سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از خدا بترسید ، ترسیدن وارسته‏اى که دامن به کمر زده و خود را آماده ساخته ، و در فرصتى که داشته کوشیده و ترسان به راه بندگى تاخته و نگریسته است در آنجا که رخت بایدش کشید و پایان کار و عاقبتى که بدان خواهد رسید . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

هیچ هنرمندی در فراخوان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان حاضر نشد

به دنبال انتشار خبری در پایگاه رسمی اطلاع رسانی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان و همچنین پایگاه خبری جبهه مشارکت مبنی بر دیدار 250 هنرمند با اعضای ستاد ائتلاف جبهه دوم خرداد جهت اعلام حمایت از این ستاد، با حضور نیافتن هیچ هنرمندی عملا این مراسم لغو شد.

به گزارش هم اندیشی به نقل از  خبرگزاری فارس، در خبر پایگاه رسمی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان و پایگاه خبری جبهه مشارکت آمده بود «ساعت 15 امروز سه شنبه 21 اسفند قرار است در پارک دانشجو، 250 هنرمند با خاتمی و ستاد ائتلاف اصلاح طلبان دیدار کنند و از لیست این ستاد انتخاباتی حمایت کنند.»
این گزارش حاکی است در ساعت یاد شده خبرنگاران رسانه های مختلف در محل حاضر شدند اما به دلیل حضور نیافتن هنرمندان این مراسم برگزار نشد.
به گزارش فارس، پایگاه رسمی اطلاع رسانی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان و پایگاه خبری جبهه مشارکت نیز در پی این بی اعتنایی بی سابقه دیشب اقدام به حذف خبر از صفحه سایت خود کردند.
روز گذشته نیز پایگاه رسمی اطلاع رسانی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در خبری اعلام کرد: 200 نفر از هنرمندان با صدور بیانیه ای از فهرست انتخاباتی این ستاد حمایت کرده اند که طی 48 ساعت گذشته تعداد زیادی از هنرمندان که امضای آنها در این بیانیه آمده است در گفتگو با رسانه ها امضای خود را جعلی خواندند و نسبت به استفاده ابزاری از اهالی هنر اعتراض کردند.



بازتاب بُرنا ::: پنج شنبه 86/12/23::: ساعت 11:18 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 204

بازدید دیروز: 134 کل بازدید :2486767

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<