سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ سبحان، شخصِ بلندْ آرزویِ بدکار را دشمن می دارد . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

مهدی کروبی که چندی پیش از آیت الله جنتی به دلیل نقل خاطره خواب دیدن مادر یک راننده تاکسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نهم انتقاد کرده و در نامه ای تبلیغاتی افزوده بود مملکت را نمی شود با خواب انتخاب کرد، به تازگی مدعی شد سال قبل امام (ره) را در خواب دیده و وضع جوری بوده که انگار ایشان مسئولیتی به وی داده و دیگران به او تبریک می گفتند.

 به گزارش رجانیوز، کروبی در گفتگو با مهر در پاسخ به این سؤال که "در مورد  خوابی که گفته می شود شما  در مورد آقای خاتمی و انتخاب شدن ایشان در دوم خرداد  نقل کرده بودید، چیزهایی شنیده ایم ؛ آیا صحت دارد؟"، با عقب نشینی از اظهارات قبلی خود، گفت: ببینید، من اصل این چیزها را انکار نکردم، من فقط گفتم نباید در نماز جمعه این حرفها را زد. رویای صادقه و خواب عرفا و خوابهای درست وجود دارد ولی با گفتن این چیزها در محافل عمومی و علنی مثل تریبون نماز جمعه،فقط عوام زدگی زیاد می شود. ضمن اینکه ممکن است اصل این مسائل هم لوث بشود.

 وی همچنین درباره آخرین خواب سیاسی که دیده است، مدعی شد: سال قبل امام(ره) را به خواب دیدم. دیدم در جماران هستیم و ایشان به من محبت می کنند ، جوری که  بقیه از این رفتار تعجب می کنند. وضع جوری بود که انگار ایشان به من مسئولیتی می دادند و اطرافیان به من تبریک می گفتند!

 گفتنی است کروبی همواره علت شکست در انتخابات ریاست جمهوری را خواب صبحگاهی خود در روز 28 خرداد دانسته است! وی همچنین در تبلیغات انتخاباتی برای ریاست جمهوری خاتمی در سال 76، در پاسخ به سؤالی درباره علت استعفای وی از وزارت ارشاد، به دیدن خوابی از سوی وی اشاره کرده بود. ماجرای "خواب" های کروبی رفته رفته به ضرب المثل سرورآوری تبدیل می شود.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/5/11::: ساعت 7:0 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 94

بازدید دیروز: 379 کل بازدید :2490777

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<