سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیرخواهی، دوستی به بار می آورد . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

  تمام نقاط اشغالی در تیررس موشکهای حزب الله

 دبیرکل حزب‌الله لبنان، آمریکا و اسراییل را دولت‌های تروریستی و گروه‌های مقاومت را گروه‌هایی شریف دانست که در منطقه از حقوق، آزادی، استقلال و کرامت ملت‌هایشان دفاع می‌کنند.

 سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، در سالروز پیروزی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی تلویزیونی در جمع با شکوه مردم لبنان در ورزشگاه الرایه در جنوب بیروت اظهار داشت: هنگامی که جنگ اسراییل علیه لبنان آغاز شد، آمریکا و اسراییل از همان ابتدای جنگ سعی داشتند مقاومت را در لبنان، جهان عرب و اسلام و کل دنیا به حاشیه بکشانند.

 وی افزود: هدف اصلی اسراییل و آمریکا از این جنگ ایجاد جدایی بین مقاومت، اعراب، مسلمانان و لبنانی‌ها بود.

 وی تصریح کرد: آمریکا و اسراییل برای تحقق این هدفشان به سخنرانی‌های سیاسی و رسانه‌هایی که در اختیار دارند متوسل شدند و تمام سعی‌شان را به کار بستند تا مقاومت را در رویارویی با این جنگ خشونت آمیز و شدید تنها بگذارند، اما تمامی طرح‌هایشان با شکست روبرو شد.

 نصرالله ادامه داد: آمریکا از سالها پیش تاکنون با وارد کردن اتهام تروریستی علیه مقاومت سعی می‌کند وجهه مقاومت را در جهان خدشه‌دار سازد اما این تلاش‌ها شاید کمی در جهان غرب تاثیر گذار باشد اما در جهان اسلام وعرب که همگی با روحیه مقاومت آشنا هستند تاثیری نخواهد گذاشت.   ادامه مطلب            



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 86/5/24::: ساعت 9:48 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10

بازدید دیروز: 379 کل بازدید :2490693

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<