سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بترسید بترسید که خدا چنان پرده بر بنده گستریده که گویى او را آمرزیده . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد ، "محمدرضا فلاح زاده " در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه ، مراسم استقبال، سخنرانی در میدان امیرچقماق، افتتاح چندین طرح عمده و تشکیل جلسات کارگروههای صنعت و معدن، مسکن، زیربنایی، آب و کشاورزی را از جمله برنامه های سفر اعضای هیات دولت عنوان کرد و گفت: پیشنهاداتی که قبلا در استان جمع بندی شده است در جلسه کارگروهها با حضور رییس جمهور، اعضای هیات دولت، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و برخی مدیران استان برای طرح در جلسه هیات دولت نهایی می شود. 
استاندار یزد با تاکید بر حضور پرشور مردم استان در مراسم استقبال از ریاست جمهوری اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان داخلی و خارجی کشور را تهدید می‌کنند، حضور پرشور مردم در مراسم استقبال موجب دوام نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
وی با بیان این که این سفر دستاوردهای خوب معنوی و مادی برای استان در پی خواهد داشت ادامه داد:  باید تلاش نماییم از میهمانان خود به خوبی میزبانی کنیم چرا که شخصیت دوم نظام وارد استان می شود و ایشان و هیات دولت مورد تایید و حمایت قاطع رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) هستند.
استاندار یزد حضور مردم را در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری و رییس جمهور نمایش دموکراسی و مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت: برخورد صادقانه و بی غل و غش و حضور در اجتماعی عظیم مردم و همه طبقات مردم دستاوردهایی از جمله برقراری ارتباط متقابل بین مردم و دولتمردان، تنظیم برنامه‌ها از سطوح پایین به سمت بالا و بر حسب نیازمندی‌های روستا، بخش، مرکز شهرستان، مرکز استان و ایجاد تعهد توسط دولت برای خود و نیز ایجاد زمینه برای مردم جهت پیگیری مطالبات را به دنبال دارد.
استاندار یزد با بیان این که در مصوبات سفر نگاه عادلانه و منصفانه به مناطق محروم کشور و کمتر برخوردار می شود افزود: این خود ترویج فرهنگ خدمتگزاری و تشویق مدیران استانی در جهت خدمت به مردم بدون تشریفات و سد و موانع و ایجاد شور و شوق و نشاط در آحاد مردم و ارتباط متقابل و احساس همبستگی بیشتر بین مردم و دولت را شامل می‌شود.
استاندار یزد مسیر استقبال و محل دیدار عمومی مردم با رییس جمهور را از فرودگاه به سمت میدان سید مصطفی خمینی و سپس چهارراه شهدا در محل حسینیه امیرچقماق عنوان کرد.
فلاح‌زاده به روند اجرایی مصوبات سفر اول هیات دولت پرداخت و گفت: 198 مصوبه و 15 توافقنامه در سفر اول مصوب شد که از این تعداد 101 مصوبه اقدام شده،  93 مصوبه در دست اقدام است و 17 مصوبه دردست پیگیری و دو مصوبه هنوز اقدام نشده است که در مجموع با پیشرفت 82 درصدی همراه بوده است.
در ادامه این نشست استاندار یزد به سوالات اصحاب رسانه و مطبوعات پاسخ داد.



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 87/11/29::: ساعت 7:31 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 119

بازدید دیروز: 77 کل بازدید :2486548

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<