلیف خود سرپیچی نمی‌کنم. و الله قسم، من با نخست‌وزیری بازرگان مخالف بودم ولی او را هم آدم خوبی می‌دانستم. و الله قسم، من رای به ریاست جمهوری بنی‌صدر ندادم و در تمام موارد نظر دوستان را پذیرفتم.

شبهه عدول از برخی تفاهمات قبلی جبهه متحد اصولگرایان
*

در میان تفاهمات مصوب ، مواردی مانند تشکیل گروه 6+5 در تهران و به تبع آن شهرستانها، انتخاب نامزدها با اجماع و نه رأی گیری وجود داشته است. از سوی دیگر، یکی از مهمترین این مصوبات در نحوه و نوع انتخاب نامزدها، عدم رویکرد تخریبی نامزد مورد نظر، نسبت به دولت بوده است.

 
 

 



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/11/17::: ساعت 9:9 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 171

بازدید دیروز: 299 کل بازدید :2489687

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<