سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زندانبان به یوسف علیه السلام گفت : «من تو را دوستدارم» . [امام رضا علیه السلام]
بازتاب بُرنا

View Full Size Image

مهدی کروبی شیخ اصلاحات، و چهره معتبر اصلاح‌طلبی با دعوت حزب کمونیست چین به آن کشور رفت. مطبوعات و وابسته اصلاح‌طلب زوق‌زده آن را  اعلان کردند، و مطبوعات جناح دیگر ساکت و بی‌طرف ماندند! البته این دعوت و سفر پس از "ملاقات سفیر انگلیس" با این رئیس حزب اعتماد ملی بود؟!

ـ سال گذشته محمدخاتمی با سفر به آمریکا، میهمان ویژه کاخ سفید شد. با صدور ویزای اختصاصی و انحصاری، و تشریفات کاخ سفید! نتایج فاجعه‌بار سفرش پای‌بندی او را به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، بشردوستی و احساس مسؤولیت نسبت به مسلمانان عراق و ... نشان داد!

ـ احمد شیرزاده به عنوان یک تریبون کوچک و "تست" کننده حساسیت جناحی و ملی درهم‌آوایی با رژیم صهیونیستی، وطن را به فروش گذارد و مورد تأیید وزارت خارجه آن رژیم ضدبشر قرار گرفت.

ـ حسین موسویان با ارائه اطلاعات به انگلیس، حراج مناقصه‌ای وطن و نظام اسلامی و اسلام و ملت را عملی کرد و با فشار مافیاگران و حامیان پشت پرده و روی پرده، تبرئه غیرقانونی، گردید. این حکم غیرقانونی که سخنگوی حقوقدان قوه قضاییه هم آن را اعلام کرد، از سوی دادستان لغو شد. همه اما ملت با آشنایی با مافیاگران نسبت به آینده اطمینان کامل ندارد.

 

آقایان و خانم‌های جناح‌گرا! شما که بعضاً از دهه هفتم و هشتم زندگی هم عبور کرده‌اید، ولی اختلافتان را با اصلاح‌طلبان تنها رقابت‌های سیاسی می‌دانید و پی در پی اعلام می‌کنید که با حزب مشارکت، کارگزاران و سازمان‌ نامشروع مجاهدین دارای نقاط اشتراک بسیار هستید، در آستانه انتخابات مجلس هشتم، رقابت سالم از نوع حزبی؟!! یکبار هم که شده در ابزار حساسیت نسبت به این مسائل واکنش نشان دهید! این موارد سیاسی است، دینی نیست که دردی برای حزب‌گرایی ایجاد نکند!

مسأله حسین‌ستیزی اعلمی، مهدی‌ستیزی محمدرضا خاتمی، دین‌ستیزی محمد خاتمی، امام‌ستیزی آغاجری و عاشوراستیزی سعید حجاریان نیست که بتوان از آن دوستانه و تعامل‌گرایانه و در چارچوب عملکرد حزبی بر اساس اعتقادات تجربی به راحتی گذشت! مسأله، مسأله‌ای سیاسی است و بسیار جدی!

ملت به یاد دارد تخریب مافیای اصلاح‌طلبانه و اصول‌گرایانه علیه رئیس‌جمهور را که نسبت به سفر وی به آمریکای لاتین صورت گرفت. دین‌داری ابطحی وبلاگ‌نویس محمدخاتمی، روزنامه جمهوری و بسیاری از هم‌آوایی‌های راست و چپ در این زمینه که چرا احمدی‌نژاد با سوسیالیست‌های این خطه ارتباط برقرار کرده است!؟

ملت هنوز هم آژیر خطر به صدا درآمده از سوی تهدیدسازان و ارعاب‌آفرینان را پیرامون سیاست‌های اسلامی و پیروز هسته‌ای رئیس‌جمهوری می‌شنود، هر چند به آن وقتی نمی‌نهد، و اهداف سیاسی آن را آگاهانه دنبال می‌کند.

ملت سکوت جناح‌ها، حزب‌ها، افراد، روزنامه‌ها و رسانه ملی را در این موارد شاهد است و بدتر از آن رفتار و تأییدی بسیاری را نسبت به این حرکات نظاره می‌کند.

راستی سیاست و دیانت در میدان سیاسی‌کاری چه نشانی دارد؟

آیا مهدی کروبی با دعوت حزب کمونیست چین از کدام جایگاه و مسؤولیت انتخاب شده است؟ و خاتمی با دعوت و همراهی بی‌سابقه آمریکائیان؟ و...

امروز روز امتحان است و خداوند منان پی در پی پرده‌ها را کنار می‌زند. آیا احمدی‌نژاد لباس روحانی بر تن دارد؟ آیا سفر او به آمریکای لاتین در جایگاه ریاست‌جمهوری جرم است و حرام، و نامه سیاسی الهی وی به بوش گناه است، اما مهدی کروبی و خاتمی و شیرزاد و موسویان مسؤول و مأمور و معذورند و عین درستی‌ها را انجام می‌دهند!؟   منبع



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/9/21::: ساعت 8:54 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 332

بازدید دیروز: 336 کل بازدید :2487481

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<