سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثمره دانش، خلوص در عمل است . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

 با گذشت چند روز از سفر پوتین و پس از آن لاوروف به تهران جزئیات تازه ای از این سفر مهم منتشر شد. 

با توجه به توضیحاتی که مسئولان تشریفات ریاست جمهوری روسیه درباره مقام رهبری در جمهوری اسلامی و جایگاه ولایت فقیه به وی داده بودند وی در طول مسیر خود از روسیه به ایران و از فرودگاه تا مکان استقرار خود مدام از اطرافیان خود می پرسید که من چگونه باید رفتار کنم؟ وقت ملاقات من با ایشان در چه زمانی است و ایشان را چگونه باید خطاب کنم؟ 



جالب است بدانید پوتین به قدری نسبت به این دیدار مضطرب بوده که حتی درخواست می کند که اگر رسم بر این است که پابرهنه در دیدار حاضر شوند وی نیز پابرهنه باشد.

بنا بر این گزارش علی رغم اینکه ولادیمیر پوتین هیچ تعلق مذهبی نداشته و شخصی لائیک به شمار می رود پس از دیدار با رهبر انقلاب می گوید :با مطالعاتی که من درباره مسیح داشته ام، در ملاقات با رهبر ایران تمام ویژگی‌های حضرت مسیح را در ایشان دیدم.

هم چنین پوتین پس از ملاقات با رهبر معظم انقلاب، با اشاره به هوشمندی آیت الله خامنه ای می گوید : عالم بزرگی در ایران نشسته است ، به ذهن من خطور نمی کرد او تا به این حد همه جانبه نگر باشد.

 او دانشمندی است که تصمیم گیری و تنظیم همه سیاستهای ایران توسط اوست و با وجود درایت رهبری ایران هیچ خطری متوجه ایران نخواهد شد. من در ملاقات با ایشان معنای واقعی قانون اساسی جمهوری اسلامی و مفهوم ولایت فقیه را فهمیدم.

گفتنی است مقام معظم رهبری در این دیدار برای اولین بار به استقبال رئیس جمهور یک کشور خارجی رفتند.

 

منبع بولتن نیوز



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/8/16::: ساعت 10:48 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 27

بازدید دیروز: 83 کل بازدید :2491976

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<