سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و آن حضرت را از فرموده رسول ( ص ) پرسیدند « پیرى را با خضاب بپوشانید و خود را همانند یهود مگردانید » گفت : ] او که درود خدا بر وى باد چنین فرمود : و شمار مرد دین اندک بود . اما اکنون که میدان اسلام فراخ گردیده و دعوت آن به همه جا رسیده ، هر کس آن کند که خواهد . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

یزد فردا، متعلق به افاغنه است!؟ محمد رضا شوق الشعرا که تمام موهای سر و صورت خود را سفید کرده و معلوم نیست چه کار مشخصی در دوران عمر مفید خود داشته، مدتی است که با راه اندازی سایت شوق دات کام  و وبلاگ توفان وقت خود را شب و روز برای آن صرف نموده و در کنار تبلیغ طراحی وبلاگ و فلش با شماره تلفن 8252854 (کوچه قبل از میدان تره بار یزد) در منزل شخصی مرتب به این و آن دست اندازی می کند. سایت شوق که در منفی بافی و سیاه نمایی دیگران ید طولایی دارد و از حمایت بعضی خواص نیز برخوردار است این بار با عنوان عدالت و مدیریت و برنامه ریزی، از نوع استانداری یزد به سفر مقام معظم رهبری به ابرکوه اعتراض و در بخش نظرات، نظر توهین آمیز نویسنده ای به نام جعفر11 دی1386 ساعت: 21:34 را بروز داد!!؟ عین مطلب که با تأیید آقای شوق انعکاس یافته این است ( مطلب اهانت آمیز مذکور در این لینک، در تاریخ 15/10/86 توسط شوق حذف گردید )!! این مطلب که توهینی آشکار به مردم یک شهر و به عبارتی تمام ایرانیان می باشد، در حالی به نمایش در آمده  که در سال اتحاد ملّی و انسجام اسلامی قرار داریم. شوق تا کنون بی محابا به هر آنچه که مایل باشد می تازد و گو اینکه پشتوانه ای بسیار محکم از او حمایت می کند. 

چندی قبل که شوق به واسطه بیماری قلبی در بیمارستان بستری شده بود امام جمعه محترم یزد به عیادتش شتافت!!؟.

آیا امام جمعه محترم یزد که به نمایندگی از سوی قاطبه مردم استان!! به مقام معظم رهبری خیرمقدم گفتند آیا به این اهانت آشکار مریدشان به قاطبه مردم، اعتراض خواهند نمود؟؟

چرا مدعی العموم در یزد با این اهانتهای آشکار برخورد نمی کند؟ حتماً باید اعتراضی بشود و بازتاب آن کشوری گردد تا آقایان متوجه شوند؟؟ 

 



بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/10/15::: ساعت 12:22 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 90

بازدید دیروز: 200 کل بازدید :2487792

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<