سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا شیفته دلداده بدان که نام نیکش بر زبانها افتاده [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

 



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 93/4/23::: ساعت 12:43 صبح

«بله. اما به آقای هاشمی نفرمایید که من آمدم [و این جریان را به شما گفتم]. به هیچ کس نگویید. می‎ترسم مرا هم شمس‌آبادی کنند [که گروه مهدی هاشمی او را کشتند] یا مثل شیخ قنبر در چاه بیاندازند».


بازتاب بُرنا ::: جمعه 93/4/20::: ساعت 12:50 صبح

این چندمین باری است که علی جنتی با بیان چنین ادعاهای لجام گسیخته‌ای سعی می‌کند نگرانی‌های منتقدان فرهنگی دولت را به حاشیه ببرد اما جالب آنکه در مقام یک مسئول فرهنگی بجای اینکه از اقدامات انجام شده یا در دست اقدام خود برای رفع نگرانی‌های ادعایی‌اش بگوید، وزارت ارشاد را در حد یک دستگاه آمار پایین می‌آورد و فقط اعلام نگرانی می‌کند!


بازتاب بُرنا ::: شنبه 93/4/14::: ساعت 3:30 عصر

مولوی عبدالحمید در حالی قضایا عراق را با ادبیات عربستانی و آمریکایی تحلیل می کند که طی دو هفته اخیر ائمه جمعه اهل سنت در سراسر کشور همگام با علمای اهل سنت و مرجعیت شیعه در عراق اقدامات داعش را غیر شرعی اعلام کرده و این تحولات را طراحی اسراییل و آمریکا برای ضربه دولت قانونی عراق دانسته اند.


بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 93/4/8::: ساعت 10:59 عصر

مشخص نیست چه کسی مسئول برخورد با این اتفاق‌هاست و چرا با این پرده‌دری‌ها برخورد نمی‌شود؟ اینکه یک نفر فراری ضد انقلاب در سروده‌های خود رسماً به قرآن اهانت می‌کند، به بنیانگذار انقلاب جسارت کرده و رهبری را مورد توهین قرار می‌دهد، از فتنه حمایت کرده و... آیا برای اینکه از او در جمهوری اسلامی تقدیر نشود کافی نیست؟


بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 93/4/8::: ساعت 10:42 عصر



قضایای عراق جنگ شیعه و سنی نیست/ تبیین 6 اولویت اصلی برای قوه قضائیه/ در مسائل گوناگون «هم‌صدایی» از رؤسای قوا شنیده شود

رهبری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: آنچه در عراق روی داده است، جنگ شیعه و سنی نیست، بلکه نظام سلطه با استفاده از پس‌مانده‌های رژیم صدام به عنوان مهره‌های اصلی و عناصر تکفیریِ متعصب به عنوان پیاده‌نظام، تلاش برای برهم زدن ثبات و آرامش عراق و تهدید تمامیت ارضی این کشور دارد.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 93/4/1::: ساعت 11:27 عصر

<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 211

بازدید دیروز: 134 کل بازدید :2486774

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<