سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که تکبّر می ورزد، چیزی فرا نمی گیرد . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

دستور مشائی برای جبران خسارتی که احمدی نژاد زده است+سند !

در حالی که اسناد جدید از حضور مستقیم محمد شریف ملک زاده قائم مقام مشایی در شورای ایرانیان خارج از کشور در پیگیری های صورت گرفته برای حل مشکلات سرمایه دار بدنام و متهم قاچاق سیگار حکایت داشت...


راسخون : در حالی که اسناد جدید از حضور مستقیم محمد شریف ملک زاده قائم مقام مشایی در شورای ایرانیان خارج از کشور در پیگیری های صورت گرفته برای حل مشکلات سرمایه دار بدنام و متهم قاچاق سیگار حکایت داشت، خبرنگار ما به سند جدیدی که نشان دهنده تلاش مشایی و ملک زاده برای پرداخت پول بیت المال به عنوان خسارت به این کلان سرمایه دار فراری از کشور حکایت دارد.

 

به گزارش راسخون به نقل از جهان، طبق این سند اسفندیار رحیم مشایی به وزارت صنایع دستور داده است قراردادهای شرکت های فعال العقیلی در حوزه سیگار را که به دستور رییس جمهور لغو شده بود، رفع لغو نموده و همچنین به وی " پرداخت خسارت وارده" نماید.

این قراردادها در سال ???? در پی افشاگری های رییس جمهور در مورد مفاسد اقتصادی این جریان توسط شرکت دخانیات که زیر نظر وزارت صنایع اداره می گردد و با دستور مستقیم طه طاهری رییس این سازمان لغو شده بود.

 

نکته جالب توجه این نامه دستورات سه گانه مشایی بر "دستور رسیدگی"، "اقدام مساعد" و همچنین لزوم "اعلام نتیجه" از سوی وزیر وقت صنایع می باشد.

این نامه نیز بدون هیچگونه ارتباط کاری "جهت پیگیری و گزارش اقدامات انجام شده" برای محمد شریف ملک زاده در شورای ایرانیان خارج از کشور رونوشت شده است.

اسناد منتشر شده در جریانات اخیر نشان دهنده تلاش جریان انحرافی دولت برای تطهیر العقیلی و حل مشکلات وی در کشور داشت اما اسناد روزهای اخیر نشان دهنده نقش کلیدی محمد شریف ملک زاده در این ماجرا است.

 

ملک زاده که با تغییر موضع تاکتیکی در سالهای اخیر از حمایت افراطی جاسبی و هاشمی به یکی از پست های کلیدی دولت احمدی نژاد دست پیدا کرده است در این جریان به عنوان رابط العقیلی اقدام و به پیگیری نامه های وی برای حل مشکلات این قاچاقچی سیگار دست زده است.

 

مشایی و ملک زاده تاکنون نتوانسته اند هیچگونه توجیهی در خصوص اینگونه اقدامات خود در حمایت تمام عیار از مفسدان اقتصادی ارائه نمایند.

 

 

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

 



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 90/3/10::: ساعت 9:48 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 182

بازدید دیروز: 200 کل بازدید :2487884

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<