سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به کار بستن دانش را وا نمی گذارد، جز کسی که در پاداش آن تردید دارد . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا
حجت‌الاسلام ابراهیمی با اعلام احتمال تحقیق و تفحص مجلس:
شبهاتی در عملکرد مالی موسسه نشر آثار امام وجود دارد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با با ابراز تاسف از اینکه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در هتک حرمت به ساحت ایشان واکنش مناسبی نداشت، از احتمال تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد این موسسه در نحوه هزینه کردن بودجه‌اش خبر داد.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 88/9/29::: ساعت 10:9 عصر
نظرات : نظر

بیانیه کانون جوانان و دانشجویان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:
انکار اهانت به امام (ره) از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار تعجب برانگیز بود

خبرگزاری فارس: کانون جوانان و دانشجویان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تاکید کرد: انکار اهانت از جانب موسسه تنظیم و نشر آثار و تقبیح افشاگری صدا و سیما بود که تعجب دوستداران امام و انقلاب را برانگیخت.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 88/9/29::: ساعت 12:8 صبح
نظرات : نظر



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 88/9/25::: ساعت 7:8 صبح

خاتمی به دلیل خشم دانشجویان انقلابی با ویدئو کنفرانس پیغام داد
دعوت خاتمی به حفظ آرامش و خویشتنداری

خبرگزاری فارس: محمد خاتمی که به دلیل عملکردش در رهبری فتنه‌گری‌های ایام انتخابات و ناآرامی فضای سیاسی نقش چشمگیر داشته و از این روی با خشم دانشجویان انقلابی مواجه است و به همین خاطر از حضور در دانشگاه امتناع می‌ورزد، از طریق پیام ضبط شده به حامیانش توصیه کرد که آرام باشند.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 88/9/23::: ساعت 8:42 عصر

حجت‌الاسلام حسینیان در جمع خبرنگاران:
بسیاری از مخالفین امام در موسسه تنظیم و نشر امام جمع شده‌اند

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام بجای تبلیغ اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب در خدمت جریان فتنه قرار گرفته است، گفت که هم اکنون در این موسسه بسیاری از مخالفین امام جمع شده‌اند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی پس از اتمام جلسه علنی یکشنبه مجلس با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام به جای محکوم کردن بی‌حرمتی به ساحت امام خمینی به صدا و سیما واکنش نشان داده است،‌ با ابراز تاسف شدید از این کار موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام گفت: بسیاری از مخالفین حضرت امام در این موسسه جمع شده‌اند و حتی یکی از روحانی‌نماهایی که در زمان امام به اتهام ارتکاب جرمی از سوی ایشان عزل شده بود امروز در این موسسه پناه گرفته است.

* اعضای موسسه تنظیم و نشر آثار امام به جای تبلیغ امام در خدمت فتنه‌گران هستند

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از کسانی که هم اکنون و زمان حضرت امام ولایت فقیه را قبول نداشتند در موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: افراد این موسسه به جای آنکه مبلغ اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی باشند همانند یک حزب در خدمت فتنه‌گران قرار گرفته‌اند.
حسینیان با یادآوری سکوت این موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام در زمان حاکمیت دوم خرداد که مکرر به افکار و اندیشه‌های امام توهین می‌شد، خاطرنشان کرد: در این زمان با توجه به جنایاتی که نسبت به افکار و اندیشه‌های امام از سوی دوم خردادی‌ها انجام شد این موسسه هیچگونه عکس‌العملی نشان نداد و حتی در جریانات اخیر که بارها خط امام مورد حمله و سران فتنه قرار گرفت، موسسه مذکور هیچ عکس‌العملی نشان نداد، اما حتی یک انتقاد ساده نسبت به عملکرد وابستگان امام را برنمی‌تابد و بر علیه آن موضع‌گیری می‌کند.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به سکوت و عدم عکس‌العمل موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام در مقابل اقدامات طرفداران سران فتنه در حوادث پس از انتخابات، خاطرنشان کرد: این موسسه هیچگونه عکس‌العملی در مورد شعارهای "نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران " هواداران سران فتنه نشان نداد؛ آیا حمایت از فلسطین، لبنان، مستضعفین و نیز استکبارستیزی در راستای خط امام نبود که این موسسه هیچگونه واکنشی از خود نشان نداد.
وی این را هم اضافه کرد که اینگونه اقدامات موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام جز ضربه زدن به افکار و اندیشه و نیز دشمنی در راه امام فایده دیگری ندارد.
رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت امام خمینی(ره) اتفاقی بوده یا در فرآیندی خاص شکل گرفته است متذکر شد:‌ این اقدام اتفاقی نبود و فرایندی نزدیک به 10 سال در کشور را طی کرد. زمانی که در دوره موسوم به اصلاحات گفتند افکار امام به موزه تاریخ پیوسته جریان اصلاح‌طلب هیچ موضعی در برابر این اقدامات نگرفت و امروز شاهد هتک حرمت به ساحت حضرت امام از روی همین افراد هستیم.
وی تاکید کرد: وقتی که جریان فتنه مقابل نظام اسلام ایستاد و به دنبال تحمیل دیدگاه دیکتاتورمآبانه خود بود، باید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 88/9/22::: ساعت 3:32 عصر

هتک حرمت امام (ره) اهانت به تمام ارزش ها و ملت ایران است

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه تمام وفاداران به انقلاب باید هتک حرمت به ساحت مقدس امام خمینی (ره) را محکوم کنند، گفت: هتک حرمت نسبت به ساحت مقدمس امام‌ (ره)، اهانت به تمام ارزش‌های انقلاب و اهانت به تمام ملت ایران است.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی(ره) گفت: سرچشمه اهانت به ساحت مقدس امام راحل ممکن است سه عامل باشد، عامل نخست اینکه فرد نادانی از روی جهل و نادانی اقدام به این کارکرده باشد.
وی افزود: عامل دوم اینکه ممکن است از این فراتر باشد و شخصی مغرض و ضد انقلاب اقدام به این کارکرده باشد و احتمال سوم اینکه احتمال دارد یک عامل نفوذی و مامور بیگانه برای ایجاد اختلاف در میان صفوف مردم دست به چنین کاری زده باشد.
این مرجع تقلید در ادامه تصریح کرد: به هر حال هتک حرمت نسبت به ساحت مقدمس امام راحل (قدس)، هتک و اهانت به تمام ارزش‌های انقلاب، اهانت به خون شهدای انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی و اهانت به تمام ملت ایران است.
وی با تاکید بر اینکه تمام وفاداران به انقلاب باید این جریان را محکوم کنند، خاطرنشان کرد: اجازه ندهیم سدها یکی پس از دیگری شکسته شود و قداست‌ها از بین برود و نسبت به انقلاب و نظام سستی و وهنی حاصل شود.
آیت‌الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز برابر با دو مناسبت از ایام ولایت است، اظهار داشت: امروز روز مباهله و همچنین روز بخشیدن انگشتر توسط امیرالمومنین به سائل در هنگام نماز و فردا نیز مصادف با نزول آیه «هل اعطا» است.
وی با اشاره به قرار گرفتن این سه مناسبت پس از واقعه غدیر گفت: گویا خداوند می‌خواهد آن واقعه غدیر را با این سه واقعه برای همه روشن‌تر سازد.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 88/9/21::: ساعت 11:45 عصر

وزیر اطلاعات در جمع طلاب مدرسه فیضیه:
متاسفانه سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی در راستای بیانیه های سران فتنه بود/ آقازاده‌ها لطمه‌های جدی به نظام وارد کرده‌اند

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی چهارشنبه شب در نشست «تحلیل و بررسی وضعیت امنیتی کشور» که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد با اشاره به نام‌گذاری دهه چهارم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری به دهه عدالت و پیشرفت در سخنانی اظهار داشت: دسترسی به عدالت حقیقی لوازم خاص خود را می‌طلبد که طلاب و روحانیون با تسلط بر مباحث دینی می‌توانند به این مسائل پرداخته و جامعه را آماده رویارویی با آنها بسازند.

به گزارش رجانیوز، وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باید در جهان الگو و تحول‌آفرین باشد خاطرنشان کرد: انسان امروزی از تعدی‌ها و ظلم‌های بسیار خسته شده و برای تحول مسائل مختلف به ایران اسلامی و انقلاب چشم دوخته است.

وزیر اطلاعات گفت: امروز برای ملت ما این پرسش مطرح است که چرا جمهوری اسلامی آنگونه که باید و شاید به عدالت حقیقی دست نیافته است.

ادامه مطلب...

بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 88/9/19::: ساعت 8:20 عصر

وزیر بهداشت سابق فنلاند:
آمریکا می‌خواهد نیمی از مردم جهان را با واکسن آنفلوانزای خوکی نابود کند

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت سابق فنلاند طی اظهاراتی تکان دهنده گفت که واکسن آنفلوانزای خوکی یک حیله است و آمریکا قصد دارد از طریق این واکسن نیمی از مردم جهان را نابود کند.



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 88/9/18::: ساعت 4:4 عصر

تصاویر لیدر اصلی اغتشاشگر حامی موسوی در دانشگاه امیرکبیر با لباس زنانه

خبرگزاری فارس: او که همانند زنان محجبه، مانتو به تن کرده و مقنعه و چادر به سر داشت و حتی یک کیف زنانه را نیز برای محکم کاری به دوش انداخته بود، در رسیدن به هدف خود ناکام ماند و توسط مامورین امنیتی دستگیر شد.



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 88/9/17::: ساعت 7:40 عصر

نویسنده غربی:
بحران "گرم شدن زمین " فریبکاری غربی‌هاست

خبرگزاری فارس: یک نویسنده غربی در مقاله‌ای با بررسی شواهد بدست آمده از تحقیقات دانشمندان، جار و جنجال کشورهای غربی مبنی بر وجود بحران گرمایش زمین را نوعی فریبکاری و دروغ دانست.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 88/9/16::: ساعت 1:48 عصر

   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 37

بازدید دیروز: 7 کل بازدید :2486389

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<