سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برتری دانشمند بر غیر او، مانند برتری پیامبر بر امتش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

     بعد از ظهر امروز، مراسم دعای امام حسین علیه السلام در روز عرفه در اکثر مساجد شهر یزد برگزار شد. علی رغم سردی هوا و باد نسبتاً شدید، مراسم هرساله دعای عرفه در محل قبور شهدای گمنانم در خلدبرین با حضور پرشور هزاران نفر از مردم دارالعباده یزد برگزار شد. کثرت جمعیت حدّی بود که باعث ترافیکی سنگین شد. در این مراسم نوشته ای در ارتباط با سفر مقام معظم رهبری به شرح ذیل بین شرکت کنندگان توزیع گردید.

 

بسمه تعالی

«« یاران مهدی (عج) مهیای استقبالی کم نظیر»»

      قریب بیست سال است که خطه شهید پرور استان یزد انتظار دیدن نایب امام زمان (عج) را دارد تا قدومش را گلباران و از عطر وجودی این نعمت بزرگ الهی بهره مند گردد. انتظاری طولانی و پرسشهایی متداول که چرا ولیّ امر مسلمین به یزد  نمی آیند!! اما گویا دوران انتظار به پایان رسیده و مقام عظمای ولایت دعوت مقامات ارشد استان را به نمایندگی از مردم یزد پذیرفته و در آینده ای بسیار نزدیک به دیار شهیدان شاهد قدم رنجه خواهند نمود. آنچه که فراق گذشته را به فراموشی می سپارد این است که  در زمانی این سفر صورت می گیرد که دولتی مکتبی و خدمتگذار در رأس امور است که توانسته رضایت خاطر معظم له را در حدّ بالایی تأمین و از اینکه مردم یزد در روی کار آوردن این دولت حزب اللهی و به شدّت تلاشگر سهم بالایی داشتند، سرفرازند.

      ما به سهم خود این سفر تاریخی و روحانی را ارج نهاده و پیشاپیش به خدمتشان عرض می نماییم که ای آقای ما بیا و پا بر دیدگان ما بگذار، بیا که قلبهای عاشقان و مشتاقان برای دیدن رویت لحظه شماری می کند، بیا که افلاکیان جشن و سرور برپا کرده اند، بیا که شهیدان خونین کفن این دیار به همراه شهید محرابمان برای استقبالت مهیا می شوند. ای ولی امر مسلمین و ای شهید زنده به دیار مردم مومن و سخت کوش یزد خوش آمدی. به دیار مراجع عالیقدر شیعه، آیات عظام سید محمد کاظم یزدی صاحب عروة و مؤسس حوزه علمیه قم الشیخ عبدالکریم حائری یزدی خوش آمدی. به دیار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خوش آمدی. به دیار کار و تلاش و صنعت خوش آمدی خوش آمدی.

     جادارد که فرد فرد مردم مؤمن و بیدار استان یزد در این برهه تاریخی در حدّ توان خود گامی مؤثر در جهت هر چه پرشورتر شدن استقبال از ولیّ امر مسلمین بردارند، که احترام به این شخصیّت طراز اول جهان اسلام، احترام به اسلام و انبیاء و اولیای الهی بویژه حضرت ولی عصر(عج) می باشد و هرگونه کوتاهی و سستی در این راه چه بسا خسارتی جبران ناپذیر برای افراد و جامعه به دنبال داشته باشد. آیت ا... مصباح یزدی که از سوی مقام عظمای ولایت، ملقّب به مطهری و علامه طباطبایی زمان یاد شدند، می گویند: احترام به مقام معظم رهبری احترام به امام زمان(عج) است.

     پس ای برادر و خواهر ایمانی به پاخیز که سحر نزدیک است و همت و تلاش توست که صبح صادق را زودتر به ارمغان خواهد آورد. بپا خیز و با آذین بندی کوچه و خیابان و همچنین حضور پر شور در مراسم استقبال، ارادت قلبی خود را به نایب امام زمان(عج) نشان ده، ای برادر و خواهر ایمانی به پا خیز و نام یزد و یزدی را با عطر و بوی ولایت عجین نما تا ماندگار تاریخ باشد و بعض کاستی هایمان را بپوشاند. به پا خیز و به فرموده امام خمینی(ره) چنان کن که « یزد نمونه‌ای باشد برای سایر استان‌ها »                



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/9/29::: ساعت 7:22 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 130

بازدید دیروز: 353 کل بازدید :2487632

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<