سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از جاهل انتقاد مکن، که دشمنت می دارد، و از عاقل انتقاد کن، که دوستت می دارد . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

متاسفانه گاهی در گفتار و نوشتار عده ای که دارای وجاهت اجتماعی نیز هستند جملاتی بچشم می خورد که اصلا با هیچ منطقی سازگاری نداشته و صرفا برای ابراز دشمنی و بغض و کینه مناسبت دارد.

شخصیت حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی که به تعبیر عمیق رهبر فرزانه انقلاب اسلامی جانشین علامه طباطبایی و استادشهید مطهری دراین عصر و زمان می باشد شخصیتی جهانی است که مراکز مهم علمی خارج از کشور با نام و آثار علمی و نظریات فلسفی ایشان آشنا می باشند.

علامه مصباح یزدی موسس حوزه علمیه ای است که شاگردانش علاوه بر تسلط بر مبانی فقهی دارای تخصص در رشته های علوم انسانی زیر نظر بهترین اساتید حوزه و دانشگاه هستند.

علاقه امام راحل رضوان الله علیه به علامه مصباح یزدی بر کسی پوشیده نیست و شاهد آن توصیه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به استاد مصباح برای توسعه فعالیت آموزشی ایشان با این تعبیر که تا زنده هستم هزینه آن را تامین می نمایم .

حضور شاگردان استاد مصباح در دفاع مقدس نیز امری روشن بوده و شاهد آن شهدایی است که افتخار شاگردی علامه مصباح یزدی را داشته اند و البته مطرح ساختن چنین مسائلی که با واقعیت ، فرسنگها فاصله دارد به چه منظوری انجام می شود باید به خدا پناه برد .

آیا به شخصیت علامه مصباح یزدی که بیش از نیم قرن به دفاع از اسلام و احکام نورانی آن پرداخته می توان چنین جسارت نمود و اورا با گروهگ منحرف طالبان مقایسه کرد ، آیا چنین مقایسه کردن یکی از بهترین شاگردان امام که اکنون نقش استاد شهید مطهری را ایفا می نماید اهانت به امام نیست؟

به خود آییم اگر به دلیل عدم کفایت سیاسی توسط مردم به کنار زده شدیم راه جبران آن تهمت و افترا نیست بلکه چاره کار توبه و بازگشت به ارزشها و باورهایی است که همین مردم کوچه و بازار که بواسطه دیانتشان رایشان نیز معتبر است به آن پایبند بوده و همین مردم به خاطر خدا عاشق امام و رهبری بوده و هستند و هرگز اجازه نخواهند داد انقلاب به دست نااهلان بیفتد چه آنها که از اول اتقلاب رو به کاخ سفید نماز سیاسی می خواندند و چه آنها که به تعبیر لطیف مقام معظم رهبری تا نزدیک اذان مغرب روزه داشتند اما میل به غذا و گرسنگی ، آنها را بی طاقت کرد و روزه خود را قبل از وقت باز کردند ، باز هم به خدا پناه می بریم وتنها از او کمک می طلبیم وتنها امید به او داریم.  منبع



بازتاب بُرنا ::: شنبه 87/3/18::: ساعت 5:6 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 89

بازدید دیروز: 88 کل بازدید :2486281

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<