سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن همانند دیدن نیست ، چه بود که دیده‏ها چیزى را چنانکه نیست نشان دهد ، لیکن خرد با کسى که از آن نصیحت خواهد خیانت نکند . [نهج البلاغه]
بازتاب بُرنا

سرلشگر بسیجی "سید حسن فیروزآبادی" طی نامه‌ای از برگزارکنندگان کنگره نکوداشت خود در شهرستان میبد یزد، خواستار برگزار نشدن این مراسم شد.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد گفت: خطاب این متن به امام جمعه میبد حجت‌الاسلام "علیرضا اعرافی" به عنوان مسوول کنگره بوده‌است.

"سیدحسین اسعدی" در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سرلشگر فیروزآبادی در نامه خود از مسوولان و مخاطبان فراخوان این نکوداشت خواهش کرده در زمان خدمت از تجلیل صرف نظر کرده و صحنه انقلاب را از عواقب این بدعت پاک نگه دارند.

سرلشگر فیروزآبادی در ادامه افزوده است: به جای این اقدام، از شهیدان، جانبازان، رزمندگان ارجمند و بسیجیان دلاور آن دیار تجلیل نمایید چرا که با نگاه به جایگاه این عزیزان احساس شرم و حقارت می‌کنم.

در این نامه آمده‌است: من یکی از کوچکترین فرزندان و خدمتگزاران خوشبخت شما هستم که توفیق خدمت به اسلام، قرآن و ولایت را در حساسترین و پرمسوولیت ترین سنگرهای انقلاب پیدا کرده و از این بابت خداوند را بسیار شاکرم.

سرلشکر فیروزآبادی می‌افزاید: در برابر سدی قرار گرفته‌ام که به حکم اخلاق و ادب از شکستن آن بیمناکم و چه نکوداشتی بالاتر از آنچه برایم مانده است.

اهالی شهرستان میبد یزد با محوریت امام جمعه این شهرستان بنا داشتند به پاس خدمات سرلشگر بسیجی "سیدحسن فیروزآبادی"، کنگره نکوداشتی در اوایل آذرماه سال جاری برگزار کنند. منیع



بازتاب بُرنا ::: یکشنبه 86/7/22::: ساعت 10:37 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 73

بازدید دیروز: 98 کل بازدید :2485254

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<