سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شکیبایى به اندازه مصیبت فرود آید ، و آن که به هنگام مصیبت دست بر رانهایش زند ثوابش به دست نیاید . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین علیه السلام

عید سعید غدیر خم عیدالله الاکبر مبارک باد

 



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 87/9/26::: ساعت 11:3 عصر

رفتار مجلس با دولت بر اساس مصالح ملی نیست
اینها با سقوط کابینه در چندماه مانده به انتخابات می‌خواهند نشان دهند که دولت، ضعف داشته و از این موقعیت برای مطرح کردن کاندیدای خود استفاده کنند. به عنوان نمونه علی مطهری که با همه سروصدایی که به عنوان اصول‌گرایی به راه انداخته است، در همین روزها با دعوت از علی‌اکبر ولایتی، برای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری ماهیت خود را نشان داد. این مساله از الطاف الهی برای شناخت هر چه بیشتر افراد توسط ملت است.
رفتار مجلس‌های هفتم و هشتم با رییس‌جمهور و دولت نهم همواره سیاسی بوده و کمتر موردی پیدا می‌شود که بر اساس مصالح ملی باشد.
«فاطمه رجبی» در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به پافشاری مجلس برای استیضاح وزرای آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی افزود: رفتار سیاسی مجلس در پیگیری استیضاح‌ها تنها یک رفتار سیاسی برای ایجاد تقابل بوده و اثری از پیگیری برای اصلاح امور در آن دیده نمی‌شود.
وی ادامه داد: استیضاح وزرای آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی تنها برای سقوط کابینه و اجبار دولت به اخذ رای اعتماد مجدد از مجلس است و هیچ بحثی از عملکرد این دو وزیر در این استیضاح‌ها مشاهده نمی‌شود.
رجبی با بیان اینکه «همه مردم می‌دانند که این استیضاح‌ها سیاسی است»، اظهار داشت: آیا کار آموزش و پرورش اینقدر حاد شده است که وزیر باید فوری استیضاح شود، آیا راه دیگری برای حل مشکل وجود ندارد؟
این نویسنده و منتقد، اضافه کرد: این استیضاح‌ها یک فرصت الهی بود تا نقاب از چهره کسانی که به نام اصول‌گرایی در پی ضربه‌زدن به دولت اصول‌گرا هستند برداشته شود و مردم به ماهیت اینان پی‌ ببرند.
وی تصریح کرد: مجالس هفتم و هشتم که به نام مجلس اصول‌گرا مطرح بودند به نام اصول‌گرایی به مقابله با دولت پرداختند و بیشترین ضربه را به دولت وارد کردند.
رجبی با اشاره به این مطلب که «بیشترین تذکرات مجلس علیه دولت در سی‌سال گذشته علیه دولت نهم مطرح شده است» تاکید کرد که اینها با سقوط کابینه در چندماه مانده به انتخابات می‌خواهند نشان دهند که دولت، ضعف داشته و از این موقعیت برای مطرح کردن کاندیدای خود استفاده کنند. به عنوان نمونه علی مطهری که با همه سروصدایی که به عنوان اصول‌گرایی به راه انداخته است، در همین روزها با دعوت از علی‌اکبر ولایتی، برای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری ماهیت خود را نشان داد. این مساله از الطاف الهی برای شناخت هر چه بیشتر افراد توسط ملت است.


بازتاب بُرنا ::: شنبه 87/9/23::: ساعت 7:50 عصر

مردم شهر دارالعباده یزد همگام با دیگر اقشار مختلف سراسر کشور امروز پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی نموده و جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت کشورهای عربی در قبال این جنایات را محکوم نمودند.

 

یزد - غزه


بازتاب بُرنا ::: جمعه 87/9/22::: ساعت 7:20 عصر

آذر 83 تا آذر 87؛ عدم مشارکت احمدی‌نژاد در "وحدت ملی" بدون ملت

گروه سیاسی- «برادر ارجمند جناب آقای ناطق نوری با عرض سلام و احترام و عطف به دعوت به سخنرانی در نشست ارزشمند بزرگواران و مسئولان محترم شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی به استحضار می‌رساند از آنجا که حدود 6 ماه به انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده است و برادر کوچک مسئولیت اداره شهر تهران و اجرای پروژه‌های مهمی را برعهده دارد، خوف آن دارم که حضور زودهنگام و اسمی در عرصه تبلیغات انتخاباتی در روند خدمت‌گذاری در تهران آسیب رساند، بنابراین علی‌رغم اشتیاق فراوان به دیدار دوستان گرانقدر از حضور در این جلسه معذورم.»

27 آذرماه 83، هنگامی که ولایتی، رضایی، لاریجانی و احمد توکلی در همایش شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی که با محوریت علی اکبر ناطق نوری برگزار شد، شرکت کردند، احمدی نژاد ترجیح داد با اشاره به مسئولیت خود در شهرداری تهران، از حضور در جلسه عذرخواهی کند و در نامه ای به ناطق ورود زودهنگام به تبلیغات را موجب آسیب رسیدن به خدمتگزاری به مردم بداند.

شورای هماهنگی اگرچه با معرفی لاریجانی به عنوان نامزد نهایی خود نتوانست نقش محوریش را تا انتخابات حفظ کند و پس از آن بود که هر یک از کاندیداها راه خود را گرفتند، به طوری که ناطق نوری با دلخوری از وضعیت پدید آمده نوعی "قهر سیاسی" را برگزید و ترجیح داد ایام پرتلاطم انتخابات را در زادگاهش شهر "نور" مازندران سپری کند اما آنچه که بیش از همه، تحسین ناظران سیاسی را برانگیخت، آینده نگری احمدی نژاد بود که از همان ابتدا با علم نسبت به پایگاه ضعیف احزاب در آراء مردم، هیچ یک از برگ های برنده خود برای این "شیر بی یال و دم و اشکم" نسوزاند.

ادامه مطلب...

بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 87/9/20::: ساعت 10:20 عصر

از سوی 24 تشکل دانشجویی مطرح شد:
لزوم برخورد با بی‌بندوباری سیاسی اقلیت مجلس علیه دولت

حجم بی سابقه تذکر نمایندگان علیه دولت، طرح های پی در پی برای استیضاح وزرا به منظور از اکثریت انداختن دولت و اظهارات هفته گذشته قدرت ا... علیخانی علیه وزیر جهاد کشاورزی، فضای مجلس را به سمتی برده که نگرانی اغلب ناظران و فعالان سیاسی را درخصوص ادامه این روند برانگیخته است.

در این زمینه، 24 تشکل دانشجویی نیز در بیانیه ای خواستار برخورد رییس مجلس با علیخانی و تحرکات جمعی معدود در فراکسیون اقلیت مجلس شدند.

به گزارش رجانیوز، در این بیانیه آمده است:

این روزها و با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری شاهد فضایی دردناک و تأسف بار درخانه ای که به اسم ملت نام گرفته است، بودیم. فضایی که چند نفر از نمایندگان فراکسیون مدعی اصلاح طلبی به راه انداخته اند و قصد دارند آن را به نام همگی نمایندگان محترم مردم تمام کنند.

توهین وهتاکی های اخیر یک نماینده روحانی نما به یکی از اعضاء کابینه که اقدامات بی بندوبارانه از این دست از سوی این نماینده دارای سابقه طولانی می باشد، همچنین مطرح کردن نام وزرای متعدد برای استیضاح به جهت از اکثریت انداختن دولت در سال پایانی خدمت و نیز تذکرات "دسته جمعی" از جمله این اقدامات اعضای فراکسیون یاد شده می باشد که همگی این اقدامات به نوعی سوءاستفاده از حق محسوب می شود.

طنز ماجرا آنجاست که تمامی این اقدامات وموضع گیری های فراکسیون اقلیت مجلس که نام خط امام(ره) را نیز به یدک می کشد، از سوی تعدادی کمتر از انگشتان یک دست واقع شده که اتفاقاً پرونده های عملکرد آنها برای همه روشن و مشخص است.

وجود این فضای مسموم درحالی است که چند هفته پیش شاهد تذکر جدی مقام معظم رهبری دراین باره بودیم که فرمودند: «وقتی رحمت الهی برای ما پیش خواهد آمد که مواظب و مراقب خودمان باشیم، مراقب حرف زدنمان، مراقب اقدام کردنمان، مراقب تبلیغاتمان. این فضای بی بند وباری در حرف زدن، دراظهارات علیه دولت کسی به خاطراغراض، اینها چیزهایی نیست که خدای متعال از اینها به آسانی بگذرد.»

در این میان، انتظاری از که قاطبه نمایندگان گرامی و رییس مجلس شورای اسلامی می رود آن است که با اینگونه تحرکات که هیچ گونه انطباقی با قانون، عرف وشرع مقدس ندارد، برخورد قاطع و جدی صورت گیرد و از سایر نمایندگان متعهد و انقلابی و فراکسیون اقلیت نیز توقع است که در قبال این اقدامات ساکت نماند تا سکوت آنان به منزله همراهی با جریان یاد شده تلقی نشود.

بسیج دانشجویی دانشگاههای امام صادق (ع)، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، صنعتی خواجه نصیر، شهید بهشتی، تربیت مدرس، امام حسین (ع)، بقیة الله و دانشگاههای آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، واحد تهران جنوب و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاههای تهران، علوم قضایی، شهید رجایی، مجمع ادوار سیاسی دانشگاه امام صادق (ع)، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای تربیت معلم، علوم قضایی، شاهد، صنعتی شریف، تهران و شهید بهشتی این بیانیه را امضا کرده اند.

تبصره 1: آیا موکلین این نمایندگان هیچ مسئولیتی در قبال اینها ندارند

تبصره 2: به نقل از یک فرد مطلع و موثق اخیراً فرزند قدرت ا... علیخانی که در یزد دوره آموزشی می دیده ادعا کرده پدر من ولایتی است که موجب تعجب حاضران شده بود!!. و هم اکنون جای این سوال باقی است که علیخانی در مخافت با فرمایشات ولی فقیه دیگر چه می توانست انجام دهد که نداده ؟!!  

تبصره 3 : چشم مردم یزد (دارالعباده) و اردکان (یونان کوچک) روشن که نمایندگانی از این جنس دارند!!



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 87/9/19::: ساعت 9:39 عصر

رژیم‏های عربی در شکستن مقاومت فلسطینیان، بازنده‌ تتمه‌‌ آبروی نداشته‌‌‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ی خود هستند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به کنگره عظیم حج، فریضه حج را دربرگیرنده عناصر اصلی تربیت فردی و اجتماعی خواندند و با اشاره به افق بسیار روشن و امید بخش امت اسلامی و شکست صهیونیزم و امریکا در میدانهای مقابله با مسلمانان تأکید کردند: امت اسلامی با یقین به وعده‌های صدق الهی، گردنه‌های دشوار پیش رو را نیز با ایمان و اخلاص ـ امید و جهاد ـ و صبر و بصیرت پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش رجانیوز ،متن این پیام که امروز در مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات قرائت شد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سرزمین وحی، بار دیگر انبوه مؤمنان را در ضیافت سالانه‌ی خود گرد آورده است. جانهای مشتاق از سراسر جهان اکنون در زادگاه اسلام و قرآن، به مناسکی سرگرم‌اند که تدبر در ‌آن، نمائی از درس جاودانه‌ی اسلام و قرآن به بشریت را نشان میدهد و خود، گامهای نمادین برای پیاده کردن و به کار بستن آن است.

ادامه مطلب...

بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 87/9/18::: ساعت 9:14 عصر

گفتگوی نشریه حریم با دکتر احمدی نژاد در سال 80:
دانشجوی پاک و آرمانخواه، نفاق را پس خواهد زد

متن زیر حاصل گفتگوی نشریه حریم با دکتر احمدی نژاد در سال 80 است. برخی مواردی که در این گفتگو به آن اشاره شده است مربوط به شرایط روز دفتر تحکیم وحدت است و از آنجایی که احمدی نژاد جزء مؤسسین این دفتر بوده است، از خاستگاه تشکیل و مقایسه با وضعیت موجود آن سخن گفته است.

همچنین در این گفتگو مرزبندی های شفاف استاد دانشگاه آن روز و رئیس جمهور امروز با جریان های لیبرال بیان شده است. به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو متن کامل این گفتگو در ادامه آمده است:

حوادث اخیر حاکی از این است که دفتر تحکیم وحدت متأسفانه دارد پیوندهایی را با جریان مشکوک برقرار می کند، به طور آشکار با نهضت آزادی بعد از حادثه کوی دانشگاه هم که بسیاری از پرده ها برافتاد و در واقع پشت پرده اجمالی این جریان نشاده داده شد. برداشت ها و باورهای شما نسبت به حرکت هایی که اخیراً تحت عنوان دفتر تحکیم دارد شکل می گیرد چیست؟

 

توجه داشته باشید که اساساً دفتر تحکیم وحدت برای صیانت از جریان دانشجویی در مقابل جریانات انحرافی تشکیل شد. اول انقلاب جریان التقاطی که گروه منافقین و جنبش مسلمانان مبارز تبلور آن بودند و همین طور گروه های لیبرال که در رأس آنها نهضت آزادی بود، اینها حضور داشتند، انجمن های اسلامی به عنوان پیروان حرکت اسلام ناب و پیگیری تحقق حاکمیت دینی ناب در مقابل جریانات انحرافی تشکیل شد، چون آنها گروه های بسیار سازمان یافته ای پشت شان بود، انجمن های اسلامی به تنهایی از توان کافی برای حفظ خودشان و مقابله با طراحی های آنها برخوردار نبودند. برای اینکه این توان را افزایش بدهند، دور هم جمع شدند و چیزی به نام دفتر تحکیم را تأسیس کرند که این انجمن ها در ساختار تحکیم نیروهایشان را روی هم بریزند، تعامل بکنند، پشتیبانی بکنند از همدیگر و بتوانند از مسیر اصلی انقلاب در مقابل انحرافات دفاع کنند.

ادامه مطلب...

بازتاب بُرنا ::: شنبه 87/9/16::: ساعت 9:13 عصر

محمد حسین صداقت-مدیر مسئول جام یزد : آنهایی که میگویند کارهای مملکت قفل شده است لطفا بگویند به جز قفل شدن راههای رانت خواری و دستیابی به بیت المال کدام از کارها راکد مانده است؟
محمد حسین صداقت مدیر مسئول جام یزد در رابطه با چگونگی حمایت جام یزد از دولت نهم گفت : امیدوارم خوانندگان محترم جام یزد از بابت اینکه از دولت اینگونه حمایت میشود خدای ناخواسته تصور ننمایند این نشریه مورد حمایت قرار گرفته یا اینکه قرار است مورد محبت قرار گیرد . آنهایی که آشنایی با حقیر دارند میدانند که بحمدالله پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نه پست و مقامی گرفته ام که اکنون خود را مدیون بدانم نه پست و مقامی دارم که بخواهند آنرا سلب نمایند و اکنون هم بحمدالله در موقعیتی هستم که نه میتوانند پست بدهند و نه تمایل به گرفتن پست و مقام دارم.
آنهایی که میگویند کارهای مملکت قفل شده است لطفا بگویند به جز قفل شدن راههای رانت خواری و دستیابی به بیت المال کدام از کارها راکد مانده است؟

ادامه مطلب...

بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 87/9/6::: ساعت 9:43 عصر

در همایش بیستمین سالگرد تاسیس دانشگاه پیام نور:

احمدی نژاد: تبدیل دانشگاه به کارخانه تولید مدرک آفت است

هم اندیشی:رئیس جمهوری اسلامی ایران در همایش بیستمین سالگرد تاسیس دانشگاه پیام نور گفت: باید تلاش کنیم تا دانشگاه های ما به کارخانجات تولید مدرک تبدیل نشود چرا که این موضوع آفت علم است.

شنبه 2 آذر 1387  



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 87/9/3::: ساعت 7:35 صبح

وزیر بهداشت در بازدید از غرفه رجانیوز:
حجم خدمات دولت نهم در مناطق محروم با کل تاریخ کشور قابل مقایسه است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فضای پرنشاط اجرایی در 3 سال گذشته هیچگاه وجود نداشته و به جرأت می توان گفت خدمات دولت در مناطق محورم با خدمات کل تاریخ کشور قابل مقایسه است.

دکتر کامران باقری لنکرانی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بازدید از غرفه رجانیوز در نمایشگاه مطبوعات درخصوص مطرح شدن استیضاح وی در مجلس و سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه برخی قصد دارند کابینه دولت را از اکثریت بیندازند، اظهار داشت: امروز احتیاج است تا فضای گفتمانی دولت ومجلس از حواشی پاک شود تا به یک فضای منسجم دست یابیم.

ادامه مطلب...

بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 87/9/3::: ساعت 7:26 صبح

   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 82

بازدید دیروز: 134 کل بازدید :2486645

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<