سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پنهان کننده دانش، به درستی دانشش بی اعتماد است . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

محمد حسین صداقت-مدیر مسئول جام یزد : آنهایی که میگویند کارهای مملکت قفل شده است لطفا بگویند به جز قفل شدن راههای رانت خواری و دستیابی به بیت المال کدام از کارها راکد مانده است؟
محمد حسین صداقت مدیر مسئول جام یزد در رابطه با چگونگی حمایت جام یزد از دولت نهم گفت : امیدوارم خوانندگان محترم جام یزد از بابت اینکه از دولت اینگونه حمایت میشود خدای ناخواسته تصور ننمایند این نشریه مورد حمایت قرار گرفته یا اینکه قرار است مورد محبت قرار گیرد . آنهایی که آشنایی با حقیر دارند میدانند که بحمدالله پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نه پست و مقامی گرفته ام که اکنون خود را مدیون بدانم نه پست و مقامی دارم که بخواهند آنرا سلب نمایند و اکنون هم بحمدالله در موقعیتی هستم که نه میتوانند پست بدهند و نه تمایل به گرفتن پست و مقام دارم.
آنهایی که میگویند کارهای مملکت قفل شده است لطفا بگویند به جز قفل شدن راههای رانت خواری و دستیابی به بیت المال کدام از کارها راکد مانده است؟


آیا به بهره برداری رسیدن پروژه های که گاها بیش از 20 سال از کلنگ زنی آن گذشته است قفل شدن کارهای اساسی است؟
آیا سرازیر شدن سرمایه کشور برای اتمام پروژه های نیمه تمام که دولتهای گذشته کلنگ آنرا زده بودند باعث تورم نمیشود؟ چرا آقایان برای رسیدن به قدرت حاضرند حقایق را از مردم پنهان نمایند و تنها و تنها دولت را ناتوان جلوه دهند ؟
آیا بالا بردن سطح درآمد دهکهای پایین جامعه که طبعا باعث ثابت ماندن دستمزدهای کلان شده است توزیع فقر است یا دستیابی به عدالت اجتماعی ؟
مگر یک خدمتگزار اداری یا یک کارمند دون پایه حق ندارد مانند یک کارمند بالا دست خود درآمد داشته باشد؟
به نظر آقایان بالا بردن دستمزد کارکنان دولت یا بازنشستگان که تا سال 83 حقوق ناچیز داشتند توزیع فقر است البته خواهی نخواهی افزایش حقوق قشر عظیمی از بازنشستگان و کارمندان دولت تورم زا میباشد اما قدرت خرید آنان نسبت به دهکهایی که از افزایش حقوق کمتری برخوردار بوده اند کم نشده است.
چرا مخالفین احمدی نژاد تنها و تنها نقاط ضعف دولت را برجسته می نمایند و به مردم نمیگویند زیر پوشش بردن 15 میلیون نفر روستایی محروم چه نفعی برای آنها داشته است؟
چرا به مردم نمیگویند انتقال گاز به روستاهای دور دست در راستای عدالت است یا توزیع فقر؟
شاید به نظر مخالفان احمدی نژاد ساماندهی وضعیت بنزین و سوخت خودروهای سبک و سنگین توزیع فقر باشد که با این تصمیم ارزنده دولت از قاچاق شدن میلیاردها تومان سرمایه کشور جلوگیری به عمل آمد.
در بعد فرهنگی و سیاسی بینی و بین الله رفتار و کردار دولت مردان و نمایندگان مجلس هشتم با گفتمان انقلاب اسلامی امام نزدیکتر است یا مدعیانی که با کوچکترین تنگنا فورا راهی خارج شده و شروع به پرده دری کرده اند.
کدام از اصولگرایان را سراغ دارید که با پناه بردن به دشمن خواستار دخالت بیانگان در امور داخلی شده اند در حالیکه در بین اصلاح طلبان شاخص از این نمونه ها فراوان است.
آنهایی که اکنون با تمام قوا گفتمان دولت را برخلاف روش و منش امام میدانند مشخص نمایند براستی در دوران اصلاحات امام و انقلاب در مسیر سپرده شدن به موزه تاریخ قرار گرفته بود یا در دولت نهم ؟
اگر دوستان محبت نمایند دست های آلوده به بیت المال را در مقایسه با دولت های قبل به مردم معرفی نمایند جام یزد افتخار دارد تمام و کمال آنها را منعکس نمایند .   یزد فردا

نکته از بازتاب برنا: چندی قبل امام جمعه یزد صحبتهایی از قفل شدن کرده بود..



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 87/9/6::: ساعت 9:43 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 46

بازدید دیروز: 88 کل بازدید :2486238

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<