سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خود را بزرگوار دید شهوتهایش در دیده وى خوار گردید . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا
استقبال پرشور مردم کومور، خودروی حامل احمدی نژاد را متوقف کرد
مورونی- استقبال گسترده و پرشور مردم کومور از "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری اسلامی ایران موجب شد تا حرکت خودروی حامل وی در خیابانهای "مورونی" پایتخت این کشور جزیره ای جنوب شرقی قاره افریقا چندین بار متوقف شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم مسلمان کشور کومور روز چهارشنبه هنگام حرکت کاروان خودروهای حامل رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه، با حضور انبوه در خیابانهای مورونی و اهدای حلقه گل به دکتر احمدی نژاد و هیات همراه وی، عشق و ارادت خود را به انقلاب اسلامی به گونه ای زیبا و وصف ناشدنی به نمایش گذاشتند.
استقبال مردم به گونه ای بود که خودروی رییس جمهوری در مسیر فرودگاه به مجلس کشور کومور چندین بار از حرکت باز ایستاد و دکتر احمدی نژاد نیز با لبخند، تکان دادن دست و ادای احترام به اشتیاق پرشور و ابراز احساسات آنان پاسخ گفت.
مردم مسلمان کومور همچنین در تلاش بودند تا به میمنت حضور رییس جمهوری اسلامی ایران، قربانی انجام دهند که این کار با ممانعت دکتر احمدی نژاد همراه شد.
پیمودن فاصله فرودگاه تا مجلس کومور در حالت عادی با خودرو چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد اما رییس جمهوری به دلیل استقبال مردم این کشور دورافتاده افریقا این مسیر را در مدت بیش از یکساعت طی کرد.
مسئولان و نمایندگان مجلس کومور نیز از مدتها قبل در مقابل ساختمان آن جمع شده بودند تا هنگام رسیدن دکتر احمدی نژاد به گرمی از او استقبال کنند.
رییس جمهوری پیش از آن نیز در شهر مومباسای کنیا با استقبال پرشور مردم مسلمان منطقه روبرو شده بود. مردم هنگام استقبال از احمدی نژاد در این شهر بندری با سردادن شعارهایی همچون "الله اکبر" شادمانی خود را از دیدن رییس جمهوری اسلامی ایران ابراز می کردند.
رییس جمهوری روز گذشته برای یک سفر دوره ای به افریقا، وارد جیبوتی شد و پس از آن به کنیا رفت. وی امروز در آخرین مرحله از این سفر، از کومور دیدن می کند.


بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 87/12/8::: ساعت 10:56 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 56

بازدید دیروز: 88 کل بازدید :2486248

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<