سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانشش را در نهان به کار نبندد، درعیان رسوایش کند . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا
سونامی انتخاباتی دکتر محمود احمدی نژاد کاندیدای محبوب و مردمی ملت ایران صبح امروز از جوار بارگاه ملکوتی ثامن الائمه امام رضا(ع) آغاز شد.

دکتر محمود احمدی نژاد در بدو ورود به مشهد مقدس مورد استقبال بی سابقه و حماسی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) قرار گرفت.تحلیلگران و جریان های سیاسی معتقدند این استقبال پر شور حکایت از آغاز موج جدیدی از حمایت های گسترده قشرهای مختلف مردم از ایشان دارد.
زائران و مجاوران رضوی از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد تا حرم مطهر امام رضا(ع) با شعارهای«مالک اشتر علی به شهر ما خوش آمدی» ،«محمود احمدی نژاد محبوب هر قوم و نژاد»،«رییس جمهور آینده،احمدی پاینده» از دکتر احمدی نژاد کاندیدای عزت آفرین ملت ایران استقبال کردند.
خبرنگاران سفرهای استانی و همراهان رییس جمهور که در طول چهار سال گذشته حداقل 60 بار رییس جمهور را در سفرهای استانی همراهی کرده اند این میزان استقبال از دکتر احمدی نژاد را بی سابقه، خیره کننده و حماسی خواندند.
گفتنی است دکتر احمدی نژاد همواره پیروی و استعانت از اهل بیت پیامبر(ص) را سرلوحه فعالیت ها و سیاست های خود قرار داده و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت از جمله امام رضا(ع) خورشید ایران زمین را عامل پیشرفت و تعالی ملت ایران در عرصه ها و دوره های مختلف از جمله چهار سال اخیر می دانند. رییس جمهور سفره به مشهد مقدس در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی در جمع مردم استان سخنرانی نمود.
پیش بینی می شود با شکل گیری این استقبال پرشور از احمدی نژاد دامنه های آن به زودی به اقصی نقاط کشور کشیده شده و موج بزرگی از استقبال و  حمایت و بیعت مجدد مردم با احمدی نژاد شکل بگیرد.



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 88/3/13::: ساعت 12:5 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 25

بازدید دیروز: 77 کل بازدید :2486454

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<