سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا را شناختم ، از سست شدن عزیمتها ، و گشوده شدن بسته‏ها . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

قطعا نامه هاشمی رفسنجانی نشانگر این توطئه پشت پرده بود و نشان می‌داد که این اغتشاشات از قبل طراحی شده و وی برای اینکه قدرت‌نمایی کند و بگوید دارای نفوذ است این نامه را به رهبری نوشت.
حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون سیاست داخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، به تشریح پشت پرده اغتشاشات که اخیرا به بهانه حمایت از موسوی کاندیدای ناکام جریان دوم خرداد در انتخابات ریاست جمهوری دهم در تهران صورت گرفته است، پرداخت.
وی با اشاره به پشت پرده اغتشاشات اخیر افزود:برای اغتشاشگران و حامیان افراطی و ساختارشکن موسوی بحث پیروزی یا شکست در انتخابات معنی ندارد؛ بلکه آنان از مدت‌ها قبل پروژه غائله در اغتشاش را طراحی کرده بودند.
حسینیان با استناد به مصاحبه 20 روز قبل موسوی با نشریه تایمز که در پاسخ به سوال خبرنگار این روزنامه انگیلیسی مبنی بر اینکه سیاست خارجی جمهوری اسلامی را رهبری ایران تعیین می‌کند؛ شما چه نقشی می‌توانید درباره رابطه با آمریکا ایفا کنید؛ گفته بود " زمانی که آیت‌الله خامنه‌ای هم تظاهرات خیابانی را ببیند، قطعا عقب‌نشینی خواهد کرد " اظهار داشت: با این وضع معلوم می‌شود که آنها پروژه اغتشاش را از قبل آماده کرده بودند و در انتخابات پیروز و یا شکست می‌خوردند این پروژه را عملیاتی می‌کردند.
وی خطاب به موسوی و جریان مدعی اصلاحات تاکید کرد: این چه‌ نوع پایبندی به دموکراسی است که شما از آن دم می‌زنید؛ اما وقتی که در عرصه رقابت‌های سیاسی شکست می‌خورید، غائله و آشوب بپا می‌کنید.
رئیس کمیسیون سیاست داخلی و امور شوراهای مجلس با اشاره به شکایت موسوی به شورای نگهبان در خصوص برگزاری انتخابات گفت که اگر موسوی سند معتبری از تخلفات انتخاباتی داشت کلی گویی نمی‌کرد و به ارائه سند و مدرک مستدل می‌پرداخت.
وی در ادامه با یادآوری فرمایشی از حضرت امام خمینی(ره) که نسبت به بی‌قانونی گروهی واکنش نشان داده بودند، خاطرنشان کرد: در مقطعی گروهی در مقابل شورای نگهبان ایستادگی کردند که امام خطاب به بی‌قانونی آنان فرمودند که کار آنان دیکتاتوری است و به استبداد هیتلر ختم می‌شود چرا که شورای نگهبان وظیفه قانونی خود را انجام می‌دهد و همگان باید به قانون احترام بگذارند.
حسینیان به هدایت اغتشاشگران از سوی آمریکا و کشورهای غربی اشاره و تاکید کرد: حمایت و هماهنگی بین آمریکا و کشورهای غربی میان اغتشاشگران کاملا نشان می‌دهد که آنان به دنبال راه‌اندازی انقلاب مخملی هستند اما از این نکته غافلند که اینگونه به اصطلاح‌ انقلاب‌ها در ایران اسلامی هیچ جایگاهی نداشته و با وجود ولایت فقیه هرگز به مقصد خود نمیرسند.
وی افزود: در این اغتشاشات بسیاری نفاق خود را آشکار کرده و دم زدن از ولایت‌پذیریشان مشخص شد؛ گروه‌ها و افراد اغتشاشگر بدانند که نظام اسلامی در مقابل حفظ خود با هیچ‌کسی معامله نکرده و آشوب‌طلبان را جای خود می‌نشاند.
نماینده مردم تهران در خانه ملت در بخش دیگری از سخنان خود به نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و گفت: قطعا نامه هاشمی رفسنجانی نشانگر این توطئه پشت پرده بود و نشان می‌داد که این اغتشاشات از قبل طراحی شده و وی برای اینکه قدرت‌نمایی کند و بگوید دارای نفوذ است این نامه را به رهبری نوشت.
وی در پایان تاکید کرد: نامه هاشمی رفسنجانی قطعا فرصت‌طلبی بود که می‌خواست با مستمسک قراردادن نامه قدرت‌نمایی کند.


بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 88/3/26::: ساعت 10:26 عصر

بازخوانی فرمایشات حضرت امام خمینی (ره)

غلط می‌کنی قانون را قبول نداری قانون تو را قبول ندارد

خبرگزاری فارس: می‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادند به اینها ، مردم 16 میلیون تقریبا یا یک قدری بیشتر رای دادند به قانون اساسی.


به گزارش خبرگزاری فارس گزیده‌ای از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) درباره تمکین مسئولان ، احزاب و گروه‌ها به قانون و فصل‌الخطاب بودن قانون اساسی و شورای نگهبان به شرح ذیل است:
* من باز به همه این آقایانی که می‌خواهند نطق کنند و اعلامیه بدهند و نمی‌دانم نامه سرگشاده بفرستند و ازاین مزخرفات، به همه اینها اعلام می‌کنم که برگردید به اسلام، برگردید به قانون ، برگردید به قرآن کریم ،‌ بهانه درست نکنید که اسباب این بشود که شما همه به انزوا کشیده بشوید. من به بسیاری از شما علاقه دارم و میل دارم که همه به قانون عمل کنند و همه در جای خود باشند و چنانچه این‌طور نباشد،‌ مسئله طور دیگر خواهد شد. (صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)

*نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها ، مردم 16 میلیون تقریبا یا یک قدری بیشتر رای دادن به قانون اساسی. مردم که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛ هر کس از هرجا صبح بلند می‌شود بگوید من شورای نگهبان را قبول ندارم ،‌ من قانون اساسی را قبول ندارم ،‌من مجلس را قبول ندارم ، من رئیس‌جمهور را قبول ندارم ، من دولت را قبول ندارم. نه ! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید ،‌ ولو برخلاف رای شما باشد. باید بپذیرید، برای این‌که میزان اکثریت است ؛ و تشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست ، میزان است که همه باید بپذیریم.
(صحیفه امام جلد 14 صفحه 378)

* اگر یک جایی عمل به قانون شد و یک گروهی در خیابان‌ها برضد این عمل بخواهند عرض اندام کنند،‌ این همان معنای دیکتاتوری است که مکرر گفته‌ام قدم به قدم پیش می‌رود،‌ این همان دیکتاتوری است که به هیتلر مبدل می‌شود انسان،‌این همان دیکتاتوری است که به استالین انسان را مبدل می‌کند. اگر قانون در یک کشوری عمل نشود ، کسانی که می‌خواهند قانون را بشکنند اینها دیکتاتورانی هستند که به صورت اسلامی پیش آمده‌اند یا به صورت آزادی و امثال این حرفها. اگر همه این آقایان که ادعای این را می‌کنند که ما طرفدار قوانین هستیم ، این‌ها با هم بنشینند و قانون را باز کنند و تکلیف را از روی قانون همه شان معین کنند و بعد هم ملتزم باشند که اگر قانون برخلاف رای من هم بود من خاضع‌ ام ، اگر بر وفاق هم بود من خاضع‌ام ،دیگر دعوایی پیش نمی‌آید؛ هیاهو پیش نمی‌آید.
(صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)

* قانون معنایش این است که{ همه} چیزها {را} به حسب قانون اسلامی ، به حسب قانون کشوری که منطبق با قوانین اسلام است ، همه را ،‌وظیفه‌اشان را قانون معین کرده‌. بعد از این که قانون وظیفه را معین کرد ، هر کس بخواهد که برخلاف او عمل بکند، این یک دیکتاتوری است که حالا به صورت مظلومانه پیش آمده است و بعد به صورت قاهرانه پیش خواهد آمد و بعد این کشور را به تباهی خواهد کشید و این کشور وقتی به تباهی کشیده شد و این مردم متفرق و مختلف با هم شدند ، این همان وظیفه ای است که برای ابرقدرتها باید انجام بدهد این آدم انجام داده،‌ ولو خودش نمی فهمد، اگر بفهمد که دیگر مصیبت بالاتر است،‌لکن خودشان ملتفت نیستند.
(صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 88/3/26::: ساعت 1:59 عصر

وب سایت خبری تحلیلی یزد امروز با شعار امروز را دریاب، که فردا دیر است به فضای مجازی وارد شد.

نتایج کامل آرای کاندیداها به تفکیک شهرستانها در سایت یزد امروز قابل مشاهده است.

یزد امروز



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 88/3/25::: ساعت 12:19 عصر

اکنون که بحمدا... تعالی موانع رفع گردیده و فضای آزاد برای دخالت همة طبقات پیش‌آمده است، هیچ عذری باقی نمانده و از گناهان بزرگ نابخشودنی، مسامحه در امر مسلمین است. هرکس به مقدار توانش و حیطة نفوذش لازم است درخدمت اسلام و میهن باشد؛ و با جدیت از نفوذ وابستگان به دو قطب استعمارگر وغرب یا شرقزدگان ومنحرفان از مکتب بزرگ اسلام جلوگیری نمایند، و بدانند که مخالفین اسلام و کشورهای اسلامی که همان ابرقدرتان چپاولگر بین المللی هستند، با تدریج و ظرافت درکشور ما و کشورهای اسلامی دیگر رخنه، و با دست افراد خودِ ملتها، کشورها را به دام استثمار می‌کشانند. باید با هوشیاری مراقب باشید و با احساس اولین قدمِ نفوذی به مقابله برخیزید و به آنان مهلت ندهید. خدایتان یار ونگهدار باشد.

 

     و وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات، چه انتخاب رئیس جمهور و چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چه انتخاب خبرگان برای تعیین شورای رهبری یا رهبر، در صحنه باشند و اشخاصی که انتخاب می‌کنند روی ضوابطی باشد که اعتبار می‌شود...

 

     ...از این قرار، عدم دخالت ملت از مراجع و علمای بزرگ تا طبقة بازاری و کشاورز و کارگر و کارمند، همه و همه مسئول سرنوشت کشور و اسلام می‌‌باشند؛ چه در نسل حاضر و چه در نسلهای آتیه؛ و چه بسا که در بعض مقاطع، عدم حضور و مسامحه،‌ گناهی باشد که در رأس گناهان کبیره است. پس علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد و الاّ کار از دست همه خارج خواهد شد. و این حقیقتی است که بعد از مشروطه لمس نموده‌اید و نموده‌ایم. چه هیچ علاجی بالاتر و والاتر از آن نیست که ملت در سرتاسر کشور در کارهایی که محول به اوست بر طبق ضوابط اسلامی و قانون اساسی انجام دهد؛ و در تعیین رئیس جمهور و وکلای مجلس با طبقة تحصیلکردة متعهد و روشنفکر با اطلاع از مجاری امور و غیروابسته به کشورهای قدرتمند استثمارگر و اشتهار به تقوا و تعهد به اسلام و جمهوری اسلامی مشورت کرده، و با علما و روحانیون با تقوا و متعهد به جمهوری اسلامی نیز مشورت نموده؛ و توجه داشته باشند رئیس جمهور و وکلای مجلس از طبقه‌ای باشند؛ که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس نموده و در فکر رفاه آنان باشند، نه از سرمایه‌داران و زمینخواران و صدرنشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات که تلخی محرومیت و رنج گرسنگان و پابرهنگان را نمی‌توانند بفهمند. و باید بدانیم که اگر رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، شایسته ومتعهد به اسلام و دلسوز برای کشور و ملت باشند، بسیاری از مشکلات پیش نمی‌آید؛ و مشکلاتی اگر باشد رفع می شود.   



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 88/3/21::: ساعت 2:3 عصر

سونامی انتخاباتی دکتر محمود احمدی نژاد کاندیدای محبوب و مردمی ملت ایران صبح امروز از جوار بارگاه ملکوتی ثامن الائمه امام رضا(ع) آغاز شد.

دکتر محمود احمدی نژاد در بدو ورود به مشهد مقدس مورد استقبال بی سابقه و حماسی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) قرار گرفت.تحلیلگران و جریان های سیاسی معتقدند این استقبال پر شور حکایت از آغاز موج جدیدی از حمایت های گسترده قشرهای مختلف مردم از ایشان دارد.
زائران و مجاوران رضوی از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد تا حرم مطهر امام رضا(ع) با شعارهای«مالک اشتر علی به شهر ما خوش آمدی» ،«محمود احمدی نژاد محبوب هر قوم و نژاد»،«رییس جمهور آینده،احمدی پاینده» از دکتر احمدی نژاد کاندیدای عزت آفرین ملت ایران استقبال کردند.
خبرنگاران سفرهای استانی و همراهان رییس جمهور که در طول چهار سال گذشته حداقل 60 بار رییس جمهور را در سفرهای استانی همراهی کرده اند این میزان استقبال از دکتر احمدی نژاد را بی سابقه، خیره کننده و حماسی خواندند.
گفتنی است دکتر احمدی نژاد همواره پیروی و استعانت از اهل بیت پیامبر(ص) را سرلوحه فعالیت ها و سیاست های خود قرار داده و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت از جمله امام رضا(ع) خورشید ایران زمین را عامل پیشرفت و تعالی ملت ایران در عرصه ها و دوره های مختلف از جمله چهار سال اخیر می دانند. رییس جمهور سفره به مشهد مقدس در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی در جمع مردم استان سخنرانی نمود.
پیش بینی می شود با شکل گیری این استقبال پرشور از احمدی نژاد دامنه های آن به زودی به اقصی نقاط کشور کشیده شده و موج بزرگی از استقبال و  حمایت و بیعت مجدد مردم با احمدی نژاد شکل بگیرد.



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 88/3/13::: ساعت 12:5 صبح

رئیس‌جمهور در جمع انقلابی مردم ساوجبلاغ+ تصاویر استقبال پرشور
برای عدالت باید زخم زبان و تمسخرها را تحمل کرد
مفسدان اقتصادی را در صورت مصلحت در مناظره افشا می‌کنم

رئیس جمهور گفت: ‌من 4 سال سکوت کردم تا کشور جلو برود اما امروز اگر سکوت کنم جریان،‌معکوس جلو می رود و در مناظره اگر صلاح باشد اسامی برخی مفسدان را افشا و پرونده بسیاری را باز خواهم کرد.

دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان طی سخنانی در جمع مردم ساوجبلاغ در جمع مردم خطاب به توهین‌کنندگان به دولت گفت:‌من از یکی آقایان سوال کردم که شما که 24 سال کشور در دستان بود چه کردید و آیا یک گلستان تحویل ما دادید و این دولت آن را خراب کرد در حالی که این دولت تلاش کرد تا مشکلات به ارث رسیده را کاهش دهد و من به او گفتم که خوب شد احمدی‌نژاد هم کاندیدا است که او را بکوبید و اگر او نبود چه چیزی برای گفتن داشتید.

 

وی افزود:‌ ادامه مطلب...

بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 88/3/11::: ساعت 10:32 صبح

به گزارش پایانیوز،به نقل از شبکه ایران، به دنبال حمایت تشکل مطرود "نهضت آزادی"، یکی از چهره‌های شاخص بهائیان ایرانی نیز به حمایت از میرحسین موسوی و مهدی کروبی پرداخت. 

"کاویان صادق‌زاده میلانی" یکی از عناصر بهائیت در یادداشتی که در سایت گفتمان ایران منتشر کرده، با تحسین رویکرد آخرین نخست وزیر کشور و مهدی‌کروبی، نوشته است که در چند هفته اخیر در فضای انتخابات برخی رسانه‌های تاریک‌خانه‌ای ایران به گوشمالی‌دادن و تادیب کسانی چون خانم کدیور و آقای کروبی و آقای موسوی که با عنایت از آموزه‌های دین اسلام و قرائتی درست از آن به راه و روشی عادلانه رسیده‌اند و در راستای تاسیس جامعه‌ای برابر و بر مبنای حقوق بشر می‌کوشند، پرداخته‌اند.
این بهایی به نوعی کوشیده است که اقدام میرحسین و کروبی را در انتشار بیانیه حقوق بشر به "حمایت و تایید" آنان از بهائیت معنی کند.
در همین حال و با این وجود که دری‌نجف‌آبادی دادستان کل کشور در نامه‌‌ای به وزیر اطلاعات "فعالیت‌های تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در همه رده‌ها و نیز هر نوع تشکیلات جایگزین آن غیر قانونی و ممنوع اعلام کرد"، تاکنون کاندیداهای اصلاح‌طلب در این‌باره اظهار نظر صریحی نکرده‌اند.
کارنامه و پیشینه شبکه و تشکیلات سیاسی - اطلاعاتی فرقه بهائیت، وجود مرکزیت آن در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، پیوندهای دیرینه و مستحکم این فرقه با رژیم صهیونستی و فعالیت‌های نفوذی آنان و تخریب پایگاه‌های اعتقادی مردم از جمله دلایلی بود که دری‌نجف‌آبادی را مجبور به اعلام دوباره این حکم کرد.
اما با این حال جمیله کدیور مشاور کروبی در امور زنان، در سفر تبلیغاتی خود به اراک طی مصاحبه‌ای از فرقه بهائیت با عنوان "شهروندان ایران" یاد کرده و گفته "بهائیان به عنوان شهروندان ایران دارای حقوقی هستند که باید دولتمردان به این حقوق احترام بگذارند و آن را به رسمیت بشناسند."
شاید تشکر میلانی، عنصر بهائیت، از جمیله کدیور نیز به خاطر همین سخنان جدید او باشد اما دیگر زنی که ردپایش در این ماجرا دیده می‌شود، زهرا رهنورد، همسر میر حسین موسوی است.
و که در همه سفرهای انتخاباتی مرحسین شانه‌به‌شانه‌ همسرش حضور دارد، بی‌توجه به پیشینه شیرین عبادی، در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی درباره او چنین می‌گوید: به شیرین عبادی به عنوان متفکری بزرگ احترام می‌گذارم، او به عنوان فردی که جایزه نوبل گرفته، برای کشور عزت ایجاد کرده است.
سخنان رهنورد درباره عبادی از آن‌رو اهمیت دارد که تلاش شیرین عبادی در دفاع از بهائیت تا آنجا پیش رفت که مرکزیت فرقه صهیونیستی بهائیان در اسرائیل با ارسال نامه‌ای به او، از اقدامات عبادی در برگزاری کنفرانس مطبوعاتی "حق آموزش و پرورش" و نیز مفاد بیانیه پایانی کنفرانس مزبور تقدیر کرد و آن را نشان از حسن نیت، صداقت و شجاعت شیرین عبادی و همکارانش دانست.
با این همه نکته‌ قابل تامل این موضوع جایی است که با وجود اینکه هم میرحسین و هم مهدی کروبی خود را ادامه دهنده راه امام راحل(ره) می‌دانند، تاکنون نه خودشان موضع‌گیری مشخصی درباره بهائیان کرده‌اند و نه تذکری به حامیان و نزدیکان خود داده‌اند.
از این روست که انفعال کاندیداها در تصریح و تایید افکار امام مورد انتقاد فعالان سیاسی قرار گرفته چرا که بهائیت در نظر امام جایگاهی در کشور ندارد.
در این‌باره امام خمینی(ره) در سال 1341 با اشاره به خطر این حزب صهیونیستی می فرمایند؛ "قرآن کریم و اسلام در معرض خطر است، استقلال مملکت و اقتصاد آن در معرض قبضه صهیونیست‌هاست که در ایران به صورت حزب بهایی ظاهر شده اند..."
ایشان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی- 7دیماه57- نیز طی مصاحبه‌ای با خبرنگاران خارجی در نوفل لوشاتو در پاسخ به این سوال که؛ "آیا برای بهایی ها در حکومت آینده، آزادی‌های سیاسی و مذهبی وجود دارد؟"، می‌فرمایند"آزادی برای افرادی که مضر به حال مملکت هستند داده نخواهد شد". ایشان حتی در پاسخ به اینکه "آیا آزادی‌هایی برای مراسم مذهبی آنها داده خواهد شد؟" نیز، با صراحت و قاطعیت می‌فرمایند: خیر.
آن بزرگوار بعد از پیروزی انقلاب و در جریان دستگیری تعدادی از اعضای این حزب صهیونیستی خطاب به مسئولان وقت می‌فرمایند؛ "بهایی‌ها یک مذهب نیستند، یک حزب هستند، یک حزبی که در سابق انگلستان پشتیبانی آنها را می‌کرد و حالا هم آمریکا دارد پشتیبانی می‌کند، اینها جاسوسند".



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 88/3/7::: ساعت 10:24 عصر

انفجار بمب در میان عزاداران فاطمی دومین مسجد اصلی شیعیان زاهدان

انفجار بمبی قوی در میان عزاداران فاطمی در مسجد امام علی‌ابن ابی طالب علیه السلام زاهدان باعث شهادت ده‌ها تن از عزاداران شد.

به گزارش خبرنگار رجانیوز از زاهدان، این بمب قوی ساعت 19:30 روز پنج‌شنبه در میان عزاداران منفجر شد. هنوز گزارش دقیقی از تعداد شهدا و مجروحین این اقدام تروریستی خبری منتشر نشده است اما برخی شاهدان عینی از شهادت بیش از 40 نفر و مجروح شدن ده‌ها تن دیگر خبر می‌دهند.

مسجد امام علی‌ابن ابی طالب (ع) زاهدان پس از مسجد جامع این شهر دومین مسجد اصلی شیعیان است. این مسجد محل اصلی گردهمایی‌های شیعیان انقلابی این شهر می‌باشد. در زمان دفاع مقدس نیز این مسجد محل اعزام رزمندگان به جبهه‌ها بوده است.

صبح امروز حجت‌الاسلام رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این مسجد به حمایت از دکتر احمدی‌نژاد سخنرانی کرده بود و حامیان دکتر احمدی‌نژاد از این مسجد به عنوان یکی از پاتوق‌های اصلی روشنگری‌های خود استفاده می‌کردند. حدود 10 سال قبل نیز بمبی در این مسجد منفجر شده بود.

در حالی که پس از سفر رهبر انقلاب به کردستان و بیانات روشنگرانه ایشان درخصوص ریشه‌های تفرقه‌افکنی مزدوران میان شیعه و سنی، فضای همدلی بسیار مثبت شده بود، به نظر می‌رسد این اقدام تروریستی علیه عزاداران فاطمی در راستای ادامه تحرکات تفرقه‌افکنانه و خنثی کردن اثرات مثبت ایجاد شده باشد.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 88/3/7::: ساعت 10:18 عصر

مردم مانع سرکارآمدن کسانی شوند که با تسلیم مقابل دشمن آبروی ملت را می برند

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب فرمودند: آگاهی عمومی مردم باید در انتخابات جلوه کند تا مانع از سرکار آمدن کسانی شوند که بخواهند در مقابل دشمنان تسلیم شده و آبروی ملت را ببرند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای در هفتمین روز از سفر به استان کردستان، صبح امروز در اجتماع پرشکوه مردم مومن، پرمحبت و نجیب بیجار، ارتحال مرجع بزرگوار و فقیه عارف حضرت آیت الله بهجت را حقیقتاً داغدار کننده خواندند و از پروردگار متعال مسئلت کردند آن عالم ربانی را با پیامبر اسلام و اولیای الهی محشور فرماید.
ایشان در تبیین عناصر شکل دهنده و پیروزی بخش انقلاب عظیم اسلامی، به «اتحاد ملی» اشاره کردند و افزودند: وحدت کلمه آحاد ملت با قومیتها و مذاهب گوناگون و پیروی آنان از امام بزرگوار، تمدن و جریان جدیدی در اندیشه سیاسی جهان ایجاد کرد که آثار هدایت بخش آن در مسئله فلسطین، ‌لبنان و دیگر مسائل آشکار است و تأثیر بیدار کننده آن از شمال آفریقا تا شرق آسیا رو به گسترش است.
رهبر انقلاب اسلامی، استمرار وحدت اقوام ایرانی و جریانهای گوناگون سیاسی را در دفاع از پرچم برافراشته شده اسلام در این سرزمین، کاملاً ضروری و ضامن آینده درخشان ملت دانستند و بار دیگر خطاب به مردم کردستان تأکید کردند:‌ عزیزان شیعه و سنی، وحدت پر برکت اسلامی را با همه وجود حفظ کنید.

ادامه مطلب...

بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 88/2/28::: ساعت 10:49 عصر

   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2

بازدید دیروز: 36 کل بازدید :2485976

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<