سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میوه دانش، با کردار نیک چیده می شود نه باگفتار نیک . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا
با دولت مدارا کردید یا با ملی‌مذهبی‌ها و اصلاح‌طلب‌ها؟

امام جمعه نیشابور به شدت از هاشمی رفسنجانی به دلیل اظهارات چندی قبل او در مشهد مقدس مبنی بر مدارا با دولت در طول 3 سال گذشته انتقاد و خاطرنشان کرد: آقای هاشمی حتی یکبار در خطبه‌های نمازجمعه و سخنرانی‌هایش درباره عملکرد غلط ملی‌مذهبی‌ها و مشارکتی‌ها و اصلاح‌طلب‌ها چیزی نگفت و با آنها مدارا کرد و اگر خودش با حرف‌ها و کارهای آنها موافق بود، این بدتر!

به گزارش رجانیوز، آیت الله عبدالجواد غرویان در خطبه‌‌های نمازجمعه این هفته، ضمن برشمردن خصوصیات دولت شهید رجایی اظهار داشت: شهید رجایی در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی و اجرای عدالت و رسیدگی به حال محرومین و مستضعفین در آن روزها که استکبار جهانی و مافقین و ملی‌گراها به شدت در پی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، شجاعانه در میدان بود و بارها اعلام کرده بود که آماده شهادت است.

وی در باب خصوصیات شهید رجایی و دکتر احمدی‌نژاد اظهار داشت: ایمان قوی، ولایت‌مداری، ساده‌زیستی، عدالت‌محوری، استکبار ستیزی و شجاعت از خصوصیات بارز این دو مرد فداکار در نظام ما بوده و هست.

آیت‌الله غرویان به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دکتر احمدی‌نژاد و هیأت دولت و همچنین در دیدار خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: فرمایشات و رهنمودهای ولایت فقیه برای ما حجّت است و ما حمایت از دولت خدمتگزار آقای احمدی‌نژاد را وظیفه‌ خود می‌دانیم و کسانی که با اسم انتقاد، اقدام به تخریب دولت مظلوم احمدی‌نژاد می‌نمایند، باید در پیشگاه خداوند پاسخ‌گو باشند.

امام جمعه نیشابور با اشاره به سخنان هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه "با دولت 3 سال مدارا کرده‌ایم و چیزی نگفته‌ایم"، اظهار داشت: بدون رودربایستی می‌گویم، هرکس هم می‌خواهد این خطبه را ضبط کند، سخنان آقای هاشمی رفسنجانی درباره دولت بسیار تعجب‌برانگیز بود. شما دقت کنید که آقای هاشمی رفسنجانی در زمان ریاست‌جمهوری خودشان، با اصلاح‌طلب‌های مفسد، با ملی‌مذهبی‌ها، با دوم‌خردادی‌ها و... مدارا می‌کرد، با دشمنان اسلام که در پی براندازی نظام بودند، مدارا می‌کرد، این برخلاف اصول اولیه انقلاب است، آیا با دشمنان که ضرباتی را به نظام و انقلاب وارد می‌کنند، بایستی مدارا کرد؟

وی ادامه داد: هر چه آقای هاشمی عقب‌نشینی کردند، دشمنان خارجی و داخلی جلوتر آمدند و این غلط است. آقای هاشمی حتی یکبار در خطبه‌های نمازجمعه و سخنرانی‌هایش درباره عملکرد غلط ملی‌مذهبی‌ها و مشارکتی‌ها و اصلاح‌طلب‌ها چیزی نگفت و با آنها مدارا کرد و اگر خودش با حرف‌ها و کارهای آنها موافق بود، این بدتر!

امام جمعه نیشابور اضافه کرد: مثلاً‌ در زمان عطاء‌الله مهاجرانی که وزیر فرهنگ ارشاد و اسلامی بود، آنقدر برخی اشخاص و روزنامه‌ها به اسلام، به پیغمبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم، ائمه معصومین، توهین کردند و حتی کتاب‌های ناروا نوشتند، چرا ایشان هیچ چیز نگفتند؟ بدتر از اینها که انسان شرم دارد بگوید، فائزه خانم دختر ایشان از اینجا حرکت کرد رفت به خارج کشور و شروع کرد علیه جمهوری اسلامی صحبت کردن و آخر هم رفت کنار قبر شاه ملعون و عذرخواهی کرد. آقای هاشمی که پدر ایشان بود یک کلام به ایشان نگفت که چرا این کارها را می‌کنی، این بود که اگر دقت کرده باشید در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، مردم این جور چیزها را از او دیدند، و بعد تفاوت آرای ایشان و آرای آقای احمدی‌نژاد حدود 5/7 میلیون رأی بود، مردم زرنگ هستند، مردم می‌فهمند که بالاخره به چه کسی رأی بدهند و به چه کسی باید رأی ندهند. این مردم چندین سال هست که آزموده شده‌اند و مطالب را می‌فهمند.

آیت‌الله غرویان گفت: پس از سخنرانی آقای احمدی‌نژاد، آیت‌الله خزعلی سخنانی ایراد کرد و فرمود آقای احمدی‌نژاد عزت اسلام و مسلمین را به رخ جهانیان و استکبار جهانی و صهیونیستهای غاصب کشید و با منطق و بیان شیوا و با صبوری نقشه‌ دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد و حداقل 500 میلیون جمعیت جهان که مستقیم سخنان احمدی‌نژاد را گوش می‌کردند و تصویر دانشگاه و جلسه را می‌دیدند، او را تحسین کردند و به بی‌ادبی رئیس دانشگاه کلمبیا پی بردند.

امام جمعه نیشابور ادامه داد: اعتماد به نفس احمدی‌نژاد در سخن و عمل و تلاش و پی‌گیری مستمر ایشان در اجرای مصوبات دولت در کشور و به ویژه در مناطق محروم از مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس‌جمهور است.

ایشان با تعادل حرف می‌زند و همان‌طور عمل می‌کند. سفرهای استانی از مهم‌ترین اقدامات دولت در پیشرفت متوازن کشور است. طرح‌های ساختاری برای پیشرفت مبتنی بر عدالت و جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال و مبارزه با فساد در ابعاد مختلف از اقدامات مثبت دولت نهم است. سرکشی رئیس‌جمهور از خانه‌های محرومین و رسیدگی به حال آنها الگویی است برای همه مدیران کشور و این از اهداف بزرگ حضرت امام و مقام معظم رهبری بوده و هست. مجلس خبرگان رهبری هم که در جهت حفظ شرایط رهبری نظام انجام وظیفه می‌کند به تأسی از مقام معظم رهبری از اقدامات دولت در موضوع مهم طرح تحول اقتصادی و استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و اقدامات دولت در مقابل دشمنان حمایت کردند. وضعیت اقتصادی کشور براساس آمار و ارقام و تحت تأثیر زحمات شبانه‌روزی دولت احمدی‌نژاد با دولت‌های دیگر قابل مقایسه نیست، کشور به سرعت در حال پیشرفت است، آمار بی‌کاری کاهش یافته، تولید ناخالص ملی افزایش یافته، حجم سرمایه‌گذاری در صنایع زیرساختی کشور افزایش یافته، و همه‌چیز در راستای برنامه چشم‌انداز به سرعت در حال پیشرفت است و شکست‌خوردگان انتخابات نهم ریاست‌جمهوری نمی‌خواهند این خدمات دولت را بفهمند.

آیت‌الله غرویان امام جمعه نیشابور در پایان خطبه‌ها با توجه به عملکرد مثبت دولت در پیشرفت کشور و حمایت‌های منطقی و مستدل رهبر معظم انقلاب اسلامی از این دولت، از آقای هاشمی رفسنجانی و دیگران خواستند اگر از دولت نمی‌توانند حمایت کنند، حداقل سکوت کنند.



بازتاب بُرنا ::: چهارشنبه 87/6/13::: ساعت 10:54 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 57

بازدید دیروز: 7 کل بازدید :2486409

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<