سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم از خدایى بترسید که اگر گفتید مى‏شنود و اگر در دل نهفتید مى‏داند . و بر مرگى پیشى گیرید که اگر از آن گریختید به شما مى‏رسد ، و اگر ایستادید شما را مى‏گیرد ، و اگر فراموشش کردید شما را به یاد مى‏آرد . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

 

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با حضور در جایگاه خبرنگاران پارلمانی ضمن ارائه توضیحاتی در مورد حواشی روز گذشته مجلس از نوع انعکاس این اتفاقات در صحن علنی انتقاد و اظهاراتی را نسبت به عملکرد برخی دولتمردان مطرح کرد. 

به گزارش ایسنا، روح‌الله حسینیان در حاشیه جلسه علنی امروز با بیان این‌که از نوع انعکاس خبرش در مورد جلسه دیروز در مطبوعات گله دارد به فرموده امام حسین مبنی بر این‌که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید اشاره و اظهار کرد: رسانه‌ها باید راوی راست و درست باشند توقع ندارم که خلاف این موضوع انعکاس داده شود، چرا رسانه‌ها موضوعی را تحریف می‌کنند. 
 
وی با اشاره به اتفاقات روز گذشته مجلس یادآور شد که یک خبرگزاری و یک سایت به نوع دیگری آن را انعکاس دادند و گفتند که حسینیان در دفاع از مشایی توهین کرد. حسینیان توضیح داد: جریان جلسه دیروز از قرار این بود که آقای عثمانی نماینده بوکان در دفاع از لایحه برنامه بودجه شعری را خواند که مضمون‌آن بود که دوره‌گردی آمد در کوچه‌ها فریاد زد و گفت؛ کهنه قالی و کوزه خالی می‌خریم خانواده‌ای که مادر روزه‌دار هم داشت سفره‌ای پهن کرده بود که نان نداشت، دخترک سر برهنه بیرون می‌رود می‌گوید سفره خالی می‌خری یا نه؟ 
 


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 92/1/29::: ساعت 12:15 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 149

بازدید دیروز: 249 کل بازدید :2486961

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<