سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به مردى که از او خواست تا پندش دهد فرمود : ] از آنان مباش که به آخرت امیدوار است بى آنکه کارى سازد ، و به آرزوى دراز توبه را واپس اندازد . در باره دنیا چون زاهدان سخن گوید ، و در کار دنیا راه جویندگان دنیا را پوید . اگر از دنیا بدو دهند سیر نشود ، و اگر از آن بازش دارند خرسند نگردد . در سپاس آنچه بدان داده‏اند ناتوان است ، و از آنچه مانده فزونى را خواهان . از کار بد باز مى‏دارد ، و خود باز نمى‏ایستد ، و بدانچه خود نمى‏کند فرمان مى‏دهد . نیکوان را دوست مى‏دارد ، و کار او کار آنان نیست و گناهکاران را دشمن مى‏دارد ، و خود از آنان یکى است . مرگ را خوش نمى‏دارد ، چون گناهانش بسیار است و بدانچه به خاطر آن از مردن مى‏ترسد در کارست . اگر بیمار شود پیوسته در پشیمانى است ، و اگر تندرست باشد سرگرم خوشگذرانى . چون عافیت یابد به خود بالان است ، و چون گرفتار بلا شود نومید و نالان . اگر بلایى بدو رسد ، به زارى خدا را خواند ، و اگر امیدى یابد مغرور روى برگرداند . در آنچه در باره آن به گمان است ، هواى نفس خویش را به فرمان است ، و در باره آنچه یقین دارد در چیرگى بر نفس ناتوان . از کمتر گناه خود بر دیگرى ترسان است ، و بیشتر از پاداش کرده او را براى خود بیوسان . اگر بى نیاز شود سرمست گردد و مغرور ، و اگر مستمند شود مأیوس و سست و رنجور ، چون کار کند در کار کوتاه است و چون بخواهد بسیار خواه است . چون شهوت بر او دست یابد گناه را مقدّم سازد ، و توبه را واپس اندازد و چون رنجى بدو رسد از راه شرع و ملّت برون تازد . آنچه را مایه عبرت است وصف کند و خود عبرت نگیرد ، و در اندرز دادن مبالغه کند و خود اندرز نپذیرد . در گفتن ، بسیار گفتار ، و در عمل اندک کردار در آنچه ناماندنى است خود را بر دیگرى پیش دارد ، و آنچه را ماندنى است آسان شمارد . غنیمت را غرامت پندارد و غرامت را غنیمت انگارد . از مرگ بیم دارد و فرصت را وامى‏گذارد . گناه جز خود را بزرگ مى‏انگارد و بیشتر از آن را که خود کرده ، خرد به حساب مى‏آرد ، و از طاعت خود آن را بسیار مى‏داند که مانندش را از جز خود ناچیز مى‏پندارد . پس او بر مردم طعنه زند و با خود کار به ریا و خیانت کند با توانگران به بازى نشستن را دوست‏تر دارد تا با مستمندان در یاد خدا پیوستن . به سود خود بر دیگرى حکم کند و براى دیگرى به زیان خود رأى ندهد ، و دیگران را راه نماید و خود را گمراه نماید . پس فرمان او را مى‏برند و او نافرمانى مى‏کند . و حق خود را به کمال مى‏ستاند و حق دیگرى را به کمال نمى‏دهد . از مردم مى‏ترسد ، نه در راه طاعت خدا و از خدا نمى‏ترسد در راه طاعت بنده‏ها . [ و اگر در این کتاب جز این گفتار نبود ، براى اندرز بجا و حکمت رسا ، و بینایى بیننده و پند دادن نگرنده اندیشنده بس مى‏نمود . ] [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا
شهاب سنگ
سقوط شهاب سنگ در روسیه باعث وحشت مردم شد+فیلم

خبرگزاری فارس: انفجار و سقوط شهاب سنگ در مرکز روسیه باعث وحشت مردم شد.



بازتاب بُرنا ::: جمعه 91/11/27::: ساعت 10:54 صبح


این روزنامه که به نام اطلاع رسانی سعی در تبلیغ برای خاندان هاشمی رفسنجانی را دارد و در قبال حوادث یکشنبه سیاه مجلس رویه عجیبی در پیش گرفته بود، بعد از اینکه حوادث قم رقم خورد به یکباره به خروش آمد..


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 91/11/26::: ساعت 12:28 صبح


مدیر مسئول کیهان در گفتگو با بی باک:
دشمن وقتی می تواند امید پیروزی داشته باشد که بین صفوف متحد ملت ایران شکاف ببیند که البته پر واضح است، شکاف در بین صفوف متحد ملت ایران مسیرش از اختلافات بین خواص سیاسی می گذرد. / این حضور گسترده که علاوه بر تهران، در همه شهرهای کشور شاهد آن بودیم؛


بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 91/11/24::: ساعت 9:33 عصر

امام جمعه ای که به جای حضور در راهپیمایی به مراسم تدفین یک شرور رفت!
آیا شائبه برخی کمکهای نقدی ناشی از درآمدهای نامشروع آدم ربایی، قاچاق مواد مخدر و شرارتهای دیگر نمی تواند علت رفت و برگشت سریع جناب عبدالحمید به محل مذکور تلقی گردد.


بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 91/11/24::: ساعت 9:15 عصر


راهپیمایی
گزارش کامل فارس از جشن 34سالگی انقلاب
حماسه حضور مردمی که «تا آخر ایستاده‌اند»/ رکورد جدید مشارکت در فجر 34

خبرگزاری فارس: مردم ایران اسلامی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با خروشی وصف‌ناپذیر جشن گرفتند تا بار دیگر ثابت کنند یکپارچه و متحد می‌توانند در میدان دفاع از میراث امام راحل حاضر شوند و تا آخر ایستاده‌ا‌ند.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 91/11/22::: ساعت 11:21 عصر

بحرین
همزمان با برگزاری گفت‌وگوهای ملی در بحرین
هزاران بحرینی فریاد «سرنگون باد حمد» سر دادند+فیلم

خبرگزاری فارس: هزاران بحرینی همزمان با برگزاری گفت‌وگوهای به اصطلاح ملی، طی تظاهراتی گسترده فریاد سرنگونی پادشاه این کشور را سر دادند.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 91/11/22::: ساعت 11:16 عصر

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران
/فارس گزارش می‌دهد/
بازتاب حماسه 22 بهمن در رسانه‌های جهان/ تمرکز بر 4 محور مجزا

خبرگزاری فارس: سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران زیر ذره‌بین رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با حضور پرشور ملت ایران برگزار شد.



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 91/11/22::: ساعت 11:15 عصر

 پنج بار به احمدی نژاد گفتم

 **************
تبصره1: آنچه گفتم! - آنچه شنیدی!! - آنچه گوش دادی!!! - آنچه فهمیدی!!!! - آنچه عمل کردی!!!!!

تبصره2:چندی پیش در یک همایش بزرگ با میهمانهای خارجی! آقای حداد عادل رئیس فرهنگستان ایران دقایقی قبل از سخنرانی آقای احمدی نژاد به وی تذکر داده بود به جای جمله «آن ممه را لولو برد!!» بگویید « آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت» اما باز احمدی نژاد در سخنرانی با بیان تذکر آقای حداد گفت: ولی باز من می گم « آن ممه را لولو برد!!!»  

تبصره3 : گویند حدود پنجاه سال پیش در یکی از روستاهای اطراف یزد مادری به فرزندش تذکر می دهد و می گوید ننه قربونت بشم داداشا از رفسنجون میان سلام بکنی. پسر در جواب گفته بود: هوکّیش من دیه سلام بکنوم!! 

 تبصره4: راستی برای شیر فهم شدن چند بار باید گفت!!


بازتاب بُرنا ::: شنبه 91/11/21::: ساعت 1:0 صبح

<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 109

بازدید دیروز: 88 کل بازدید :2486301

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<