سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرگویی، حکیم را می لغزاند و بردبار را ملول می کند، پس پرگویی مکن که به ستوه آوری و کوتاهی مکن که خوار گردی . [امام علی علیه السلام]
بازتاب بُرنا

دکتر احمدی نژاد: راه و منش امام حسین(ع) سعادت انسان و جامعه بشری را تضمین می­ کند


رییس جمهور در آغاز جلسه هیات دولت با تبریک میلاد امام حسین(ع) ،امام سجاد(ع) و حضرت عباس (ع) تصریح کرد: راه و منش امام حسین (ع) تنها راه تضمین سعادت انسان و جامعه­ بشری است.
دکتر محمود احمدی نژاد افزود: پیروی از امام حسین(ع) انسان را به قله کمال می ­رساند و تنها راه نجات انسان است.
رییس جمهور همچنین با تبریک روز پاسدار، تقارن میلاد امام حسین(ع) با روز پاسدار را رمز و راز پایداری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: این عزیزان با دست های خالی مقابل دشمنان ایستادند و راه انقلاب را هموار کردند.
دکتر احمدی نژاد در ادامه روز جانباز را تبریک گفت و جانبازان را شهدای زنده و پرچم های برافراشته عزت ملت ایران معرفی و اظهار امیدواری کرد راه جانبازان عزیز که همان راه شهدای انقلاب اسلامی است با درایت و هوشمندی تداوم یابد.
رییس جمهور در ادامه حضور آقایان نوذری و محرابیان به عنوان سرپرستان وزارتخانه های نفت و صنایع و معادن در هیات دولت را خیرمقدم گفت و از تلاش های صادقانه آقایان وزیری هامانه و طهماسبی تقدیر و تشکر کرد.
رییس جمهور گفت: دولت نهم جز به خدا و مردم به هیچ حزب و جناحی بدهکار نیست و آنچه در این مسیر برای این دولت اهمیت دارد همانا رضایت خدا و مردم خواهد بود.
همچنین در جلسه امروز هیات دولت آقای «محمدرضا فلاح زاده» به عنوان استاندار یزد انتخاب شد.
در این جلسه همچنین آیین نامه اجرایی بند م ماده 104 قانون پنج ساله چهارم توسعه از تصویب هیات وزیران گذشت.براساس ماده 2 این آیین نامه کلیه دستگاه های موضوع ماده 160 قانون برنامه چهارم توسعه، موظفند امکانات و فضاهای فرهنگی – هنری منطبق به خود را برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در اختیار متقاضیان قرار دهند.
همچنین براساس ماده 4 این مصوبه کلیه دستگاه های موضوع این ماده در سطح استان ها و شهرستان ها موظفند در هر سال فهرست فضاها و امکانات فرهنگی و هنری و شرایط استفاده از آنها را در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات استانی و شهرستانی این دستگاه قرار دهند.
دولت براساس ماده 104 قانون برنامه چهارم توسعه، مکلف است به منظور رونق اقتصاد، فرهنگ، افزایش اشتغال، بهبود کیفیت کالا و خدمات، رقابت پذیری ، خلق منابع جدید، توزیع عادلانه محصولات و خدمات فرهنگی و ایجاد بستر مناسب برای ورود به بازارهای جهانی فرهنگ و هنر و تامین فضاهای کافی برای عرضه محصولات فرهنگی اقدام های لازم را به عمل آورد.

بازتاب برنا: ضمن تبریک این انتخاب، امیدواریم و به این امید، امید داریم که آقای فلاح زاده بتواند، و باید بتواند، در فرصت باقیمانده خرابیهای گذشته را که توسط بعضی از دوستان نادان بر پیکر دولت اسلامی وارد شد و موجباب خوشحالی و تاخت و تاز مغرضین را فراهم نمود هر چه زودتر ترمیم و با اصل شایسته سالاری (أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ) که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر آن تصریح شده است، حزب بازان اعم از چپ و راست از پستهای کلیدی کنار زده شده و فقط شیفتگان خدمتی که توانایی در وجودشان موج می زند را در منصبها بگمارند و با کسانی که تا کنون با بیت المال و مردم و وظایف قانونی شان بازی کردند به حسابشان رسیدگی شود نه اینکه طبق معمول چشم پوشی گردد. به نظر می رسد در این مسیر شرکت شهرکهای صنعتی یزد نیز مستحقّ اولویت رسیدگی و ترمیم است.    



بازتاب بُرنا ::: دوشنبه 86/5/29::: ساعت 9:9 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 22

بازدید دیروز: 77 کل بازدید :2486451

>> درباره خودم <<
بازتاب بُرنا
بازتاب بُرنا
خبرهای این وبلاگ گزیده اخبار دیگر سایتهاست و به صورت لینک منعکس می گردد.

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بازتاب بُرنا

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<












>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<