سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پاداش بزرگ، همراه بلای بزرگ استو خداوند، مردمی را دوست نمی دارد، مگر آن که مبتلایشان می کند . [.امام صادق علیه السلام]
بازتاب بُرنا

گزارش خبری-تحلیلی سپهر از ناکامی میلیشیا در به اغتشاش کشاندن برنامه ی حضور رییس جمهور در دانشگاه علم و صنعت

پس از حضور سال گذشته ی رییس جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر که همراه با تشنجات عده ای دانشجو نما بود، حضور احمدی نژاد در مهر ماه سال جاری در دانشگاه تهران نیز تبدیل به فرصت مناسبی برای تکمیل اقدامات آشوب گرانه ی میلیشیای دفتر تحکیم وحدت (طیف علامه) وهم چنین عده ای دانشجو نما که همیشه خوراک تبلیغاتی رسانه های غربی را به خوبی مهیا می کنند، گشت.

اما اینبار حضور احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت به آرامی سپری شد.در حالیکه طبق قرار قبلی ساعت 8.30 صبح قرار بود تا احمدی نژاد در جمع دانشجویان حضور پیدا کند از ساعت 7.45 به تدریج سالن برگزاری مراسم پر از دانشجویانی می گشت که با شور و شوق فراوان حضور رییس جمهوری را در دانشگاه خویش به فال نیک گرفته بودند. اما از نکات حاشیه ای این مراسم پخش گسترده ی یکی از مقالات ارگان رسمی سازمان نامشروع مجاهدین انقلاب اسلامی ایران در بین دانشجویان قبل از حضور رییس جمهور بود. این مقاله که از صفحه ی 6 شماره ی 54 نشریه ی عصرنو در تعداد بسیار وسیعی تکثیر شده بود، قبل از حضور احمدی نژاد درجمع کثیر دانشجویان پخش می شد تا شاید این اقدام بتواند مقدمه ای برای فضا سازی علیه حضور رییس جمهور در جمع دانشجویان و به تبع آن نیز به آشوب کشاندن برنامه طبق دیدارهای قبلی وی با دانشجویان باشد.

البته این ماجرا به این مرحله ختم نگشت. چرا که در ادامه بسیاری از دانشجونمایان پلی تکنیک، تهران، علامه، شریف و حتی آزاد نیز با حضور خود در مراسم سعی بر ایجاد جوی متشنج داشتند که در ادامه با هوشیاری سایر دانشجویان و تشویق های مکرر احمدی نژاد توسط حضار، عملا این نقشه نیز ناکام ماند.

در طول برنامه چهره های بسیاری از تمامی طیف های دانشجویی در سطح سالن به چشم می خورد. از نکات جالب این دیدار تغییر رفتار برخی از دانشجویان در فاصله ی ابتدا تا انتهای برنامه بود. در حالی که برخی از دانشجویان فریب خورده در ابتدا قصد داشتند تا با همراهی عده ای دانشجو نما، در اخلال برنامه سهیم باشند، در انتهای برنامه و زمانی که سخنان منطقی رییس جمهوری تمامی حضار در جلسه را میخکوب کرده بود،این عده نیز همراه با دیگر دانشجویان به تشویق احمدی نژاد می پرداختند.

الف.ص یکی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در رابطه با چگونگی حضور غیر قانونی تعداد کثیری از اعضای میلیشیا در دانشگاه علم و صنعت به خبرنگار سپهر می گوید: بسیاری از این افراد طی روز قبل از حضور رییس جمهور در دانشگاه، با استفاده از کارت دانشجویی دیگر دانشجویان دانشگاه علم و صنعت به صورت غیرقانونی وارد دانشگاه شده و شب نیز به درون خوابگاه (واقع در خود دانشگاه) رفته و سپس از ساعات ابتدایی صبح درون سالن حضور پیدا کرده اند که جا دارد انتظامات در این رابطه توجه و دقت بیشتری انجام دهد.

از طرفی دیگر ه.ف از دانشجویانی که موفق به حضور در مراسم نشده و پشت دربهای بسته باقی مانده است نیز می گوید:

ناراحتی من از این است که بسیاری از دانشجویان دانشگاه های دیگر که برای تشنج در این مراسم خود را از دانشگاه های دیگر به اینجا رسانده اند موفق به حضور در این مراسم شده اند اما من که سالهاست در دانشگاه علم و صنعت درس می خوانم تنها به دلیل چند دقیقه تاخیر و پر شدن ظرفیت سان نتوانستم به درون سالن راه پیدا کنم.

البته درون سالن نیز تشویق های مکرر و مداوم دانشجویان در حمایت از رییس جمهور باعث گشته بود تا عده ای از کسانی که به قصد ایجاد تشویش و تشنج در مراسم حضور پیدا کرده بودند، با عصبانیت و در اواسط زمان برنامه سالن را ترک کنند که این ماجرا در نوع خود بسیار جالب توجه می نمود.

تجربه ی دانشگاه علم و صنعت به خوبی نشان داد که معاندین دولت و ملت، در هر چهره ای، حتی با سو استفاده از عنوان دانشجو نیز نخواهند توانست ذره ای از حمایت آحاد ملت نسبت به دولت صد در صد مورد حمایت رهبری را خدشه دار سازند



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/8/24::: ساعت 7:52 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 78

بازدید دیروز: 83 کل بازدید :2492027

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<