سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى را با دادن صدقه فرود آرید . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

به گزارش فارس، عضو فراکسیون اقلیت مجلس هفتم دیشب در جمع اصلاح طلبان استان زنجان به انتقادهای تند و شدید از احمدی نژاد پرداخت و گفت:زمان خاتمی هم انتقاد می‌کردیم.
وی افزود: امروز هم انتقاد می‌کنم. من یک معیار دارم آقای خاتمی که ببخشید، امام حسین (ع) هم فردا بیاید اینجا کابینه تشکیل بدهد،براساس معیارهایی که خودم دارم و به تشخیص خودم، چون قسم خورده‌ام که از حقوق ملت و از منابع ملی دفاع کنم، مقلدوار عمل نمی‌کنم.
وی یادآور شد: اگر به این نتیجه رسیدم که کادر کابینه امام حسین (ع) تشکیل شود و از آن معیارهایی که من در نظر دارم و در قانون اساسی آمده عدول کرده، کابینه‌ امام حسین (ع) را می‌کشم می‌آورم مجلس.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز اگر بخواهیم واقع بینانه به وضعیت کشور نگاه کنیم ایران اسلامی اصلا در شرایط خوبی قرار ندارد.
اکبر اعلمی مشکل ایران و امریکا را مشکل انرژی هسته‌ای ندانست و گفت: آمریکا با نظام ما مخالف است و تلاش دارد که ما را در جهان منزوی کند.
اعلمی با اشاره به اینکه فعالیت هسته‌ای ما خط قرمز امنیت آمریکاست گفت: عقب نشینی و تعطیلی این برنامه نیز در ایران خط قرمز کشور ماست.
وی افزود: سیاستهای احمدی نژاد باعث منزوی شدن ایران و اجماع جهانی علیه کشور شده است.
این نماینده مجلس هفتم با اشاره به اینکه من به هیچ وجه آمریکایی یا اسرائیلی نیستم و این حرفهایم حمایت از آنها نیست، گفت: متاسفانه در کشور ما به راحتی به افراد برچسب‌‌های مختلف زده می‌شود.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: ایشان فرمودند که اگر ما در مسئله‌ای کوتاه بیاییم آنها هرگز دست از سر ما نمی‌کشند و نباید هیچ امتیازی به آنها بدهیم.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس با اشاره به مولفه‌های مختلف آمریکا در ابعاد نظامی و اقتصادی گفت: تنها موئلفه‌ای که ما را نسبت به آمریکا در موضع قوی‌تری قرار داده حمایت و اقتدار مردمی است.
وی در مورد دولت نیز افزود: وزرای احمدی نژاد به هیچوجه به تنهایی تصمیم گیر نیستند و دولت احمدی نژاد یعنی احمدی نژاد.
اعلمی، تورم و گرانی را باعث فشار هرچه بیشتر به مردم اعلام کرد و گفت: مسکن یکی از مواردی است که امروز به مردم فشار می‌آورد.
وی با اشاره به اینکه قوای سه‌گانه مانند یک پایه هستند که نیروی محرکه آنها مردم است گفت: این سه پایه باید هماهنگ و مقتدر باشد و ضعف یکی باعث ضعف همه آنها خواهد شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با ناموفق اعلام کردن مجلس گفت: امروز مجلس در حاشیه قرار گرفته است و اگر قدرتمند بود رای به عدم کفایت رئیس جمهور را صادر می‌کرد.
نماینده مجلس هفتم گفت: امروز ما به عنوان نمایندگان مردم نمی‌دانیم که ده‌ها میلیارد تومان از صندوق خیره ارزی به کجا رفته است.
وی با اشاره به اینکه من از دولت خاتمی نیز انتقادهای شدید کردم، گفت: من به دنبال منافع مردم هستم.
اعلمی با بیان اینکه باید افراد شایسته بتوانند وارد مجلس شود که برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند گفت: باید شاخص‌ترین افراد به مجلس بروند و مهم نیست که اصولگرا یا اصلاح طلب باشد.
وی افزود: انتقاد من از دولت خاتمی را صدا و سیمای لاریجانی چند بار پخش کرد، ولی بارها در مورد دولت نهم انتقاد کرده‌ام ولی صدا و سیمای ضرغامی آنرا پخش نکرد.
وی افزود: صدا وسیما از دولت مدح گویی می‌کند و هر کانالی را که می‌زنیم می‌گوید دولت این کار را کرد و احمد نژاد این را گفت، بدون اینکه حتی به نمایندگان مردم زمان لازم را برای بیان نظراتشان را بدهند،باید صدا و سیما به عملکرد خود پاسخگو باشد. منبع



بازتاب بُرنا ::: جمعه 86/9/9::: ساعت 6:13 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 76

بازدید دیروز: 83 کل بازدید :2492025

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<