سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستیز ، تدبیر را باطل کند . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا
آیت‌الله نمازی:
جریان انحرافی از غربال انقلاب می‌افتد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاشان با اشاره به پیش‌بینی‌های امام راحل گفت: همان گونه که تاکنون به تجربه اثبات شده جریان‌‌های انحرافی هم از غربال انقلاب می‌افتند.



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 90/3/10::: ساعت 10:3 عصر

مناظره ذوالنور و کواکبیان در دانشگاه شهید عباسپور- 2
جریان انحرافی از انجمن حجتیه بسیار خطرناک‌تر است

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: معتقدم جریان انحرافی از انجمن حجتیه بسیار خطرناک‌تر است.



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 90/3/10::: ساعت 10:1 عصر



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 90/3/10::: ساعت 9:59 عصر

دستور مشائی برای جبران خسارتی که احمدی نژاد زده است+سند !

در حالی که اسناد جدید از حضور مستقیم محمد شریف ملک زاده قائم مقام مشایی در شورای ایرانیان خارج از کشور در پیگیری های صورت گرفته برای حل مشکلات سرمایه دار بدنام و متهم قاچاق سیگار حکایت داشت...


راسخون : در حالی که اسناد جدید از حضور مستقیم محمد شریف ملک زاده قائم مقام مشایی در شورای ایرانیان خارج از کشور در پیگیری های صورت گرفته برای حل مشکلات سرمایه دار بدنام و متهم قاچاق سیگار حکایت داشت، خبرنگار ما به سند جدیدی که نشان دهنده تلاش مشایی و ملک زاده برای پرداخت پول بیت المال به عنوان خسارت به این کلان سرمایه دار فراری از کشور حکایت دارد.

 

به گزارش راسخون به نقل از جهان، طبق این سند اسفندیار رحیم مشایی به وزارت صنایع دستور داده است قراردادهای شرکت های فعال العقیلی در حوزه سیگار را که به دستور رییس جمهور لغو شده بود، رفع لغو نموده و همچنین به وی " پرداخت خسارت وارده" نماید.

این قراردادها در سال ???? در پی افشاگری های رییس جمهور در مورد مفاسد اقتصادی این جریان توسط شرکت دخانیات که زیر نظر وزارت صنایع اداره می گردد و با دستور مستقیم طه طاهری رییس این سازمان لغو شده بود.

 

نکته جالب توجه این نامه دستورات سه گانه مشایی بر "دستور رسیدگی"، "اقدام مساعد" و همچنین لزوم "اعلام نتیجه" از سوی وزیر وقت صنایع می باشد.

این نامه نیز بدون هیچگونه ارتباط کاری "جهت پیگیری و گزارش اقدامات انجام شده" برای محمد شریف ملک زاده در شورای ایرانیان خارج از کشور رونوشت شده است.

اسناد منتشر شده در جریانات اخیر نشان دهنده تلاش جریان انحرافی دولت برای تطهیر العقیلی و حل مشکلات وی در کشور داشت اما اسناد روزهای اخیر نشان دهنده نقش کلیدی محمد شریف ملک زاده در این ماجرا است.

 

ملک زاده که با تغییر موضع تاکتیکی در سالهای اخیر از حمایت افراطی جاسبی و هاشمی به یکی از پست های کلیدی دولت احمدی نژاد دست پیدا کرده است در این جریان به عنوان رابط العقیلی اقدام و به پیگیری نامه های وی برای حل مشکلات این قاچاقچی سیگار دست زده است.

 

مشایی و ملک زاده تاکنون نتوانسته اند هیچگونه توجیهی در خصوص اینگونه اقدامات خود در حمایت تمام عیار از مفسدان اقتصادی ارائه نمایند.

 

 

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

 



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 90/3/10::: ساعت 9:48 عصر

سفر عشق با پای پیاده از کربلا تا مشهدالرضا
پیرمرد 75 ساله همراه با کاروان؛
سفر عشق با پای پیاده از کربلا تا مشهدالرضا
تعدادی از شیعیان عراق برای زیارت حرم حضرت امام رضا (علیه السلام) با پای پیاده از کربلای معلا حرکت کرده تا در روز شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) در مشهدالرضا بوده و در آن جا به عزاداری بپردازند.


بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 90/3/9::: ساعت 10:48 عصر

آیت‌الله مصباح در دیدار اعضای ‌جامعه اسلامی مهندسین:
منتظر امتحانات سخت‌تر و بزرگتر از فتنه 88 باشید

خبرگزاری فارس: رئیس مؤسسه آموزشی و پژهشی امام خمینی گفت: بعد از فتنه سال 88 قابل پیش‌بینی بود که فتنه بعدی سخت‌تر خواهد بود. جامعه ما واقعاً در این امتحان موفق شدند، بنابراین در کلاس بالاتر باید امتحان سخت‌تری بدهند و منتظر امتحان سخت‌تری باشیم.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 90/3/7::: ساعت 10:3 عصر

گزارش تصویری فارس/
انگلیس، آمریکا و اسرائیل زیر چکمه‌های ارتش المهدی

خبرگزاری فارس: نزدیک به یکصد هزار نفر از نیروهای ارتش المهدی وابسته به جریان صدر در یک رژه نظامی با عنوان " نمایش قدرت اسلامی " پرچم‌های رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریکا را لگدکوب کردند.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 90/3/7::: ساعت 9:57 عصر

قفلی دیگر به درب استانداری فارس زده شد؛
تجمع مردم شیراز در حمایت از انتصاب استاندار ارزشی فارس

خبرگزاری فارس: در پی تجمع عصر دیروز، مردم حزب‌الله شیراز بامداد امروز بار دیگر در واکنش به عملکرد برخی از نزدیکان رئیس‌جمهوری در مقابل استانداری فارس تجمع کردند و بر درب آن قفل دیگری زدند.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 90/3/7::: ساعت 9:55 عصر

واکنش رئیس دفتر جریان‌شناسی تاریخ معاصر به سخنان هاشمی رفسنجانی/
رسایی: جریان انحرافی ادامه جریان اشرافی‌گری و کارگزاران است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر جریان‌شناسی تاریخ معاصر گفت: گرچه جریان انحرافی و جریان اشرافی‌گری ظاهراً با هم مخالفند اما جریان انحرافی راهی را در حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ می‌پیماید که فرزندان هاشمی رفسنجانی و حلقه‎ای از یاران وی قبلاً با حمایت هاشمی همان راه را رفته‌اند.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 90/3/7::: ساعت 9:50 عصر

یک سند تاریخی/
پاسخ جالب «انیشتین» به درخواست حمایت از یک گروه صهیونیستی

خبرگزاری فارس: "ریفکین " از "آلبرت انیشتین " درخواست کرد تا جهت افزایش پول آمریکایی‌ها برای تأمین تسلیحات برای بیرون کردن عرب‌ها و ساخت رژیم یهود به "اشترن " کمک کند اما پاسخ وی به این درخواست جالب بود.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 90/3/7::: ساعت 9:40 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 143

بازدید دیروز: 98 کل بازدید :2485324

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<