سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بسیار یاد خداوند ـ عزّوجلّ ـ کند، خداوند، دوستش خواهد داشت، و هرکه بسیار یاد خدا کند، برایش دو برائت نامه نوشته خواهد شد : برائتی از دوزخ و برائتی از نفاق . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
بازتاب بُرنا
مقام بلندپایه وزارت دفاع رژیم صهیونیستی:
توقف برنامه هسته‌ای ایران در گرو انتخاب خاتمی است

یکی از مقامات بلندپایه وزارت دفاع رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه صهیونیستی جروزالم پست اظهار داشت: چنانچه محمد خاتمی بتواند در انتخابات سال آینده برنده شود، امیدها برای توقف برنامه هسته‌ای ایران افزایش خواهد یافت.

به گزارش رجانیوز، این روزنامه می‌افزاید: خاتمی که از سال 1997 تا 2005 سمت ریاست جمهوری ایران را به عهده داشته، هفته گذشته اعلام کرد که برای رقابت‌های ریاست جمهوری آمادگی دارد. وی در حال حاضر به عنوان رهبر جناح اصلاح‌طلبان در ایران شناخته می شود که انتقادات تندی نیز به احمدی‌نژاد وارد کرده است.

اما خود اصلاح طلبان نیز در ایران در درون خود به شاخه‌هایی دیگر منشعب و به چند حزب جداگانه تقسیم می شوند که یکی از آنها به رهبری رئیس مجلس اسبق ایران یعنی مهدی کروبی است. در حال حاضر، وی مسئولیت حزب اعتمادملی و روزنامه اعتمادملی را برعهده دارد و برای رقابت های ریاست جمهوری نیز اعلام حضور کرده است.

مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که اگر خاتمی در انتخابات برنده شود، روند متوقف ساختن غنی‌سازی اورانیوم در ایران آسان می شود و این امر باعث کاهش فشارهای بین المللی در قبال ایران خواهد شد زیرا خاتمی در مقایسه با احمدی‌نژاد میانه‌روتر است.

منبع



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 87/11/20::: ساعت 11:55 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 51

بازدید دیروز: 77 کل بازدید :2486480

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<