سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وفاداری، عامل الفت گرفتن [مردم با شخص] است. [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا
‏فرازهایی از فرمایشات حضرت امام خمینى(ره) به‌مناسبت شب قدر
قرب الهى براى کسى است که در شب قدر بیدار باشد

خبرگزاری فارس: ‏حضرت امام خمینى(ره) در آداب الصلاة یادآور شده اند: از پیغمبر(ص) نقل است که فرمودند: "موسى گفت: الهى من قرب تو را مى‏خواهم. فرمود: قرب من از براى کسى است که بیدار باشد در شب قدر.



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 89/6/9::: ساعت 2:54 عصر

روایت تصویری از تاریخ معاصر فلسطین(10)

خبرگزاری فارس: سرزمین اسلامی فلسطین که امروز در اشغال صهیونیست ها قرار دارد ، دارای پیشینه پر فراز و نشیبی است.درخشانی است. به مناسبت سی امین روز قدس ، خبرگزاری فارس بخش هایی از تاریخ معاصر این سرزمین را در قالب تصویر به علاقمندان عرضه می نماید.

 

 


بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 89/6/9::: ساعت 2:53 عصر

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در مهدیه تهران:
در شان روسای قوا نیست که از تمام اظهارنظرهای زیرمجموعه خود حمایت کنند

خبرگزاری فارس: آیت‌الله سیداحمد خاتمی با بیان اینکه حمایت مقام معظم رهبری از یک قوه به معنای حمایت از تک تک آدم‌های آن قوه نیست،گفت: در شأن رؤسای قوا نیست که از تمام اظهارنظرهای زیر مجموعه خود حمایت کند چرا که هر کسی مسئول حرف‌های خود است.



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 89/6/9::: ساعت 2:49 عصر

رهبر معظم انقلاب در دیدار 3 ساعته دانشجویان:
مسائل درجه دوم نباید جای مسائل اصلی و تعیین کننده را بگیرد

خبرگزاری فارس: رهبر انقلاب اسلامی درباره سخنان یکی از دانشجویان در انتقاد از عملکرد برخی همکاران رئیس جمهور افزودند: من در این زمینه ورود و قضاوتی نمی کنم البته ممکن است اشکال و ایراد وارد باشد اما باید مسائل را اصلی - فرعی کرد و مراقب بود که مسائل درجه دوم، جای مسائل اصلی و تعیین کننده را نگیرد.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 89/6/1::: ساعت 1:15 صبح

روایت تصویری از تاریخ معاصر فلسطین (1)

خبرگزاری فارس: سرزمین اسلامی فلسطین که امروز در اشغال صهیونیست ها قرار دارد ، دارای پیشینه پر فراز و نشیبی است.درخشانی است. به مناسبت سی امین روز قدس ، خبرگزاری فارس بخش هایی از تاریخ معاصر این سرزمین را در قالب تصویر به علاقمندان عرضه می نماید.



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 89/6/1::: ساعت 1:14 صبح

سوخت‌گذاری نیروگاه بوشهر در صدر اخبار رسانه‌های جهان قرار گرفت

خبرگزاری فارس: در پی عملیات سوخت‌گذاری نیروگاه بوشهر، رسانه‌های جهان این دستاورد هسته‌ای را به صورت وسیعی پوشش داده و به موفقیت ایران در این زمینه اذعان کردند.

89/05/30 - 17:01:48
بی‌بی‌سی:
ایران به طور رسمی وارد باشگاه کشورهای هسته‌ای شد

خبرگزاری فارس: شبکه تلویزیونی بی‌بی‌‌سی در گزارشی درباره سوخت گذاری نیروگاه هسته‌ای بوشهر تاکید کرد که با سوخت‌رسانی این نیروگاه، ایران به‌طور رسمی به باشگاه کشورهای تولیدکننده انرژی هسته‌ای می‌پیوندد.

89/05/30 - 12:01:07
 
روزنامه آمریکایی: تا پایان سال شاهد برق هسته‌ای در ایران خواهیم بود

خبرگزاری فارس: یک روزنامه آمریکایی نوشت: متخصصان ایرانی سوخت هسته‌ای تولید شده توسط روسیه را در راکتور نیروگاه بوشهر بارگذاری کردند و تا پایان سال شاهد برق هسته ای در ایران خواهیم بود.

89/05/30 - 14:12:22
بلومبرگ: نیروگاه بوشهر ایران را 10 سال جلوتر از همسایگان خود می‌برد

خبرگزاری فارس: خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی با اشاره به سوخت‌گذاری نیروگاه بوشهر نوشت که این نیروگاه ایران را 10 سال جلوتر از همسایگان موفق خود می‌برد.

89/05/30 - 14:05:11
فاکس نیوز:
ایران نیروگاهی را راه‌اندازی کرد که آمریکا به توقف آن امید بسته بود

خبرگزاری فارس: شبکه خبری فاکس نیوز با اشاره به سوخت‌گذاری نیروگاه هسته‌ای بوشهر اعلام کرد که ایران امروز نیروگاهی را راه‌اندازی کرد که آمریکا روزی به توقف آن امید بسته بود.

89/05/30 - 15:54:06
سی‌ان‌ان:
ایران با راه‌اندازی نیروگاه بوشهر به برق هسته‌ای دست پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: شبکه خبری "سی‌ان‌ان " در گزارشی با اشاره آغاز سوخت‌گیری نیروگاه هسته‌ای بوشهر تأکید کرد که ایران با راه‌اندازی این نیروگاه به برق هسته‌ای دست پیدا می‌کند.

89/05/30 - 15:48:31
بازتاب گسترده افتتاح نیروگاه بوشهر در شبکه‌های تلویزیونی عربی

خبرگزاری فارس: خبر سوخت‌گذاری نیروگاه هسته‌ای بوشهر، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های خبری منطقه داشته به گونه‌ای که این رویداد در صدر اخبار امروز شبکه‌های تلویزیونی منطقه قرار گرفته است.

89/05/30 - 15:57:17
روزنامه فرانسوی: راه‌اندازی نیروگاه بوشهر تحقق اراده ایران است

خبرگزاری فارس: یک روزنامه فرانسوی طی گزارشی راه‌اندازی نیروگاه بوشهر را اتفاقی برزگ در راستای تحقق خواست و اراده ایران دانست.

89/05/30 - 15:41:38
صالحی در نشست خبری مشترک با کرینکو (مشروح)
رهنمودهای حکیمانه رهبری در دوران پر فراز و نشیب برنامه هسته‌ای پشتوانه مسئولان بود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان هدایت‌های حکیمانه و رهنمودهای امیدبخش مقام معظم رهبری در دوران پر فراز و نشیب برنامه هسته‌ای را پشتوانه همه مسئولان اجرایی خواند و از ایشان قدردانی کرد.

89/05/30 - 15:00:23
کرینکو در نیروگاه بوشهر (مشروح)
نیروگاه بوشهر از ایمنی بالایی برخوردار است

خبرگزاری فارس: رئیس آژانس انرژی اتمی روسیه با بیان اینکه هیچ جای شک و شبهه‌ای در مورد ایمنی نیروگاه بوشهر وجود ندارد، گفت که این نیروگاه از ایمنی بالایی برخوردار است.

89/05/30 - 14:14:51
خبرگزاری فرانسه:
ایران با وجود تحریم‌ها، نیروگاه بوشهر را راه‌اندازی کرد

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فرانسه در گزارشی با انعکاس خبر سوخت‌گذاری نیروگاه هسته‌ای بوشهر اعلام کرد که ایران با وجود تحریم‌ها نیروگاه بوشهر را راه‌اندازی کرد و به انرژی هسته‌ای دست یافت.

89/05/30 - 12:37:31
رویترز: سوخت‌گذاری نیروگاه بوشهر نقطه‌عطف برنامه هسته‌ای ایران است

خبرگزاری فارس: خبرگزاری انگلیسی رویترز در گزارشی با اشاره به آغازبکار اولین رآکتور ایران نوشت که سوخت‌گذاری نیروگاه بوشهر، نقطه‌عطفی در مسیر دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای است.

89/05/30 - 12:18:57
بولتون: تردید نکنید تحریم‌ها نتیجه‌ای ندارد ایران به پیروزی بزرگ دست یافت

خبرگزاری فارس: جان بولتون با انتقاد از کره جنوبی بخاطر همراهی نکردن با تحریمهای امریکایی علیه ایران، راه اندازی نیروگاه بوشهر را برای ایران پیروزی بزرگی توصیف کرد.

89/05/30 - 10:57:49
بازتاب گسترده آغاز به کار نیروگاه اتمی بوشهر در رسانه‌های آلمان
ایران علیرغم تحریم ها موفق به سوخت گیری نیروگاه بوشهر شد

خبرگزاری فارس: اندکی پس از تزریق سوخت به نیروگاه اتمی بوشهر، این خبر با رویکردهای گوناگون و با محوریت اقدام آلمان پیش از روسیه در ساخت این نیروگاه در صدر اخبار رسانه‌های آلمانی قرار گرفت.

89/05/30 - 15:00:31
 
گاردین: تهران نیروگاه بوشهر را نماد مقاومت ایرانیان می‌داند

خبرگزاری فارس: یک روزنامه انگلیسی در گزارشی با اشاره به عملیات انتقال سوخت به قلب راکتور نیروگاه اتمی بوشهر نوشت که تهران این نیروگاه را به عنوان نماد مقاومت ایرانیان می‌داند.

89/05/30 - 15:02:39
العربیه: نیروگاه بوشهر از این لحظه هسته‌ای محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: شبکه تلویزیونی العربیه خبر سوخت‌گذاری نیروگاه بوشهر را در صدر اخبار امروز یکشنبه خود قرار داده و تاکید کرد: با نصب میله‌های سوخت در رآکتور بوشهر، این نیروگاه از این ‌پس هسته‌ای محسوب‌ می‌شود.

89/05/30 - 14:49:08
بلومبرگ: ایران به باشگاه هسته‌ای جهان پیوست

خبرگزاری فارس: پایگاه خبری بلومبرگ با اشاره به آغاز مراحل سوخت‌گذاری در نیروگاه هسته‌ای بوشهر اعلام کرد که ایران به باشگاه هسته‌ای جهان ملحق شد.

89/05/30 - 12:54:17
شینهوا:
انتقال سوخت به نیروگاه بوشهر با نظارت آژانس انرژی اتمی صورت گرفت

خبرگزاری فارس: خبرگزاری شینهوا با پوشش خبر راه‌اندازی نیروگاه اتمی بوشهر تاکید کرد که انتقال میله‌های سوختی به قلب نیروگاه بوشهر تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت پذیرفت.

89/05/30 - 12:35:59
ریانووستی: ساخت نیروگاه بوشهر تحت تاثیر تحریم‌ها قرار نگرفت

خبرگزاری فارس: یک خبرگزاری روسی با اشاره به راه‌اندازی نیروگاه اتمی بوشهر گفت که ساخت این نیروگاه تحت تاثیر تحریم‌ها شورای امنیت سازمان ملل قرار نگرفت.

89/05/30 - 12:23:19
آسوشیتدپرس:
راه‌اندازی نیروگاه بوشهر بیانگر حرکت رو به جلوی ایران با وجود تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: یک خبرگزاری آمریکایی در گزارشی طولانی درباره نیروگاه اتمی بوشهر نوشت که بارگذاری نخستین نیروگاه هسته‌ای ایران مرحله‌ای برجسته است که نشانگر حرکت رو به جلوی ایران با وجود تحریم‌هاست.

89/05/30 - 11:21:45
با آغاز عملیات انتقال سوخت به ساختمان رآکتور
قلب نیروگاه بوشهر «اتمی» شد

خبرگزاری فارس: عملیات انتقال سوخت هسته‌ای به داخل ساختمان رآکتور بوشهر دقایقی پیش با حضور صالحی و سرگئی کرینکو آغاز شد.

89/05/30 - 11:18:13
با اشاره به سوخت‌گذاری نیروگاه هسته‌ای بوشهر
"فیگارو ":نخستین مرکز هسته‌ای غیرنظامی ایران امروز وارد فاز عملیاتی شد

خبرگزاری فارس: یک روزنامه فرانسوی امروز طی گزارشی ضمن اشاره به عملیاتی شدن نیروگاه اتمی بوشهر علیرغم وجود تحریم‌های بین‌المللی، بر بی‌خطر بودن این مرکز هسته‌ای غیرنظامی تأکید کرد.

89/05/30 - 13:57:27
افتتاح نیروگاه هسته‌ای بوشهر در صدر اخبار شبکه الجزیره

خبرگزاری فارس: شبکه تلویزیونی الجزیره با پخش مستقیم نشست خبری صالحی و کرینکو، خبر راه‌اندازی نیروگاه بوشهر را در صدر اخبار امروز شنبه قرار داد.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 89/5/30::: ساعت 8:59 عصر

درباره ماجرای پیچیده مشایی...

 

مشایی



بازتاب بُرنا ::: جمعه 89/5/29::: ساعت 4:46 عصر

 رهبر معظم انقلاب اسلامی:
اگر تهدید نظامی عملی شود میدان مقابله ملت ایران فقط منطقه ما نخواهد بود

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره تهدید نظامی امریکا تأکید کردند: اگر این تهدید عملی شود، میدان مقابله ملت ایران فقط منطقه ما نخواهد بود بلکه این مقابله، میدان گسترده‌تری خواهد داشت.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 89/5/28::: ساعت 10:55 عصر

در جلسه خاطرنشان شده که شاکله قطعنامه های شورای امنیت، گزارش‌های ارسالی آژانس است و در مقابل، بر پایه چهار پیمان و قرارداد و معاهده حقوقی که میان آژانس با ایران امضا شده و همچنین اساسنامه آژانس، استدلال‌های محکمی وجود دارد که استناد به آن‌ها می‌تواند تا اندازه زیادی ایران را در وضعیت مطلوبی قرار دهد.

یونسی پس از آنکه فعالیت‌اش را در سال‌های 82-83 در خبرنامه امیر کبیر متمرکز می‌سازد، به آرامی ارتباط با منافقین را از طریق "زیبا" در فرانسه آغاز کرد. وی همزمان با حضور در سایت خبرنامه امیرکبیر هسته ?? نفره‌ای از دانشجویان و دوستان نزدیک‌اش را تشکیل داده و تقسیم کار برای سرویس دهی به این گروهک را کلید می زند.

اگر رسانه های خارجی از فردی حمایت کنند آن فرد باید متوجه شود که اشتباه قدم برداشته است این حرف قرآن و امام است ما شاهدیم که برخی از رسانه ها اخیرا از مواضع مشایی به شدت دفاع کردند و به ترویج آن پرداختند هرچند که ایشون بعدا اصلاحش کردند مثل مورد اخیر ولی اثرات این حرفها باقی می ماند.


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 89/5/28::: ساعت 10:52 عصر

دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری فارس: روسای سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 89/5/27::: ساعت 9:42 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 37

بازدید دیروز: 88 کل بازدید :2486229

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<