سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی ات، [در حدّ] شیدایی و دشمنی ات [مایه] هلاکت نباشد . دوستت را به اندازهْ دوست بدار و دشمنت رابه اندازهْ دشمن بدار . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا
از سوی 24 تشکل دانشجویی مطرح شد:
لزوم برخورد با بی‌بندوباری سیاسی اقلیت مجلس علیه دولت

حجم بی سابقه تذکر نمایندگان علیه دولت، طرح های پی در پی برای استیضاح وزرا به منظور از اکثریت انداختن دولت و اظهارات هفته گذشته قدرت ا... علیخانی علیه وزیر جهاد کشاورزی، فضای مجلس را به سمتی برده که نگرانی اغلب ناظران و فعالان سیاسی را درخصوص ادامه این روند برانگیخته است.

در این زمینه، 24 تشکل دانشجویی نیز در بیانیه ای خواستار برخورد رییس مجلس با علیخانی و تحرکات جمعی معدود در فراکسیون اقلیت مجلس شدند.

به گزارش رجانیوز، در این بیانیه آمده است:

این روزها و با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری شاهد فضایی دردناک و تأسف بار درخانه ای که به اسم ملت نام گرفته است، بودیم. فضایی که چند نفر از نمایندگان فراکسیون مدعی اصلاح طلبی به راه انداخته اند و قصد دارند آن را به نام همگی نمایندگان محترم مردم تمام کنند.

توهین وهتاکی های اخیر یک نماینده روحانی نما به یکی از اعضاء کابینه که اقدامات بی بندوبارانه از این دست از سوی این نماینده دارای سابقه طولانی می باشد، همچنین مطرح کردن نام وزرای متعدد برای استیضاح به جهت از اکثریت انداختن دولت در سال پایانی خدمت و نیز تذکرات "دسته جمعی" از جمله این اقدامات اعضای فراکسیون یاد شده می باشد که همگی این اقدامات به نوعی سوءاستفاده از حق محسوب می شود.

طنز ماجرا آنجاست که تمامی این اقدامات وموضع گیری های فراکسیون اقلیت مجلس که نام خط امام(ره) را نیز به یدک می کشد، از سوی تعدادی کمتر از انگشتان یک دست واقع شده که اتفاقاً پرونده های عملکرد آنها برای همه روشن و مشخص است.

وجود این فضای مسموم درحالی است که چند هفته پیش شاهد تذکر جدی مقام معظم رهبری دراین باره بودیم که فرمودند: «وقتی رحمت الهی برای ما پیش خواهد آمد که مواظب و مراقب خودمان باشیم، مراقب حرف زدنمان، مراقب اقدام کردنمان، مراقب تبلیغاتمان. این فضای بی بند وباری در حرف زدن، دراظهارات علیه دولت کسی به خاطراغراض، اینها چیزهایی نیست که خدای متعال از اینها به آسانی بگذرد.»

در این میان، انتظاری از که قاطبه نمایندگان گرامی و رییس مجلس شورای اسلامی می رود آن است که با اینگونه تحرکات که هیچ گونه انطباقی با قانون، عرف وشرع مقدس ندارد، برخورد قاطع و جدی صورت گیرد و از سایر نمایندگان متعهد و انقلابی و فراکسیون اقلیت نیز توقع است که در قبال این اقدامات ساکت نماند تا سکوت آنان به منزله همراهی با جریان یاد شده تلقی نشود.

بسیج دانشجویی دانشگاههای امام صادق (ع)، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، صنعتی خواجه نصیر، شهید بهشتی، تربیت مدرس، امام حسین (ع)، بقیة الله و دانشگاههای آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، واحد تهران جنوب و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاههای تهران، علوم قضایی، شهید رجایی، مجمع ادوار سیاسی دانشگاه امام صادق (ع)، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای تربیت معلم، علوم قضایی، شاهد، صنعتی شریف، تهران و شهید بهشتی این بیانیه را امضا کرده اند.

تبصره 1: آیا موکلین این نمایندگان هیچ مسئولیتی در قبال اینها ندارند

تبصره 2: به نقل از یک فرد مطلع و موثق اخیراً فرزند قدرت ا... علیخانی که در یزد دوره آموزشی می دیده ادعا کرده پدر من ولایتی است که موجب تعجب حاضران شده بود!!. و هم اکنون جای این سوال باقی است که علیخانی در مخافت با فرمایشات ولی فقیه دیگر چه می توانست انجام دهد که نداده ؟!!  

تبصره 3 : چشم مردم یزد (دارالعباده) و اردکان (یونان کوچک) روشن که نمایندگانی از این جنس دارند!!



بازتاب بُرنا ::: سه شنبه 87/9/19::: ساعت 9:39 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 43

بازدید دیروز: 6 کل بازدید :2485126

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<