سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به هرچه از او پرسیده می شود پاسخ می دهد، بی گمان دیوانه است [امام صادق علیه السلام]
بازتاب بُرنا

  خاستگاه رویکردهای یک رئیس‌جمهور تازه‌کار
پاریس؛ پایتخت دیگری برای رژیم‌صهیونیستی

 «بسیاری از فرانسوی‌ها مرا سارکوزی آمریکایی خطاب می‌کنند،این مساله باعث غرور من است، چرا که من مرد عمل هستم و آنچه را که می‌گویم عملی می‌کنم. من سعی دارم عمل گرا باشم، آری من بسیاری از ارزش‌های آمریکایی را می‌پذیرم» این قسمتی از سخنان نیکولاس سارکوزی، رئیس جمهور فرانسه است که در آوریل 2004 اظهار داشت.

 رئیس جمهور جدید فرانسه که در اولین ساعت پس از اعلام پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه نیز اعلام کرده بود: "ما به دوستی با آمریکا ادامه می دهیم و مقامهای کاخ سفید می توانند روی دوستی ما حساب کنند" متولد ۲۸ ژانویه ۱۹۵۵ در پاریس است. پدربزرگ وی یک اشراف زاده ی یهودی سرگردان و بی چیز بود که به پاریس مهاجرت کرد. خیابان خواب بود و با این حال بعد از 2 سال موفق شد یک شرکت تبلیغاتی تأسیس کند. پدرش یک ناشر مجارستانی و مادرش یک وکیل فرانسوی یهودی است.

 اما سارکوزی که اینک دارای فوق لیسانس حقوق خصوصی و دانشنامه علوم سیاسی از موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی پاریس است، موفقیت خود را نه به دلیل عضویت در کانون وکلای پاریس بلکه مدیون همراهی با شیراک می داند. ژاک شیراک، آن زمان شهردار پاریس بود.

 سارکوزی با وانمود کردن دلباختگی نسبت به دختر شیراک، از او خواستگاری کرد اما همین که پدرزن آینده و پدرخوانده ی سیاسی اش پست شهرداری نوئی را به او واگذار کرد، نامزدی اش با دختر شیراک را به هم زد!     ادامه مطلب



بازتاب بُرنا ::: جمعه 86/6/30::: ساعت 11:1 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 266

بازدید دیروز: 438 کل بازدید :2490570

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<