سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بسا کسى که با نعمتى که بدو دهند . به دام افتد ، و با پرده‏اى که بر گناه او پوشند فریفته گردد ، و با سخن نیک که در باره‏اش گویند آزموده شود ، و خدا هیچ کس را به چیزى نیازمود چون مهلتى که بدو عطا فرمود . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا
قبرستان بقیع
فارس در 8 شوال گزارش می‌دهد
روزشمار قبرستان بقیع+جدول و تصاویر

وهابی‌ها در سال 1344 هجری و همچنین کمی قبل‌تر از آن اثری از گنبدها و بارگاه‌های بزرگان دین در مدینه و مکه یا هر جای دیگری که به آن دسترسی داشتند باقی نگذاشتند. این روند تخریب هیچ‌گاه متوقف نشده و تا امروز نیز ادامه یافته است.



بازتاب بُرنا ::: جمعه 92/5/25::: ساعت 10:20 صبح

 عکس: چهارشنبه آتش و خون در مصر



بازتاب بُرنا ::: جمعه 92/5/25::: ساعت 10:17 صبح

حسن روحانی
رئیس جمهور محترم مطالعه فرمایند
دقیقاً چه کسی باید از چه کسی بگذرد؟

آقای رئیس جمهور روز عید فطر با اشاره به ماه مبارک رمضان، همه را به عفو و گذشت از یکدیگر توصیه کردند، سخنانی که بخشی از آن به دلیل مبهم بودن مورد سوء استفاده رسانه‌های مخالف منافع ملت قرار گرفت.



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 92/5/23::: ساعت 10:31 عصر

علامه مصباح: هنوز گروه هایی هستند که اعتقاد دارند وقتی ما این اصل را مطرح کنیم در دراز مدت جواب می دهد و این قدرتمندان هم قبول می کنند،چند سال پیش یک سفر رفتیم هندوستان، دوستان گفتند اینجا یک آقایی هست که خیلی مرید دارد و از کشورهای مختلف حتی کشورهای اسلامی برای سخنرانی دعوت می شود، ما هم رفتیم پیش این آقا؛ ما گفتیم ویژگی حرف های شما چیست؟


بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 92/5/23::: ساعت 10:27 عصر

http://www.partosokhan.ir/index.asp?Number=687



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 92/5/22::: ساعت 11:13 عصر

رسایی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی وزیراطلاعات گفت: وقتی دو برنامه وزیر را که با فاصله زمانی به مجلس ارسال شد متوجه شدم برنامه اول ایشان مورد تایید وزیرپیشنهادی اطلاعات نیست، آقای علوی از الان برای شما برنامه می‌نویسند، آقای لاریجانی آیا برنامه اول وزیر پیشنهادی اطلاعات از دولت به مجلس ارسال شده است؟ آقای روحانی چه کسی این برنامه را نوشته است آیا نباید با مشورت افراد خبره این برنامه نوشته می‌شد.


بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 92/5/22::: ساعت 11:6 عصر

بازی دو سر برد هاشمی در مجلس

به هر حال معرفی پیرترین کابینه پس از انقلاب به مجلس با این ترکیب با مشورت‌ها و هدایت‌های رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را می‌توان بازی دو سر برد هاشمی با مجلس به ظاهر اصولگرا عنوان کرد.


بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 92/5/20::: ساعت 12:57 صبح

می‌گویند تاریخ دوبار تکرار می‌شود؛ بار نخست به صورت تراژیک و بار دوم به صورت کمدی. اکنون شاید نتوان نام عدم حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد در سال 88 را تراژدی نامید اما قطعا چهره بشاش هاشمی رفسنجانی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حسن روحانی در سال 92 یک کمدی تمام عیار است.


بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 92/5/13::: ساعت 11:3 عصر

حسن روحانی
گزارش فارس از مراسم تحلیف رئیس‌جمهور
روحانی: تنها راه تعامل با ایران کاستن از خصومت‌هاست/ با زبان تکریم‌ سخن بگویید نه تحریم

حجت‌الاسلام دکتر روحانی در مراسم تحلیف خود، پس از سخنرانی رؤسای قوای مقننه و قضائیه، طبق اصل 121 قانون اساسی سوگند یاد کرد پاسدار حقوق ملت و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باشد.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 92/5/13::: ساعت 11:3 عصر

مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری هفتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز با شکوه و معنویت فراوان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد و رهبر معظم انقلاب با تنفیذ رأی ملت، حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.


بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 92/5/13::: ساعت 11:32 صبح

<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 64

بازدید دیروز: 68 کل بازدید :2486168

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<