سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در دلش، دانه خردلی از تعصّب باشد، خداوند او را روز قیامت با اعراب جاهلی برانگیزد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا

مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات خبر داد:

حکم اعدام جاسوس رژیم صهیونیستی اجرا شد

هم اندیشی: مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از اجرای حکم اعدام علی اشتری که تیرماه سال جاری به اعدام محکوم شده بود در سحرگاه دوشنبه 27 آبان خبر داد.

شنبه 2 آذر 1387  



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 87/9/3::: ساعت 7:18 صبح

مدرسی یزد


بازتاب بُرنا ::: شنبه 87/9/2::: ساعت 9:36 صبح

مراسم هفته مرحوم آیت الله سید جواد مدرسی با سخنرانی آیت الله خزعلی ساعت 30/7 صبح روز پنج شنبه 30/8/87در محل حسینیه چهارمنار در ابتدای خیابان انقلاب برگزار می شود.  شادی روحش صلوات

 

مدرسی - یزد

منبع



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 87/8/29::: ساعت 9:55 عصر

رسوایی جعل حمایت میرحسین موسوی از خاتمی

پس از انتشار خبر احتمال کاندیداتوری میرحسین موسوی، حلقه دعوت از خاتمی در حالی که سعی داشت در رسانه های وابسته به خود به نوعی این احتمال را تکذیب کند، در اقدامی جدید خبری را منتشر کرد که در آن مدعی حمایت موسوی از کاندیداتوری خاتمی شده بود.

سایت یاری نیوز، سایت نزدیک به برخی جریانات تندرو اصلاح طلب که رهبری حامیان ورود رئیس جمهور سابق به انتخابات را بر عهده دارد، با درج این خبر مدعی شده میرحسین موسوی در دیدار با دانشجویان گفته است: در دوران اصلاحات مشاور آقای خاتمی بودم و اکنون نیز مشاور ایشان هستم و در شرایط فعلی خاتمی را بهترین گزینه برای ریاست جمهوری می دانم .

این سایت خبری در ادامه از جانب وی اعلام داشت: خط قرمز من خاتمی است و تا وقتی احتمال حضور ایشان در انتخابات باشد به آمدن فکر نخواهم کرد و در صورتی که خاتمی ترجیح بدهد کاندیدا نشود بر روی این موضوع فکر خواهم کرد.

در ادامه نیز در مورد حضور و یا عدم حضور میر حسین موسوی در صحنه انتخابات از جانب او نوشت: میر حسین پاسخ آمدن یا نیامدن خود به صحنه انتخابات را به دو ماه دیگر که وضعیت حضور خاتمی در انتخابات مشخص می شود موکول کرده است.

این خبر که درمدتی کوتاه در رسانه?های اصلاح طلبان تندرو با استقبال گسترده مواجه شد، پس از گذشت ساعاتی از سوی دفتر میرحسین موسوی تکذیب شد. دفتر میر حسین موسوی اعلام کرد که میر حسین موسوی هیچ گونه اظهارنظری در مورد انتخابات ریاست جمهوری نکرده و در هفته‌های اخیر نیز، دیداری با گروه‌های دانشجویی نداشته است.

ادامه مطلب...

بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 87/8/28::: ساعت 10:55 عصر

تهاجم گسترده علیه دولت بدون استناد به اطلاعات دقیق

جلسات سخنگوی دولت با خبرنگاران پس از چند هفته وقفه صبح امروز شنبه بار دیگر در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد تا دکتر غلامحسین الهام به سؤالات متنوع خبرنگاران درباره مراسم جنجالی میراث فرهنگی، یادداشت مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور علیه دولت، پیروزی اوباما و پیام احمدی نژاد به وی، تحلیل بیانات رهبر انقلاب درخصوص بی بند وباری در اظهارنظر علیه دولت، برداشت از حساب ذخیره ارزی و... پاسخ بگوید.

ادامه مطلب...

بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 87/8/26::: ساعت 6:44 صبح

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب بمناسبت رحلت حاج سیدجواد مدرسی رحمة الله علیه 
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی رحلت عالم پارسا و پرهیزگار حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیدجواد مدرسی رحمة الله علیه را تسلیت گفتند.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رحلت عالم پارسا و پرهیزگار حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیدجواد مدرسی رحمة الله علیه را به قاطبه‌ی مردم دارالایمان یزد و ارادتمندان آن عالم ربانی مخصوصاً به خاندان جلیل مدرسی و بالاخص فرزندان برومند و فاضل ایشان تسلیت میگویم. تقوا و پارسائی این چهره‌ی منوّر روحانی و خدمات ایشان در ارشاد و هدایت مردم آن سامان و حضور فعال در صحنه های انقلاب برای نسل جوان روحانی و همه‌ی کسانی که توفیق آشنائی با ایشان را داشتند، درس آموز و فراموش نشدنی است. از خداوند متعال شمول فضل و رحمتش را بر روح مطهر ایشان مسألت می نمایم.
سیّدعلی خامنه ای   منبع
23/8/87


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 87/8/23::: ساعت 11:3 عصر

مراسم ختم آیت الله سید جواد مدرسی از سوی بیت آن مرحوم عصر پنج شنبه 23/8/87 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد بیاق خان یزد واقع در بازار خان یزد

ازسوی نماینده ولی فقیه و استاندار یزد صبح جمعه 24/8 در مسجد روضه محمدیه 

عصر جمعه مراسم زنانه از ساعت 3 تا 5 بعد از ظهر در مسجد بیاق خان یزد

مراسم سوم: شنبه عصر از مسجد بیاق خان تا مزار آن مرحوم در امام زاده جعفر یزد

مدرسی - یزد


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 87/8/23::: ساعت 4:7 عصر

گزارش تصویری از تشییع پیکر آیت الله سیّد جواد مدرسی

مدرسه مصلی یزد

مدرسی - یزد
مدرسه مصلی یزد
مدرسی - یزد
مدرسه مصلی یزد
مدرسی - یزد
 
مدرسی - یزد


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 87/8/23::: ساعت 3:16 عصر

مراسم تشییع پیکر پاک عالم نستوه با تقوی زاهد و مجاهد آیت الله سیّد جواد مدرسی صبح امروز در جمع دهها هزار نفر از مردم دارالعباده یزد از محل مدرسه علمیه مصلی یزد در میان غم و اندوه فراوان تا آرامگاه وی امامزاده جعفر یزد تشییع گردید. قبل از اقامه نماز میت فرزند برومندشان آیت الله سیّد محمد رضا مدرسی از اعضای فقهای محترم شورای نگهبان قانون اساسی خلاصه ای از زندگی پدر بزرگوار خود را بیان نمود. وی اظهار داشت آیت الله سید جواد مدرسی در هفتاد سال پیش در اوج خفقان رژیم رضاخانی بر علیه طلاب و روحانیان در حالی که همه بر اثر آن فشارها رفته بودند، به تنهایی در مدرسه مصلی حاضر و نزد پدرشان دروس حوزوی را فرا می گرفت. پس از اقامه نماز میت توسط آیت الله سید محمد رضا مدرسی پیکر پاک آن مرحوم بر روی دستان مردم به سمت امامزاده جعفر یزد تشییع گردید. در این مراسم همه اقشار مختلف مردم حتی مخالفین فکری و سیاسی آن مرحوم نیز حضور داشتند.

در ضمن آقای دکتر الهام به نمایندگی از ریاست محترم جمهوری و نمایندگانی از مراجع عظام نیز در تشییع شرکت کرده بودند.     

مدرسی - یزد

 



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 87/8/23::: ساعت 2:18 عصر

معاون ستادکل نیروهای مسلح از تشکیل کارگروه مشترک دولت و نیروهای مسلح به مسئولیت سعید جلیلی برای برنامه‌ریزی بهتر در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: همه اجزایی که در امر سیاست خارجی، امنیت داخلی و مسائل دفاعی مسئولیت دارند در این کارگروه حضور می‌یابند.


سردار سعید مجردی معاون طرح و برنامه و بودجه ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌ و گو با فارس و ایرنا با اشاره به اهمیت گردهمایی سالانه مسئولان برنامه و بودجه نیروهای مسلح گفت: ما هم اکنون در آستانه یک حرکت عظیم در سطح کشور برای تدوین برنامه پنج ساله پنجم قرار داریم و در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا نوآوری و شکوفایی نامیده، تلاش داریم این دو موضوع را با هم تلفیق کنیم تا با یک حرکت تحول آفرین، بحث تدوین برنامه پنج ساله پنجم نیروهای مسلح پیگیری شود.

ادامه مطلب...

بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 87/8/20::: ساعت 7:23 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 11

بازدید دیروز: 68 کل بازدید :2486115

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<