سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دانشمندان سؤال و با حکیمان گفتگو و بافقیران همنشینی کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

«‌من پرچمدار اصلا‌حات هستم. به موقع تمام مدارک داده شود تا معلوم شود که چه کسی دنبال وحدت بوده و چه کسی از وحدت فرار می‌کرده. ‌به موقع‌ مستنداتی ارائه می‌کنم که معلوم شود اصلا‌حاتی کیست و چه کسی آب را آلوده کرده و 17 سال تهمت و افترا زده و چه کسی فحش خورده است. یقین دارم کسانی که امروز دم از الفت و ائتلا‌ف می‌زنند، به مجردی که ما در انتخابات پیروز شویم دوباره کارهای گذشته‌خود را شروع می‌کنند و هیچ عقلی هم نمی‌گوید این مسیر را دوباره طی کنیم. ما با افرادی که اختلا‌ف سلیقه داریم کار نمی کنیم... من حرمت‌ها را نگه می‌دارم اما اگر مسائلی را مطرح کنم در می‌یابید که ما چگونه چیزهایی را که در اختیار داشتیم از دست دادیم.»

 این جملات بخشی از سخنان اخیر مهدی کروبی است که در سایه حمله وی به سخنان رئیس جمهور گم شد و روزنامه های ضداصولگرا نیز ترجیح دادند این بار انتقادهای تند کروبی را با سپر حملات وی به احمدی نژاد، دفع کنند.

 با این حال، در فاصله 5 ماه تا انتخابات و در حالیکه اصولگرایان به منظور جلوگیری از تک رویها مکانیسم گروه 6+5 نفره را در سراسر کشور پیش بینی کرده و حتی در شوراهای حکمیت نیز از 5 نفر به جای یک یا دو نفر استفاده کرده اند، مشخص نیست جریان مقابل چه تدبیری در این خصوص اندیشیده است و آیا کروبی قابل کنترل خواهد بود؟  ادامه مطلب



بازتاب بُرنا ::: شنبه 86/6/24::: ساعت 1:30 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 27

بازدید دیروز: 438 کل بازدید :2490331

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<