سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دنیا در کار دنیا دو گونه‏اند : آن که براى دنیا کار کرد و دنیا او را از آخرتش بازداشت ، بر بازمانده‏اش از درویشى ترسان است و خود از دنیا بر خویشتن در امان . پس زندگانى خود را در سود دیگرى دربازد . و آن که در دنیا براى پس از دنیا کار کند ، پس بى آنکه کار کند بهره وى را از دنیا بسوى او تازد ، و هر دو نصیب را فراهم کرده و هر دو جهان را به دست آورده ، چنین کس را نزد خدا آبروست و هر چه از خدا خواهد از آن اوست . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا
در پی انتشار خبر حمایت خانواده سرداران شهید از خاتمی:
خانواده شهید رنجبران هم تکذیب کرد

در پی انتشار خبری در سایت تبلیغاتی خاتمی مبنی بر دیدار وی با جمعی از خانواده‌های شهدا و دعوت آنان از وی برای کاندیداتوری که در آن خبر از خانواده شهید رنجبران نیز به عنوان یکی از حاضران و دعوت‌کنندگان از خاتمی یاد شده بود، فرزند این شهید، چنین خبری را تکذیب کرد.

محمد حسین رنجبران در گفتگو با رجانیوز، با تکذیب قطعی این خبر گفت: هرگز چنین چیزی اتفاق نیفتاده است و تاکنون نه من و نه خانواده‌ام، از آقای خاتمی حمایتی نکرده‌ایم.

وی تأکید کرد: خبرسازی‌ها شگرد این افراد است و قصد سوءاستفاده از خانواده شهدا را دارند.

فرزند شهید رنجبران با اشاره به اینکه در سال‌های قبل هم قصد چنین سوء استفاده‌هایی را داشته‌اند، ادامه داد: معمولاً در آستانه هر انتخابات، برخی تحرکات از سوی این افراد انجام می‌شود و حتی یکبار هم که حمایت خانواده ما را می خواستند، ما با هیچ‌گونه حمایتی موافقت نکردیم.

وی تصریح کرد: ولی این بار نه تماسی با ما گرفته شد و نه در آن مجلس کذایی حضور داشتیم که اینگونه از طرف خانواده بنده اعلام موضع می‌کنند، بنابراین چنین اخباری را به‌شدت تکذیب می کنم.

این فرزند شهید ضمن تأکید بر مخالفت خود با روش و منش خاتمی و اصلاح‌طلبان، افزود: برخی از همسران شهید هستند که معمولاً آنها برای این‌گونه حمایت‌ها امضا جمع می‌کنند که البته تعدادشان زیاد نیست ولی همین‌ها هم به دلیل اینکه موضع خانواده بنده را می‌دانند، چنین بحث‌هایی را با ما در میان نمی‌گذارند.

گفتنی است شهید رنجبران جزء اولین افراد تشکیل دهنده هسته لشکر 27 محمد رسول الله بود که پس از تشکیل تیپ شهدا، جانشین شهید وزوایی شد. وی در عملیات والفجر 4 سال 1362و در منطقه عملیاتی کردستان به شهادت رسید.



بازتاب بُرنا ::: شنبه 87/11/26::: ساعت 9:57 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 29

بازدید دیروز: 6 کل بازدید :2485112

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<